فرقه هزار منظوره مجاهدین با داشتن چند دهه سابقه سیاه در زمینه عملیات تروریستی و جاسوسی هسته ای، به بازوی اطلاعاتی سرویس های جاسوسی بیگانه تبدیل شده، از ستون پنجمی ارتش بعثی عراق تا خوشخدمتی در دستگاه شیطانی آل شرور در عربستان؛ حوزه خیانت رجوی از خاورمیانه و آسیا تا پنج قاره جهان گسترده است.

   حمایت سناتورهای آمریکایی چون جان مک کین از فرقه جاسوس تروریست مجاهدین و سفارش و توصیه حفظ، نگهداری و حمایت از مجاهدین مؤید این ادعاست. میزان وابستگی طرفین را نشان می دهد که سالهاست لازم و ملزوم همدیگرند، برخورد دوگانه تروریست ها، تقسیم بندی و تفکیک آنها به خوب و بد، مضر و مفید، در همین رابطه است. وقتی داعش سوری حلال و داعش عراقی مکروه می شود، جایگاه فرقه هزار پیشه و بدکاره رجوی در بین اربابان تروریسم بین المللی معلوم و مشخص است. به همین دلیل از آنها حمایت می کنند، لحظه ای آنها را رها نمی کنند، تا حداکثر تلاش به استثمارشان می کشند تا علیه ایران فعالیت نمایند.

«رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در نامه ای به مقامات دولت، محافظت از گروهک منافقین به عنوان «جاسوسان هسته ای مفید» را خواستار شد.

«جان مک کین» سناتور جمهوری خواه آمریکا با اشاره به تعهد کشورش برای حمایت از گروهک منافقین خواستار تلاش بیشتر دولت اوباما در این زمینه شد.

   وی در نامه ای خطاب به مقامات دولت آمریکا، ادعا کرد که منافقین در ارائه و جاسوسی اطلاعاتی درباره تاسیسات هسته ای در ایران بسیار مفید بودند و باید از این گروه حمایت شود. مک کین با اشاره به بحث های اخیر درباره توافق هسته ای با ایران افزود: ما برای اجرای این توافق از سوی ایران به گروه مجاهدین خلق (منافقین) نیاز داریم.»

نقش جاسوس تروریست های مجاهدین در ترور دانشمندان ایرانی، جاسوسی در قبال حمایت و مزدوری برای رژیم صهیونیستی، حمایت از آل شیطان در فاجعه کشتار حجاج مسلمان و اخیراً موضعگیری تند در برابر حضور روسیه در سوریه برای مبارزه با داعش همه گویای این واقعیت هستند که رجوی به عنوان مزدور آمریکا، اسرائیل، عربستان و… نقش ایفاءِ می کند. با نگاهی به صفحه اول سایت های وابسته به فرقه رجوی، تیترها و عناوین خبری می بینیم که همه خط وابستگی مجاهدین به امپریالیزم جهانی و صهیونیسم را نشان می دهند. ایران ستیزی تمام عیار مشعود است، جایگاه تروریست های خوب و جاسوسان مفید به خوبی معلوم است، فرقه ای می بینیم لبریز از خیانت، مزدوری و جنایت…

   مجاهدین خلقی که به جاسوس عرب و عجم تبدیل شده، در راه خیانت به مردم و میهن پا را فراتر گذاشته و مزدور جیره خوار آمریکا و اسرائیل گشته اند، به هر ننگ و ذلتی تن می دهند تا امروز را به فردا رسانند، از پنجاه سالگی خود خبر میدهند، بی آنکه بگویند و اعتراف کنند، طی چند دهه گذشته تاکنون کجا بوده و چکارها کرده، کسی که موی سرش را در کاخ سفید و سرویس های جاسوسی دور و نزدیک سفید کرده، جماعتی که جز بدنامی و سیاهی در کارنامه اشان نیست، سالها پیش مرده و به زباله دان تاریخ پیوسته اند، نمی توانند ادعای ایرانی بودن و دفاع از خلق و مردم نمایند. همان بهتر که در واپسین روزهای عمر ننگین، مزدوری مک کین و جاسوس سیا را ادامه دهند، جاسوس مفید بودن برازنده رجوی است.