۲۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

تا 30 مهر و خاله زنک بازی های رجوی



مسعود رجوی مریم را به عنوان ریئس جمهور موقت بقول خودش پیشنهاد کرد و باز هم بقول خودش شورا به او رای داد و در 30 مهر 1372 این موضوع را اعلام بیرونی کرد.
ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۷
صبور

آیا فرقه رجوی مخالف اعدام است؟


فرقه رجوی در کارنامه به اصطلاح مبارزاتی اش بیشمار اعدام انقلابی کرده است از دهه شصت به بعد صفحات نشریه فرقه بنام مجاهد مملو از اخبار اعدامهای انقلابی بوده است...

گرداب و مرداب رجوی

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۹
صبور

علائم و نشانه های فرجام مجاهدین

علائم و نشانه های فرجام مجاهدین

علائم و نشانه های فرجام مجاهدین بعد از برجام در حال شکل گرفتن است و براساس شواهد موجود و رصد تحولات پیرامون ایران (از لحاظ سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک) همه چیز حاصل و رویدادهای جدید نشان از پیروزی قاطع دیپلماسی جمهوری اسلامی است.

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۹
صبور

خائنان پلید - جاسوسی و خیانت رهبر سازمان مجاهدین خلق

آقای مسعود رجوی مردم ایران هیچ وقت این صحنه را فراموش نمیکنند.

۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۹
صبور

رجوی، فرصت طلب دروغگویی که مثل و مانند ندارد

 رجوی، فرصت طلب دروغگویی که مثل و مانند ندارد

رجوی، فرصت طلب دروغگویی که مثل و مانند ندارد رجوی، فرصت طلب دروغگویی که مثل و مانند ندارد رجوی نان را به نرخ روز می خورد، فرصت طلبی به تمام معنا، غارتگر جیب شاه و گدا، دزد هزار چهره ای که گهی شیلطان پرست است و گاه چون کرم شب تاب در تاریکی شب به کمین رهگذران نشیند تا با مکر و فریب جمعی از ساده لوحان بوزینه صفت را مقلد و به رقص درآورد.
ادامه مطلب...
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۲
صبور

منافقین : ما حامی سلمان رشدی هستیم


حمایت گرهک تروریستی منافقین از سلمان رشدی نویسنده مرتد آیات شیطانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت تازگی ندارد طی 26 سال گذشته بارها مسعود رجوی و مریم قجر از وی به بهانه های مختلف حمایت کرده اند.

ادامه مطلب...
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۷
صبور

سازمان ملل گزارشگر خود را عزل می کند

بلاخره پادویی احمد شهید برای گروهک تروریستی منافقین کار دست وی داد و بر اساس گزارش های منتشر شده سازمان ملل تصمیم گرفته است احمد شهید را پیش از پایان ماموریتش  در سال 2016عزل کند.

ادامه مطلب...
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۴
صبور

آکسیون جداشدگان در بروکسل، افشای حربه جدید فرقه رجوی


گرداب و مرداب رجوی

روز دهم اکتبر سال ۲۰۱۵، روز جهانى لغو حکم اعدام و نه گفتن به آن در تمامى اشکال و صورت است. گروهى از اعضای جدا شده از سازمان مجاهدین در جلوى مقر اروپا در بروکسل بلژیک، جمع شدند
ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۸
صبور

10 اکتبر و هذیان گویی مریم رجوی در پاریس

از وخامت اوضاع و پریشان حالی مریم قجر، پیرتروریست عجوزه نشان همین بس که پیوسته جیغ ممتد کشد و هذیان ناخواسته گوید، در پرت و پلا گویی استاد و فرافکنی نامدار است. روزی او را رئیس جمهور صدا زدند و بر چهارپایه ای نشاندند، از ساده لوحی محض بعد از چند دهه ریاست کذایی و فضایی خود را همچنان بر مسند ریاست و گاهی خلافت می پندارد، در حالیکه نه از تاج مجازی اش اثری مانده و نه از تخت و بخت شوم و اهدایی رجوی نشانی برجاست.
ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۲
صبور

تروریست خوب، جاسوس مفید

    فرقه هزار منظوره مجاهدین با داشتن چند دهه سابقه سیاه در زمینه عملیات تروریستی و جاسوسی هسته ای، به بازوی اطلاعاتی سرویس های جاسوسی بیگانه تبدیل شده، از ستون پنجمی ارتش بعثی عراق تا خوشخدمتی در دستگاه شیطانی آل شرور در عربستان؛ حوزه خیانت رجوی از خاورمیانه و آسیا تا پنج قاره جهان گسترده است.

ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۶
صبور

راز هلهله منافقین در شهادت سردار حسین همدانی


سردار شهید «حسین همدانی» در کنار شهید صیاد شیرازی در کمینگاه مرصاد بینی منافقین را به خاک مالیدند و این واقعیت راز کینه منافقین از سردار حسین همدانی و هلهله در شهادت این امیر سرافراز سپاه اسلام است.

 

ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۷
صبور

خبرسازی ناشیانه منافقین با یک عکس قدیمی


گروهک تروریستی منافقین که همواره تولید و انتشار خبرهای کذب و جعلی یکی از مهمترین فعالیت‌های این روزهایش است، این‌بار نیز از حربه شایعه‌ پراکنی و استفاده و انتصاب عکس‌های قدیمی به خبرهای جدید استفاده کردند...

گرداب و مرداب رجوی

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۹
صبور

چرا منافقین از حملات بر ضد داعش نگرانند؟


چند روزی که از حملات روسیه  بر ضد داعش می گذرد آمریکا، عربستان،ترکیه و مزدوران منطقه ای آنها مثل گروهک تروریستی منافقین از این حملات ابراز نگرانی شدید کرده اند.

