آمریکا در حالی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده که خود از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند.
 
وزارت امور خارجه آمریکا  طبق معمول سالهای گذشته در گزارش سالانه تروریسم  خود که روز جمعه منتشر شد بار دیگر ایران را در لیست کشورهای حامی تروریسم قرار داد و مدعی شد که ایران از گروه‌های تروریستی در جهان حمایت می‌کند.
 گزارش سالیانه وزارت خارجه آمریکا تحت عنوان « گزارش تروریسم در کشورهای جهان» زیر نظر کنگره آمریکا تهیه و منتشر می شود و این اولین بار نیست که نگرش سیاسی به مقوله تروریسم و معیارهای چند گانه از سوی آمریکا در این زمینه اعمال می شود.  رویکرد آمریکا همواره بر همین منوال بوده و بعید است در آینده نیز تغییری در آن ایجاد شود.
ایران بزرگترین قربانی تروریسم  و  اصلی ترین کشور منادی مبارزه با ترویسم و گروه‌های تروریستی نه در منطقه خاورمیانه که جهان است.  با این وجود در این گزارش هیچ نشانی از کشورهای اصلی حامی تروریسم مثل خود آمریکا، فرانسه، عربستان، ترکیه و.. دیده نمی‌شود.  در این گزارش همچنین هیچ اشاره‌ای به رژیم کودک کش صهیونیست که مصداق اصلی تروریسم دولتی در منطقه خاورمیانه است، دیده نمی‌شود.
 اما نکته دیگری که جای تعجب فراوان دارد اتهام  ایران به حمایت از تروریسم و حمایت همزمان دولت و نمایندگان کنگره آمریکا از گروه‌های تروریستی است.  23 خرداد گذشته شماری از سناتورهای سابق و فعلی آمریکا در میتینگ منافقین در ویلپنت حضور داشتند و در حمایت از رجوی سخنرانی کردند. آنها به خوبی از سابقه و گذشته ننگین این موجود خبیث و تشکیلات منحوس تروریستی‌اش خبر دارند و به خوبی  می‌دانند که منافقین حداقل تا سال 2012 در لیست گروه های تروریستی آمریکا قرار داشته‌اند.

حال چرا این سناتورها همزمان از منافقین تروریست حمایت نموده و  ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند،  این داستان به قدری مسخره و تکراری شده است که دیگر هیچ ناظر منصفی نمی پذیرد که آمریکا در ادعاهای خود در زمینه تروریسم صداقت داشته باشد. آمریکا خود متهم ردیف اول حمایت از تروریسم است و از منافقین گرفته تا القاعده، طالبان و داعش در طول سالهای گذشته حمایت کرده و امروز  هم پشتیبان آنهاست.

هر چند در روزگاری که امثال منافقینی که در طول 30 سال گذشته هزاران زن و کودک و پیر و جوان را در ایران و عراق به خاک و خون کشیده‌اند و سرکردگان جنایتکار آن آزادانه در اروپا و آمریکا نمایش برگزار می‌کنند و کسی به آنها خرده نمی‌گیرید،  نباید انتظاری بیش از این داشت.