چند روزی که از حملات روسیه  بر ضد داعش می گذرد آمریکا، عربستان،ترکیه و مزدوران منطقه ای آنها مثل گروهک تروریستی منافقین از این حملات ابراز نگرانی شدید کرده اند.

 

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین چهارشنبه «8 مهر» پارلمان روسیه به درخواست «پوتین» رئیس‌جمهور این کشور مجوز حضور نظامی ارتش در مأموریت‌های خارجی را صادر کرد. تنها چند ساعت پس از صدور این مجوز بود که گروه های تروریست سوری از حملات گسترده به مواضع خود خبر دادند؛ پنج شنبه( 9 مهر) نیز تصاویر مربوط به این حملات در رسانه‌های جهانی پخش شد.

   حملات موثر و کوبنده جنگنده‌های روسی علیه تروریست‌های فعال در سوریه با اجازه دولت دمشق و در چارچوب ائتلاف جدید ضد تروریسم متشکل از چهار کشور ایران، روسیه، عراق و سوریه بعلاوه حزب‌الله لبنان صورت گرفته است. طی چند روزی که از این حملات می‌گذرد ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا، برخی کشورهای اروپایی، عربستان، ترکیه و قطر ومزدوران منطقه ای آنها مثل گروهک تروریستی منافقین از این حملات بر ضد تروریست‌های داعش به شدت ابراز نگرانی کرده‌اند. سئوال اینجاست که چرا باید آمریکا،عربستان، فرانسه انگلیس گروه های تروریستی منطقه مثل منافقین از این حملات نگران باشند؟ مگر نه این است که آنها بارها بر ضد  داعش موضع گرفته و خواستار نابودی این گروه تروریستی شده اند؟ آیا نباید از این حملات که در همین مدت کوتاه بسیاری از مواضع و نفرات گروه تروریستی داعش را هدف قرار داده است ابراز خوشحالی کنند؟

   تنها جوابی که به این سئوال می توان داد این است که آمریکا،اروپا، ترکیه ، عربستان و گروه های تروریستی حاضر در منطقه مثل منافقین خود با داعش متحد هستند و تمامی مواضع ضد داعشی نیز که می گیرند همه برای سرپوش گذاشتن بر همکاری های پشت پرده با داعش است به عنوان مثال گروهک تروریستی منافقین بارها بر ضد داعش خبر و گزارش منتشر کرده است و بارها نیز ایران را متهم کرده است که نظام اسلامی پدرخوانده داعش است اما همین منافقین زمانی که داعش موصل را اشغال کرد با ذوق زدگی تمام اعلام کردند که «موصل به دست انقلابیون افتاد» همین گروهک تروریستی نیز در شرایط کنونی به شدت از حملات روسیه علیه تروریست های داعش ابراز نگرانی می کند. همین خوشحالی ها و نگرانی ها به خوبی ثابت می کند که دست منافقین و داعش دقیقا در یک کاسه است و از یک منبع نیز تغذیه می شوند.