منافقین در حالی مدعی تظاهرات باشکوه بر ضد رئیس جمهور کشورمان  در نیویورک هستند که در  هیچ یک از رسانه های معتبر جهانی  خبری از این شکوه و عظمت مورد ادعای منافقین نبود و تنها برخی از رسانه ها به انتشار یک خبر بسیار کوتاه و بدون عکس در این زمینه بسنده کردند.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین گروهک تروریستی منافقین از چند هفته پیش و زمانی که رسما اعلام شد که دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان قرار است در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند تبلیغات گسترده ای را برای برگزاری تظاهرات ضد ایرانی همزمان با سخنرانی رئیس جمهور شروع کرد.

اما همه تکاپوی شیطانی منافقین دیروز(دوشنبه 6 مهر) نقش بر آب شد. و بار دیگر منافقین با چشم خود دیدند که از هیچ ارزش و اعتباری حتی در بین ضد انقلاب خارج نشین هم برخوردار نیستند. اگر چه منافقین به دروغ مدعی شده اند که تظاهرات بزرگی!!! مقابل سازمان ملل برگزار شده است اما خود نیز به خوبی می دانند که بیش از چند ده نفر در این شوی خیابانی حضور نداشتند در بین دو سه عکسی نیز  که از این شوی خیابانی منتشر شده حضور پر رنگ سیاهپوستان به خوبی به چشم می خورد 

منافقین در حالی مدعی تظاهرات باشکوه بر ضد رئیس جمهور کشورمان هستند که هیچ یک از رسانه های معتبر جهانی نیز  تصاویر مربوط به این شوی خیابانی مورد ادعای منافقین را پوشش ندادند. گروهک در سایت خود همچنین مدعی شده است که تعداد زیادی از شخصیت های برجسته!!! آمریکایی در این تظاهرات حضور داشتند که البته تنها بیشتر از اسم دو نفر از حقوق بگیران خود به نام های «تام ریچ» وزیر پیشین امنیت داخلی و« بیل ریچاردسون» وزیر سابق انرژی آمریکا اشاره نمی کند.

منافقین سال های گذشته نیز با اجیر سیاه پوستان و بی خانمان های حومه نیویورک آنها را به این شوی خیابانی تکراری سالیانه کشاندند که انتشار تصاویر آن افتضاح بزرگی را برای گروهک به بار آورد حتی سیاه پوستانی که در حمایت از نفاق و  بر ضد ایران در این شوهای خیابانی شرکت می کنند نیز به خوبی توجیه نمی شوند و حتی نمی دانند که مریم قجر کیست و برخی واقعا فکر می کنند که او رئیس جمهور کشور خاصی است. هنوز معلوم نیست که منافقین برای جمع کردن این جمع کوچک  چند ده هزار دلار خرج کرده و یا چقدر از اربابان سعودی و صهیونیستی خود پول گرفته اند ولی با ادامه ناکامی منافقین در انجام ماموریت های محوله احتمالا در سال های بعدی دیگر سعودی ها و صهیونیست ها دیگر حاضر نمی شوند برای این شوهای خیابانی مضحک پولی را به منافقین پرداخت کنند.