تنها هدف گروهک منافقین از تکرار مداوم این ادعا  که عربستان در فاجعه منامقصر نیست خوش خدمتی به رژیم آل سعود است تا بتواند چند هزار دلار بیشتر از این رژیم گدایی کند.

با گذشت  چند روز از فاجعه صحرای منا و کشته و زخمی شدن بیش از 4000 زائر و مفقود شدن چند صد نفر دیگر و از جمله زائران مظلوم ایرانی ، دولت عربستان حاضر به پذیرش مسئولیت خود در این جنایت هولناک نیست و در یک فرار رو به جلو زوار را مقصر معرفی کی کند و حتی در یک  یک ادعای وقیحانه و مضحک برخی از مقامات و رسانه های عربستان مدعی شده اند که این زائران ایرانی بوده اند که با حرکت برعکس خود بر خلاف مسیر حرکت میلیونی بقیه زائران مسبب فاجعه منا شده اند!!

رسانه های عربستان و به خصوص شبکه العربیه نیز طی روزهای گذشته دقیقا همین خط خبری مضحک را پیگیری کرده اند اما در این میان گروهک تروریستی منافقین نیز برای این که از قافله عقب نماند و در یک خوش خدمتی و خود شیرینی آشکار با همراهی با شبکه وهابی العربیه در سایت و شبکه تلویزوینی وابسته به خود  زائران را مقصر جلوه داده و مدعی شده است که ایران قصد بهره برداری سیاسی از این موضوع را دارد.

 گروهک  خود به خوبی می داند که از کوچکترین وزن و اعتبار قابل طرحی در تحولات خاورمیانه برخوردار نیست تا موضع گیری یا عدم موضع گیری آن در قبال فاجعه منا باعث مسئله ای شود. لذا تنها هدف گروهک از تکرار مداوم این که عربستان در فاجعه منامقصر نیست خوش خدمتی به رژیم آل سعود است تا بتواند چند هزا هزار دلار بیشتر از این رژیم گدایی کند.  گروهک در تجاوز نظامی عربستان به یمن نیز دقیقا این تاکتیک را دنبال می کند و با انتشار روزانه گزارش های خیالی از رشادت های نداشته و پیشروی های نکرده سربازان سعودی در جنگ یمن تنها و تنها می خواهد دل رژیم سعودی را بیشتر و بیشتر به دست آورد. معلوم نیست گروهک تا کی این بازی را بتواند ادامه دهد ولی دیر یا زود شیوخ ساده لوح وهابی عربستان خواهند فهیمد که چه کلاهی برسرشان رفته است.