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۱
صبور

روزنامه سعودی دست به دامان منافقین شد


این عضو سازمان منافقین، در ابتدا دست به روی نیروهای مسلح ایران می‌ گذارد و تصمیم می‌ گیرد تا نیروی نظامی ایران را به سخره بگیرد...

گرداب و مرداب رجوی

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۶
صبور

خائنان پلید - هواپیما ربایی

آیا می دانید که منافقین تاکنون سرنشینان دو هواپیمای مسافربری ایران را به گروگان گرفته اند؟

گرداب و مرداب رجوی

۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۹
صبور

مگر منافقین و داعش تروریست نیستند؟


حمایت از منافقین ، حمایت از تروریست های جگر خوار سوری و همزمان ابراز نگرانی از حملات بر ضد داعش به وضوح نشان می دهد که نه آمریکا و نه شورای همکاری خلیج فارس هیچ کدام در مبارزه با تروریسم صادق نیستند.

ادامه مطلب...
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۲
صبور

لیگ دفاعی رژیم صهیونیستی پشت پرده شوی نیویورک منافقین


یک خبرنگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی پشت پرده نمایش مضحک منافقین مقابل سازمان ملل در نیویورک را فاش کرد.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین گروهک تروریستی منافقین دوشنه (6 مهر) و همزمان با سخنرانی دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل عده  ای از مزدوران خود را جمع کرد تا شاید بتواند جار و جنجالی راه بیندازد اما این شوی تکراری نیز همچون نمایش ولیپنت خرداد ماه در پاریس به در بسته خورد

ادامه مطلب...
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۷
صبور

شوی خیابانی نیویورک تماشاچی نداشت


منافقین در حالی مدعی تظاهرات باشکوه بر ضد رئیس جمهور کشورمان  در نیویورک هستند که در  هیچ یک از رسانه های معتبر جهانی  خبری از این شکوه و عظمت مورد ادعای منافقین نبود و تنها برخی از رسانه ها به انتشار یک خبر بسیار کوتاه و بدون عکس در این زمینه بسنده کردند.

ادامه مطلب...
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۶
صبور

خوش رقصی منافقین برای آل سعود ادامه دارد


تنها هدف گروهک منافقین از تکرار مداوم این ادعا  که عربستان در فاجعه منامقصر نیست خوش خدمتی به رژیم آل سعود است تا بتواند چند هزار دلار بیشتر از این رژیم گدایی کند.

با گذشت  چند روز از فاجعه صحرای منا و کشته و زخمی شدن بیش از 4000 زائر و مفقود شدن چند صد نفر دیگر و از جمله زائران مظلوم ایرانی ، دولت عربستان حاضر به پذیرش مسئولیت خود در این جنایت هولناک نیست و در یک فرار رو به جلو زوار را مقصر معرفی کی کند و حتی در یک  یک ادعای وقیحانه و مضحک برخی از مقامات و رسانه های عربستان مدعی شده اند که این زائران ایرانی بوده اند که با حرکت برعکس خود بر خلاف مسیر حرکت میلیونی بقیه زائران مسبب فاجعه منا شده اند!!

ادامه مطلب...
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۸
صبور

معلمان و دانشجویان به هوش باشند


مریم قجر سرکرده گروهک نفاق به هر مناسبتی در روز کارگر؛ معلم، پرستار، دانشجو، دانش آموز و... با صدور پیام با خواهش و التماس از اقشار و اصناف مختلف کشور می خواهد که به خیابان ها بریزند و برضد نظام تظاهرات کنند.
ادامه مطلب...
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۷
صبور

منافقین از جنایت آل سعود حمایت کردند

جنایت هولناک در صحرای منای عربستان که در پی بی کفایتی و بی لیاقتی محض سرال آل سعود و جنگ قدرت پنهان بین « محمد بن نایف» ولیعهد عربستان و « محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع این کشور اتفاق افتاد خشم و انزجار جهانی را در پی داشته است.

در این جنایت هولناک نزدیک به ۲۰۰۰ هزار نفر از زائران جان باختند و ۲۰۰۰ نیز مجروح شدند که ۱۳۱ نفر از جانباختگان این فاجعه ایرانی هستند نزدیک به ۳۶۵ زائر ایرانی نیز در این میان مفقود شده اند که بر اساس برخی گزارش ها به بیمارستان های طائف و جده منتقل شده اند.

اما در حالی که تقریبا همه کشورها و دولت های جهان با بازماندگان این فاجعه درناک اعلام همدردی کرده اند و بسیاری از رسانه های غربی نیز بی کفایتی آل سعود را مسبب این فاجعه دانسه و بر ضرورت پاسخگویی دولت عربستان تاکید کرده اند گروهک تروریستی منافقین در سایت خبری و شبکه تلویزیونی وابسته به خود با اعلام حمایت از رژیم آل سعود مدعی شد که «ایران جار و جنجال به راه انداخته است»

ادامه مطلب...
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۹
صبور

فاز نابودی سراشیب سقوط

فاز نابودی سراشیب سقوط

در رابطه با سازمان مجاهدین دیدگاهها و تحلیل های فراوانی وجود دارد، مبنی بر اینکه فاز نابودی و سراشیب سقوط آنان از کجا شروع شده است؟! سؤالی که هر کسی اعم از خارجی و ایرانی به آن جواب داده اند،

ادامه مطلب...
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۹
صبور