رجوی، فرصت طلب دروغگویی که مثل و مانند ندارد

رجوی، فرصت طلب دروغگویی که مثل و مانند ندارد رجوی، فرصت طلب دروغگویی که مثل و مانند ندارد رجوی نان را به نرخ روز می خورد، فرصت طلبی به تمام معنا، غارتگر جیب شاه و گدا، دزد هزار چهره ای که گهی شیلطان پرست است و گاه چون کرم شب تاب در تاریکی شب به کمین رهگذران نشیند تا با مکر و فریب جمعی از ساده لوحان بوزینه صفت را مقلد و به رقص درآورد.
   دزد بزرگ بچه ها، سالهاست به میوه چینی از هر مناسبت و موقعیتی مشغول است. حقوق بشر، آزادی، فعالیت هسته ای، اقلیت های دینی و مذهبی، زن و کودک، زندان، شکنجه، اعدام، اراذل و اوباش، قاچاقچیان، زورگیران خیابانی و سوژه های بیشمار از شیر مرغ تا جان آدمیزاد همه در حیطه و محدوده سوء استفاده و استثمار رجوی قرار دارند تا لحظه ای تنور آتش افروزی و معرکه ایران ستیزی او خاموش نشود. از شاخی به شاخی میپرد، در میانه راه به محض مشاهده خبری از مرکب خیانت پیاده می شود تا دستی به آتش زند و نسلی را به انحراف و کام مرگ کشاند.
    مریم رجوی جدیداً گفته است، «ما با اعدام مخالفیم!»، طرفدار ایران بدون اعدام هستیم، پیر عجوزه ضد بشر، حقه بازی و خط تازه ای در پیش گرفته، فراموش کرده که از سالها پیش تا امروز هزاران نفر پیر و جوان، مرد و زن را با فریب و نیرنگ به کام مرگ فرستاده، عده ای با اعدام، جمعی با ترور و تیرباران جان خود را از دست داده اند. رجوی، عامل جرم و جنایت، باعث انحراف و رذالت، منبع ظلم و خیانت علیه مردم ایران و عراق بوده و هست؛ با پرونده سازی و تحریک عمدی، سوژه ها را از دستگیری تا محاکمه و مجازات و اعدام رها نمی کند. چه بسیار زندانیانی که دخالت هدفمند فرقه رجوی آنها را به کام مرگ فرستاد و خود نمی دانند. یعنی رجوی می خواهد که هر زندانی محکوم به جرمی که در زندان های ایران بسر میبرد، هرچه زودتر اعدام شود، چون خوراک تبلیغاتی برای جار و جنجال نقض حقوق بشر می خواهد.
   جالب اینکه قاتل جوانان، وعده ایران بدون اعدام می دهد! شکی نیست که جز منافق و منافقین هیچ حزب و گروهی دیگر نمی توانند اینگونه باشند. مدعیان دروغین آزادی، سنگ دفاع از خلق را به سینه می زنند، از طرفی تیم های ترور را به جان مردم می اندازند تا آنها را به رگبار ببندند و به قول رجوی اعدام انقلابی کنند. با همکاری موساد، دانشمندان هسته ای ایران را ترور می کنند، روزگاری هر عابر و رهگذری را فقط به جرم داشتن ریش و یا لباس بسیجی ترور می کردند، خون انسان های بیگناه را بر سنگفرش خیابانها جاری می کردند، حالا مدافع حقوق بشر و مخالف اعدام شده اند! از میهن پرستی سخن می گویند و به وطن فروشی مشغولند. به دروغ قلبشان برای خلق می تپد و در فراق مردم ایران می سوزند، از طرفی کارمند کاخ سفید، نوکر آمریکا، جاسوس اسرائیل، تروریست خوب و جاسوس مفید شده اند.
   رجوی، شیاد زمانه، خائن خاورمیانه، دشمن خدا و خلق به جان خودی و بیگانه افتاده، به عرب عراقی تا سوری و یمنی رحم نمی کند. حوزه جنایتش جهانی شده، ولی باز دروغ می گوید، می فریبد، وعده پوچ و پوشالی می دهد، منافق وار عمل می کند، ذره ای از خدا و خلق شرم و حیا ندارد. رجوی همین است، روز به روز بد و بدتر هم می شود؛ سگ هاری شده که ادعای پاسبانی از گله و رمه را دارد. گرگی در پوستین میش، طرار ناجوانمرد و دزدی در کسوت عیاران و نیک مردان؛ باید او را شناخت تا فریب چهره انسان نمایش را نخورد. بازوی راست صدام، مشوق و همدم داعش، مخالف اعدام شده، در صورتیکه تیغش گلوی عرب و عجم را میبرد و سر جدا می کند. عامل دستگیری، شکنجه، اعدام هزاران نفر است، اعضای مخالف را سر به نیست می کند، با مرگ مشکوک ناراضیان را حذف فیزیکی می کند، اما وقتی پای عوامفریبی به میان آید، طرفدار آزادی و مخالف اعدام می شود، معلوم نیست با حکم های اعدام از پیش تعیین شده برای جداشده ها چکار می کند، آیا در اولین فرصت مخالفان را از سر راه بر میدارد و یا اینکه با بسته ای شیرینی آلوده و سمی به دیدارشان می رود؟