۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

آخرین تیر بر نعش بی‌جان رجوی



هیچ نهاد حقوقی و شخص حقیقی به ادعاهای آنها طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته در موضوعات گوناگون بویژه در زمینه هسته‌ای کوچکترین توجهی ننموده است.

23 تیرماه بعد از گذشت 12 سال مذاکره، سرانجام توافق جامع نهایی بین ایران و گروه 1+5 بسته شد. واکنشها به این توافق شامل طیف گسترده‌ای می‌شد از استقبال گسترده گرفته تا مخالفت و زوزه‌ کشیدن از سر درد و ناچاری.
در این میان گروهک تروریستی منافقین  و مریم قجر سرکرده چنان از این توافق برآشفتند که حد و مرزی را نمی‌توان برای آن متصور شد. منافقین ابتدا از قول اوباما،  کری و سایر مقامات غربی اعلام کردند که این توافق به نفع غرب و به ضرر ایران است. سپس در یک خبر بسیار عجیب و مضحک مدعی شدند که به دنبال اعلام توافق  یگانهای گارد ویژه منطقه پاستور و میادین اصلی کشور مثل میدان امام حسین و میدان انقلاب را محاصره کرده اند!!!
ادامه مطلب...
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۲
صبور

گوشه‌هایی از جنایات گروهک تروریستی منافقین


سازمان تروریستی منافقین گروهی است که از سال ۶۱ تا ۶۷، ۱۵ هزار بیگناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور می‌کردند. منافقین کسانی بودند که در سال ۵۸ و ۵۹ جنگ‌های تجزیه‌طلبانه‌ای را در کردستان، آذربایجان، ترکمن‌صحرا و دیگر شهرها به راه انداختند و اینها همان کسانی بودند که در ماه رمضان یکی از سال‌های اوایل دهه ۶۰ با حمله به خانه یک فرد بسیجی که تنها جرمش حزب‌اللهی بودن و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، سر سفره افطار، سر فرزندانش را با تیغ موکت‌بری بریدند. یک بار در عروسی فرزند یکی از فئودال‌های وابسته به منافقین، تعدادی از جهادگران انقلاب که عموما از دانشجویان مسلمان و انقلابی بودند را در مقابل عروس و داماد، به جای گوسفند سر بریدند.

منافقین ضمن جاسوسی برای صدام در جنگ تحمیلی و نیز برخی دیگر از جنایت‌های ددمنشانه آنها از جمله به گلوله بستن مجروحان در بیمارستان‌ها و نیز به شهادت رساندن ۷۲ تن از بهترین نیروهای انقلاب، از سال ۶۰ و ۶۱ تا آخر جنگ در خیابان‌ها می‌گشتند و هر دختر و پسر حزب‌اللهی را بدون اینکه حتی بدانند این شخص کیست به مسلسل می‌بستند و حتی در مغازه‌هایی که عکس امام (ره) بر روی دیوار آن نصب بود، نارنجک می‌انداختند.

شکنجه‌هایی که منافقین روی نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی انجام می‌دادند، روی ساواک را نیز سفید کرد
.

ادامه مطلب...
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۴
صبور

آیا مجاهدین خلق قهرمانان ایران هستند؟

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)

آیا مجاهدین خلق قهرمانان ایران هستند؟

آیا تا کنون رهبری فرقه از خود پرسیده در زمانی که کشور نیاز به کمک مردمش داشت و در آن زمان که اکثر جوانان راهی جبهه های جنگ شدند این خلق قهرمان کجا بودند یا نه چرا رو در روی کشورشان ایستادند؟ مگر نام گروه آنان سازمان مجاهدین خلق ایران نبود ! اگر این فرقه ماهیت ایرانی دارد و خود را خلق قهرمان ایران معرفی می کند چرا در هیچ چالشی پشت سر مردم کشورش نبود بلکه همین مردم بیشترین ضربات را از همین خلق قهرمان دیده اند .


۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۰
صبور

تماس تلفنی با هدف سرکیسه کردن خانواده ها


تماس تلفنی با هدف سرکیسه کردن خانواده ها
رجوی از افرادی که ناآگاه و بدون شناخت بدام فرقه افتاده اند، می خواهد گذشته را فراموش کنند، ریل مغزشویی و انقلاب ایدئولوژیک را بدون چون و چرا بپذیرند، پل های پشت سر را یکی بعد از دیگری خراب کنند و خانواده ستیز شوند؛ به طوری که اگر کسیه ای پر از سنگ و گلوله به آنها داده شود، همه را بر سر و روی خانواده های خواهان ملاقات بریزند، ولی در مواردی که لازم باشد، بعضی از اعضای گرفتار را مجبور می کنند تا با خانواده اش تماس تلفنی داشته باشد، ارتباطی که صد درصد زیر نظر و کنترل سران فرقه رجوی است، تماس گیرنده در چارچوب خاصی بدون کوچکترین لغزشی با مخاطب صحبت کند. معمولاً چنین ارتباطی تلفنی با هدف جذب نیرو و سرکیسه کردن خانواده ها صورت می گیرد.
ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۱
صبور

جاسوس خبرنگاری”از آژانس ایران خبر تا سایت راه کارگر!

 تمرکز اعضای باقیمانده گروهک تروریستی منافقین بر جاسوسی از درون ایران موجب شده است تا از محملی برای این مسئله سو استفاده شود.

شبکه های اجتماعی بالاخص فیس بوک یکی از محل های حضور فعال رابطین منافقین،با پوشش ها و اکانت های جعلی زیاد است که اغلب بدنبال طعمه ای مناسب جهت بهره برداری و به اصطلاح سوار شدن بر افراد می گردند.

شیوه عمده رابطین منافقین در شبکه های اجتماعی بدین گونه است که پس از مدتی سعی می شود که افراد مرتبط به منابعی دائمی برای تولید اخبار ایشان تبدیل شوند و هر گاه زمینه ی آماده ای پیدا شد، ایشان را به عنوان “جاسوس خبرنگار” برای یکی از سایت های پوششی شان انتخاب می نمایند.

اغلب افرادی هم که در این راستا قصد می کنند از رابطین نفاق جداشوند با این مسئله روبرو می گردند که توسط همین رابطین به دستگاه های امنیتی ایران معرفی شده و ترسی وهم آلود را برای آنها جهت جاسوسی به وجود می آورند.

نکته جالب توجه این است که منافقین هر چند وقت یک بار پس از لو رفتن ماهیت پوششی سایت های جاسوسی شان،بلافاصله سایت های دیگری برای ادامه راه جاسوس خبرنگاری ایجاد می کنند،سایت “آژانس ایران خبر” از جمله سایت های سازمان بود که در سال ۸۸ در ازای ماهیانه چند خبر به جاسوس خبرنگارهای خود مبالغی را پرداخت می کرد،که پس از اطلاع رسانی درباره آن به سرعت تعطیل شد.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۴
صبور

آفتاب پرستی که به جای رنگ ایدئولوژی عوض می‌کند

    تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجه مارکسیستی گروهک بسیار برجسته بود اما پس از پیروزی انقلاب گروهک با توجه به جو مذهبی کشور در رویکردی منافقانه تلاش نمود وجهه خود را اسلامی خود را جلوه دهد.




شاید بتوان بحران ایدئولوژی را در بین صده‌ها بحرانی که گروهک تروریستی منافقین با آنها درگیر است یکی از مهمترین آنها را نامید؛  که صد البته متهم ردیف اول و مقصر اصلی این موضوع نیز شخص مسعود رجوی سرکرده متواری و ترسوی گروهک تروریستی منافقین است.
ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۲
صبور

استیصال پیرزن آواره


نتیجه مذاکرات هسته‌ای در وین هر چه که باشد منافقین دیگر از ایجاد اختلال  بر روند آن نا امید شده‌اند و فهمیده‌اند که  تمامی توطئه هایشان نقش بر آب شده است.

مذاکرات بین ایران و گروه 1+5  در ایستگاه پایانی خود قرار دارد و امروز (دوشنبه 22 تیرماه) مشخص خواهد شد که آیا طرفین به توافق می رسند یا خیر؛ رصد گروه‌های ضد انقلاب و به خصوص گروهک تروریستی منافقین به خوبی نشان می‌دهد که نتیجه هر چه که باشد (چه توافق و چه عدم آن) اپوزیسیونها را از آینده نا امید نموده است.
منافقین طی چند سال گذشته و هر زمان که مذاکرات به نقاط حساسی بین دو طرف می‌رسید ابتدا با برگزاری یک کنفرانس خبری مثلا افشاگرانه و پس از آن با اجیر نمودن تعدادی مزدور در حدود 20 الی 30  نفر در محل مذاکرات، آنها را مجبور به شعار دادن علیه ایران می‌نمودند.  در گام بعدی نیز شماری از مواجب بگیران خود را در سنا و کنگره آمریکا را تحریک می‌نمودند که علیه ایران موضع بگیرند.  همزمان نیز  انبوهی از خبر و گزارش منتشر می‌کردند که در داخل ایران بر سر مذاکرات بین مقامات کشور چند دستگی و جنگ پنهان شکل گرفته است.
 
