حمایت از منافقین ، حمایت از تروریست های جگر خوار سوری و همزمان ابراز نگرانی از حملات بر ضد داعش به وضوح نشان می دهد که نه آمریکا و نه شورای همکاری خلیج فارس هیچ کدام در مبارزه با تروریسم صادق نیستند.

 «جان کری»، وزیر امور خارجه آمریکا، با وزیران امور خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس و دبیرکل این شورا در نیویورک پنجمین نشست وزاری مشترک خود را در چارچوب انجمن همکاری راهبردی که در سال 2012 میلادی تاسیس شد، برگزار کردند.

اما بیانیه پایانی این نشست بار دیگر حاوی اتهامات تکراری  و واهی علیه ایران بود.وزرای خارجه آمریکا و 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم و گروه های تروریستی متهم کردند. در این بیانیه همچنین آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس برمبارزه با گروه های تروریستی در منطقه تاکید کرده و همزمان از حملات روسیه علیه داعش در سوریه ابراز نگرانی کرده اند.!!!

اتهام تکراری حمایت ایران از تروریسم و گروه های تروریستی در حالی است که هم خود دولت آمریکا و هم برخی از اعضای شورای همکاری خلیج فارس مثل عربستان و بحرین به وضوح از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند. سازمان های اطلاعاتی این کشورها بارها با سرکردگان گروهک نفاق تشکیل جلسه داده اند. سئوال اینجاست که آمریکا، بحرین و عربستان چگونه ایران را متهم به حمایت از گروه های تروریستی می کنند و خود از باسابقه ترین گروه تروریستی خاورمیانه حمایت می کنند؟ سابقه حمایت عربستان از القاعده و طالبان نیز بر کسی پوشیده نیست. از سوی دیگر با چه منطقی  آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس بر مبارزه با تروریسم تاکید می  کنند اما همزمان از حملات روسیه علیه داعش ابراز نگرانی می کنند؟ مگر داعش گروه تروریستی نیست؟ حمایت از منافقین ، حمایت از تروریست های جگر خوار سوری و همزان ابراز نگرانی از حملات بر ضد داعش به وضوح نشان می دهد که نه آمریکا و نه شورای همکاری خلیج فارس هیچ کدام نه تنها در مبارزه با تروریسم صادق نیستند بلکه مبارزه با تروریسم را نیز به ابتذال کشانده اند.