از وخامت اوضاع و پریشان حالی مریم قجر، پیرتروریست عجوزه نشان همین بس که پیوسته جیغ ممتد کشد و هذیان ناخواسته گوید، در پرت و پلا گویی استاد و فرافکنی نامدار است. روزی او را رئیس جمهور صدا زدند و بر چهارپایه ای نشاندند، از ساده لوحی محض بعد از چند دهه ریاست کذایی و فضایی خود را همچنان بر مسند ریاست و گاهی خلافت می پندارد، در حالیکه نه از تاج مجازی اش اثری مانده و نه از تخت و بخت شوم و اهدایی رجوی نشانی برجاست.

مریم قجر(رجوی)، همچنان به مناسبت چینی مشغول است، از لحظه سال تحویل تا آخرین روز و ساعت سال به سوءِ استفاده هر موسم و مناسبتی مشغول است، هرچند فرقه رجوی سرآمد و سهامدار نقض فاحش حقوق بشر از شکنجه تا زندانی، اعدام و سربه نیست کردن است، ولی به خود اجازه می دهد، نخود هر آشی شود و جرم و مناسبت خود را به این و آن نسبت دهد. عجبا! تروریست ها قاضی و مدافع حقوق مردم شده اند! کسانی که به هیچ قانون، معیار و ارزش اجتماعی و انسانی پایبند نیستند، سنگ حقوق بشر و دفاع از مجرمان را به سینه می زنند.

رجوی با پرونده سازی، هدایت تیم های تروریستی، خرابکاری، جاسوسی، خشونت و ترور مجرم سازی می کند. به محض دستگیری تیم های تروریستی و اعزامی، فریاد و فغان راه می اندازد و ایران و جهان را به نقض حقوق بشر متهم می کند، ولی ذره ای از چشمان کج بینش متوجه جنایات گروه تروریستی داعش یا همدستانش نیست. جنایات آل سعود را توجیه می کند، کشتار مردم افغانستان بدست اشغالگران آمریکایی را نادیده می گیرد، فعالیت های تروریستی و ضد مردمی بوکوحرام را تأیید و از کنار هر خیانت و جنایتی از سوی هر فرد و گروه غیرایرانی از اروپا تا آمریکا با بی تفاوتی می گذرد، دستش در دست رژیم صهیونیستی و تمام فکر و ذکرش علیه ایران است، برای رسیدن به قدرت به هر خفت و خیانتی تن می دهد.
رجوی ها در اوج جرم و جنایتی که مرتکب می شوند، خود را مدافع حقوق بشر، محکوم کننده حکم اعدام می دانند، رطب خورده منع رطب نتواند کرد، فرقه ضد بشری رجوی که گوی خیانت و جنایت و نقض حقوق بشر را ربوده، صلاحیت دخالت، اظهارنظر، مداخله، مدافع از حقوق انسان ها چه ایرانی و یا عرب و اروپایی نیست. چرا رجوی نژاد پرستی خشن، عملیات های ترویستی خونین در آمریکا را محکوم نمی کند، وحشیگری های داعش را زیر سؤال نمی برد. فقط خط رژیم صهیونیسم و آمریکا را به پیش می برد؟

«مریم رجوی گفته است حمایت از اسد و ادامه حکومت او باعث رشد داعش است. خلع ید از رژیم ایران تنها راه غلبه بر داعش است.»
گیرم اسد کنار رفت و رژیم تماشاچی معرکه شد، آن روز گروه تروریستی داعش کجاست و چکار می کند؟
تحلیل های آبکی و مسخره رجوی مرغ پخته را هم به خنده می اندازد، انگار با نوزاد شیرخواره حرف می زند، از اشغال موصل و بخشی از خاک عراق بدست داعش و بعثی ها می توان آینده ی سوریه ی بی بشار اسد و ایران را پیش بینی کرد. لابد رجوی خودش را آماده کرده تا آفتابه دار حریم و حرم شود.
پس چرندیات مریم رجوی که گفته است: حمایت از اسد و ادامه حکومت او باعث ادامه حیات و رشد داعش است و یا تنها راه غلبه داعش خلع ید از رژیم ایران در سوریه و عراق با سرنگونی بشار اسد است، مصرف داخلی دارد و پیشنهادی برای فریب اذهان عمومی است. سردمداران تروریست مردم و دولت ها را ساده لوح می پندارد.

از ویژگی ها و خصوصیات منافقین، دشمنان خدا و خلق، هیزم بیاران جنگ، فتنه و آشوب همین است. آنها آب در آسیاب دشمنان ایران می ریزند، به حمایت و همکاری با تروریسم بین المللی مشغولند، همزمان خود را مدافع حقوق بشر، محکوم کننده اعدام و... می شمارند.
مثل کبک سر در برف فرو کرده اند و شهامت اعتراف به واقعیت را ندارند.
19 مهر 94
  • نویسنده: رهنما