در مذاکرات اخیر نیز منافقین تمامی این تاکتیک ها را غیز از جمع شدن جلوی هتل محل مذاکرات انجام دادند.؛ ولی  نتوانستند در عمل هیچ گونه تاثیری بر روند مذاکرات بگذارند. حتی این اقدامات منافقین در حد رسانه‌ای نیز بازتاب نداشت و تنها در سایت وابسته به خود گروهک اقدامات آنها بر ضد مذاکرات پوشش خبری داده شد.
منافقین نه تنها نتوانستند خللی در مسیر مذاکرات ایجاد کنند بلکه اکنون مجبورند با چشمان نابینای خود اتحاد و همدلی بین جناحهای سیاسی و مردم را نیز مشاهده کنند.  چرا که همه جناح‌ها و اقشار مختلف مردم پشتیبان تیم مذاکره کننده بوده و همه اعلام کرده‌اند که مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد، هرگز نخواهد توانست اتحاد و همدلی ملی را خدشه دار کند.
در یک کلام می توان گفت منافقین خود نیز پی به این واقعیت برده‌اند که از هیچ توانی برای تاثیر گذاری بر تحولات مربوط به ایران برخوردار نیستند.


۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۵
صبور

آمریکا متهم ردیف اول حمایت از تروریسم


 آمریکا در حالی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده که خود از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند.
 
وزارت امور خارجه آمریکا  طبق معمول سالهای گذشته در گزارش سالانه تروریسم  خود که روز جمعه منتشر شد بار دیگر ایران را در لیست کشورهای حامی تروریسم قرار داد و مدعی شد که ایران از گروه‌های تروریستی در جهان حمایت می‌کند.
 گزارش سالیانه وزارت خارجه آمریکا تحت عنوان « گزارش تروریسم در کشورهای جهان» زیر نظر کنگره آمریکا تهیه و منتشر می شود و این اولین بار نیست که نگرش سیاسی به مقوله تروریسم و معیارهای چند گانه از سوی آمریکا در این زمینه اعمال می شود.  رویکرد آمریکا همواره بر همین منوال بوده و بعید است در آینده نیز تغییری در آن ایجاد شود.
ایران بزرگترین قربانی تروریسم  و  اصلی ترین کشور منادی مبارزه با ترویسم و گروه‌های تروریستی نه در منطقه خاورمیانه که جهان است.  با این وجود در این گزارش هیچ نشانی از کشورهای اصلی حامی تروریسم مثل خود آمریکا، فرانسه، عربستان، ترکیه و.. دیده نمی‌شود.  در این گزارش همچنین هیچ اشاره‌ای به رژیم کودک کش صهیونیست که مصداق اصلی تروریسم دولتی در منطقه خاورمیانه است، دیده نمی‌شود.
 اما نکته دیگری که جای تعجب فراوان دارد اتهام  ایران به حمایت از تروریسم و حمایت همزمان دولت و نمایندگان کنگره آمریکا از گروه‌های تروریستی است.  23 خرداد گذشته شماری از سناتورهای سابق و فعلی آمریکا در میتینگ منافقین در ویلپنت حضور داشتند و در حمایت از رجوی سخنرانی کردند. آنها به خوبی از سابقه و گذشته ننگین این موجود خبیث و تشکیلات منحوس تروریستی‌اش خبر دارند و به خوبی  می‌دانند که منافقین حداقل تا سال 2012 در لیست گروه های تروریستی آمریکا قرار داشته‌اند.

حال چرا این سناتورها همزمان از منافقین تروریست حمایت نموده و  ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند،  این داستان به قدری مسخره و تکراری شده است که دیگر هیچ ناظر منصفی نمی پذیرد که آمریکا در ادعاهای خود در زمینه تروریسم صداقت داشته باشد. آمریکا خود متهم ردیف اول حمایت از تروریسم است و از منافقین گرفته تا القاعده، طالبان و داعش در طول سالهای گذشته حمایت کرده و امروز  هم پشتیبان آنهاست.

