دولت و مجلس فرمایشی اردن به خوبی می دانند که از هیچ وزن و جایگاه سیاسی برای پیگیری خواسته نامشروع مسلح شدن دوباره گروهک تروریستی منافقین برخوردار نیستند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛ 75 تن از نمایندگان پارلمان اردن با امضای یک بیانیه ضمن حمایت از گروهک تروریستی منافقین در یک درخواست عجیب خواستار  رفع محاصره کمپ لیبرتی و همچنین مسلح شدن این گروهک تروریستی شدند. البته این تنها درخواست نمایندگان اردنی نیست آنها  ضمن حمایت از مریم قجر  همچنین خواستار  ایجاد یک حکومت دموکراتیک در ایران و  احترام به حقوق و آزادی‌های سیاسی مردم ایران نیز شده‌اند!!
 پیش از این نیز  شماری از نمایدندگان پارلمان اردن که برای مردم این کشور شناخته شده و به دریافت رشوه از منافقین در ازای طرفداری از آنان معروف می باشند با صدور بیانیه‌های مشابهی ضمن حمایت از گروهک تروریستی منافقین و اعلام همبستگی با آنها،  از نقض حقوق بشر در کمپ لیبرتی ابراز نگرانی کرده و خواستار رفع محاصره لیبرتی شده بودند.
نکته مضحک ماجرا این است که اردن یک حکومت دیکتاتوری و مبتی بر یک پادشاهی موروثی از پدر به پسر است و هیچ گردش آزاد قدرتی در این کشور وجود ندارد و همه این نمایندگان نیز خود در یک مجلس فرمایشی و توسط پادشاه انتخاب شده‌اند وهیچ کار ویژه‌ای غیر تائید اقدامات و فرامایشات ملوکانه عبدالله دوم پادشاه اردن ندارند. حال چگونه با این وضعیت به خود اجازه می‌دهند در مورد دموکراسی و حقوق بشر و آزادی‌های سیاسی در کشور دیگری اظهار نظر کنند، مسئله‌ای در خور توجه است.
از سوی دیگر طی سه سال اخیر گزارشهای زیادی در رسانه های خبری منطقه منتشر شده که گروه‌های تروریستی سلفی و تکفیری پیش از اعزام به عراق و سوریه برای بمب‌گذاری و اقدامات جنایتکارانه،  در خاک اردن آموزش تروریستی می‌بینند و پس از آن به القاعده، النصره، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی می‌پیوندند.
اما اصرار عجیب پارلمان اردن به رفع محاصره لیبرتی و مسلح شدن دوباره گروهک تروریستی منافقین چه علتی می تواند داشته باشد؟ نمایندگان اردنی اگر ذره‌ای شعور سیاسی داشتند هرگز سرنوشت خود را با یک گروه تروریستی که نفسهای آخر را می‌کشد، گره نمی‌زدند. دولت و مجلس فرمایشی اردن به خوبی می‌دانند که از هیچ وزن و جایگاه سیاسی برای پیگیری این خواسته نامشروع برخوردار نیستند و هر روز نیز در این زمینه اگر به دستور پادشاه اردن بیانیه صادر کنند راه به جایی نخواهند برد چرا که کسی آنها را در تحولات منطقه جدی نمی گیرد.  اگر نمایندگان امضا کننده این بیانیه واقعا از جانب مردم اردن بودند به جای دل نگرانی برای یک گروه تروریسیتی باید حملات جنایتکارانه عربستان به ملت مظلوم یمن را محکوم می‌نمودند.