یک خبرنگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی پشت پرده نمایش مضحک منافقین مقابل سازمان ملل در نیویورک را فاش کرد.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین گروهک تروریستی منافقین دوشنه (6 مهر) و همزمان با سخنرانی دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل عده  ای از مزدوران خود را جمع کرد تا شاید بتواند جار و جنجالی راه بیندازد اما این شوی تکراری نیز همچون نمایش ولیپنت خرداد ماه در پاریس به در بسته خورد و منافقین تنها توانستند علی رغم تبلیغات گسترده عده کم شماری از مزدوران خود را در این نمایش  جمع کنند.

«کالیب تی. ماپین» خبرنگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی نیز  در گزارشی با اشاره به برگزاری شوی تکراری گروهک تروریستی منافقین  در مقابل سازمان ملل فاش کرد که این نمایش با هماهنگی «داو هیکیند» عضو مجلس ایالتی شهر نیویورک برگزار شده، فردی که علنا خود را عضو «لیگ دفاعی اسرائیل» می‌نامد. «لیگ دفاعی اسرائیل» گروهی نژادپرست و ضدسیاه‌پوستان است فعالیت آنها با تلاش برای جلوگیری از اسکان آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار در محله‌های یهودی نیویورک آغاز شد.

به گفته این تحلیلگر سیاسی آمریکا منافقین حامیان جمهوری‌خواهان بخصوص دونالد ترامپ و اعضای سازمان جهانی صهیونیسم که در گروه نژاد پرست و تروریستی «لیگ دفاعی اسرائیل» حضور دارند  کسانی هستند که علاوه بر تجمع ضدایرانی در مقابل ساختمان سازمان ملل در نیویورک،علیه راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز برای حمایت از توافق هسته‌ای در مقابل ساختمان کنگره نیز مبارزه می‌کنند. آنها شعارهای عجیبی مانند «ایران مسئول 11 سپتامبر است»، «ایران بخشی از داعش است» و «اسامه بن لادن یک ایرانی بود» سر می‌دهند. تحلیل کوته‌بینانه این افراد از وضعیت خاورمیانه به همین مسائل محدود می‌شود: «اعراب بد هستند، همه آنها با هم متحدند، بنابراین باید همه آنها را کشت.» بسیاری از آنها حتی نمی‌دانند ایرانی‌ها عرب نیستند.

در بخشی از این گزارش آمده است :عملکرد فرقه رجوی گرچه تاثیر سیاسی چندانی ندارد اما در راستای منافع حزب لیکود نتانیاهو و حزب جمهوری‌خواه جب بوش پیش می‌رود. مجاهدین خلق (منافقین) در عملیات‌های مشترک با موساد به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران مبادرت کرده و هیلاری کلینتون نیز در سال 2013 رسما آن را گروهی مشروع و قانونی معرفی نمود؛ گروهی با سابقه کشتار آمریکایی‌ها و شکنجه و اعدام خودسرانه اعضای خود در داخل اردوگاه. منافقین هم‌اکنون آزادانه در آمریکا فعالیت می‌کنند.مدتهاست آموزه‌های اسلامی در این گروه رعایت نمی‌شود. از زمان حمله آمریکا به عراق در سال 2003 خبری از مسعود رجوی نیست و هم‌اکنون مریم رجوی چهره عمومی این سازمان محسوب می‌گردد. وی (مریم رجوی) که اکنون در فرانسه بسر می برد خود را رییس‌جمهور ایران می‌نامد در حالی که همه ایرانی‌ها وی را یک خائن و بخاطر جنایاتش طی جنگ ایران و عراق یک قاتل می‌دانند.  

در انتهای این گزارش آمده است: بخش غم‌انگیز تجمع ضدجمهوری اسلامی مقابل ساختمان سازمان ملل «استانداردهای دوگانه» است. هر سال با آغاز بکار مجمع عمومی سازمان ملل می توان انتظار داشت که جریان اصلی رسانه‌های آمریکایی چگونه رفتار ضدایران و جنگ‌طلبانه «آمریکایی‌های مسئولی» که «عمیقا نگران تروریسم هستند» به نمایش می‌گذارد.