هر چند در روزگاری که امثال منافقینی که در طول 30 سال گذشته هزاران زن و کودک و پیر و جوان را در ایران و عراق به خاک و خون کشیده‌اند و سرکردگان جنایتکار آن آزادانه در اروپا و آمریکا نمایش برگزار می‌کنند و کسی به آنها خرده نمی‌گیرید،  نباید انتظاری بیش از این داشت.
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۱
صبور

دست های آلوده به خون زوار امام رضا


تاریخ پر ماجرای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مالامال از خیانتها و جنایتهای گروهک تروریستی منافقین بوده است. این ضربات همیشه از ناحیه این مدعیان دروغین و یاوه گوی خلق بر پیکر این انقلاب وارد شده است که به غیر از تنفر و انزجار تمامی قشرهای مردم، نسبت به این گروهک تروریستی، هیچ سود و منفعتی برایشان نداشته است.

 

کسانی که خود را داعیه دار حفظ ارزش های اسلامی و ادامه دهنده راه اهل بیت عصمت و طهارت می دانند با بمب گذاری در حرم مطهر امام رضا (ع) ، خود و تشکیلات ننگین خود را زیر سوال برده و ماهیت امپریالیسم خود را بر همگان آشکار کردند .

در بعد ازظهر 30خرداد 1373 برابر با عاشورای سال 1415 در ساعت 14:26 دقیقه انفجار مهیبی در داخل حرم علی بن موسی الرضا (ع) رخ داد . این انفجار زمانی به وقوع پیوست که ملت شریف و خداجوی ایران در حال عزاداری مراسم بزرگداشت قیام تاریخی امام حسین(ع) در حرم امام رضا (ع) بودند، تروریست های منافق چمدانی که حاوی بمب بود را در داخل حرم مطهر و در نزدیکی ضریح منور امام رضا(ع) منفجر کردند که در پی این انفجار، 26 تن از زائران و شیفتگان اهل بیت(ع) در حرم امام رضا(ع) شهید و تعدادی مجروح شدند که خسارات زیادی نیز به حرم رضوی وارد آمد.

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۹
صبور

بازی با مهره سوخته نفاق


دولت و مجلس فرمایشی اردن به خوبی می دانند که از هیچ وزن و جایگاه سیاسی برای پیگیری خواسته نامشروع مسلح شدن دوباره گروهک تروریستی منافقین برخوردار نیستند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛ 75 تن از نمایندگان پارلمان اردن با امضای یک بیانیه ضمن حمایت از گروهک تروریستی منافقین در یک درخواست عجیب خواستار  رفع محاصره کمپ لیبرتی و همچنین مسلح شدن این گروهک تروریستی شدند. البته این تنها درخواست نمایندگان اردنی نیست آنها  ضمن حمایت از مریم قجر  همچنین خواستار  ایجاد یک حکومت دموکراتیک در ایران و  احترام به حقوق و آزادی‌های سیاسی مردم ایران نیز شده‌اند!!
 پیش از این نیز  شماری از نمایدندگان پارلمان اردن که برای مردم این کشور شناخته شده و به دریافت رشوه از منافقین در ازای طرفداری از آنان معروف می باشند با صدور بیانیه‌های مشابهی ضمن حمایت از گروهک تروریستی منافقین و اعلام همبستگی با آنها،  از نقض حقوق بشر در کمپ لیبرتی ابراز نگرانی کرده و خواستار رفع محاصره لیبرتی شده بودند.
نکته مضحک ماجرا این است که اردن یک حکومت دیکتاتوری و مبتی بر یک پادشاهی موروثی از پدر به پسر است و هیچ گردش آزاد قدرتی در این کشور وجود ندارد و همه این نمایندگان نیز خود در یک مجلس فرمایشی و توسط پادشاه انتخاب شده‌اند وهیچ کار ویژه‌ای غیر تائید اقدامات و فرامایشات ملوکانه عبدالله دوم پادشاه اردن ندارند. حال چگونه با این وضعیت به خود اجازه می‌دهند در مورد دموکراسی و حقوق بشر و آزادی‌های سیاسی در کشور دیگری اظهار نظر کنند، مسئله‌ای در خور توجه است.
ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۳
صبور