گروهک تروریستی منافقین که همواره تولید و انتشار خبرهای کذب و جعلی یکی از مهمترین فعالیت‌های این روزهایش است، این‌بار نیز از حربه شایعه‌ پراکنی و استفاده و انتصاب عکس‌های قدیمی به خبرهای جدید استفاده کردند...

گرداب و مرداب رجوی

  گروه‌های مختلف ضدانقلاب از سلطنت‌ طلب تا سکولار و منافقین طی ماه‌های گذشته به‌ طور زنجیروار مردم ایران به‌ ویژه معلمان را به برگزاری تجمعات گسترده در روز ۱۳ مهر ماه در برابر ادارات آموزش و پرورش شهرهای مختلف کشور دعوت کرده بودند. گروه‌های مخالف جمهوری‌ اسلامی که از کمک‌ های دستگاه‌های جاسوسی دولت‌های استکباری بهره می‌ بردند، در ماه‌های اخیر صدها و بلکه هزاران ساعت برنامه در تلویزیون‌ها، رادیو‌ها و صفحات مجازی منتصب به خود تولید و منتشر کردند، به امید آنکه بتوانند مردم ایران را به خیابان بکشند، اما برای هزارمین بار ناکام ماندند و کسی به آنها توجهی نکرد.

   در این میان، رسانه‌های وابسته به گروهک تروریستی منافقین ید طولایی در شایعه‌ پراکنی و انتشار اخبار دروغ دارند، پس از آنکه با بی‌ توجهی و تودهنی مردم ایران بخصوص معلمان مواجه شدند، برای آنکه حداقل در بین عناصر و حامیان خارجی خود تضعیف و ضایع نشوند، با انتصاب برخی تصاویر قدیمی به تجمعات خیالی ۱۳ مهرماه امسال، سعی کردند خود را موفق نشان داده برای خود وجهه‌ ای دست‌ و پا کنند.

   وبسایت گروهک تروریستی منافقین در یکی از اینگونه اخبار، با عنوان “تجمع اعتراضی معلمان آزاده استان گیلان در رشت”، ادعا کرد: “صدها نفر از معلمان آزاده استان گیلان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش رژیم در رشت تجمع کردند. تجمع‌ کنندگان به تبعیض، وضعیت بد معیشتی و مطالبات عقب‌ افتاده اعتراض کردند. حضور زنان معلم در این تجمع چشمگیر بود.”

   با آنکه حتی به اذعان برخی عناصر ضدانقلاب هیچ تجمعی در کشور برگزار نشد، اما وبسایت منافقین برای آنکه بر شکست این گروهک اعتراف نکند، با استفاده ناشیانه از چند تصویر قدیمی مربوط به تجمع تعدادی از معلمان پیش دبستانی گیلانی در تاریخ ۲۶ شهریورماه امسال به‌ نام تجمع ۱۳ مهرماه، تلاش نمود مخاطبین خود را فریب دهد.

   البته این نخستین‌ بار نیست که رسانه‌های وابسته به فرقه رجوی با انتشار اخبار دروغ سعی در فریب مخاطبین دارند. از گروهکی که به‌ طور رسمی از گروه‌های تروریستی حاضر در کشورهای منطقه حمایت کرده، انتظاری بیش از این نیست.