هیچ نهاد حقوقی و شخص حقیقی به ادعاهای آنها طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته در موضوعات گوناگون بویژه در زمینه هسته‌ای کوچکترین توجهی ننموده است.

23 تیرماه بعد از گذشت 12 سال مذاکره، سرانجام توافق جامع نهایی بین ایران و گروه 1+5 بسته شد. واکنشها به این توافق شامل طیف گسترده‌ای می‌شد از استقبال گسترده گرفته تا مخالفت و زوزه‌ کشیدن از سر درد و ناچاری.
در این میان گروهک تروریستی منافقین  و مریم قجر سرکرده چنان از این توافق برآشفتند که حد و مرزی را نمی‌توان برای آن متصور شد. منافقین ابتدا از قول اوباما،  کری و سایر مقامات غربی اعلام کردند که این توافق به نفع غرب و به ضرر ایران است. سپس در یک خبر بسیار عجیب و مضحک مدعی شدند که به دنبال اعلام توافق  یگانهای گارد ویژه منطقه پاستور و میادین اصلی کشور مثل میدان امام حسین و میدان انقلاب را محاصره کرده اند!!!
در نهایت نیز مریم قجر از سر استیصال طی یک سخنرانی مدعی شد که توافق جامع جلوی برنامه بمب اتمی ایران را نمی گیرد!؟! همچنین در این توافق نظام جمهوری اسلامی به شدت در مقابل گروه 1+5 عقب نشینی کرده است و تیم مذاکره کننده نیز جام زهر را نوش جان کرده است!!!!!
دلیل عصبانیت و استیصال منافقین کاملا روشن است؛  هیچ نهاد حقوقی و شخص حقیقی به ادعاهای آنها طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته در موضوعات گوناگون بویژه در زمینه هسته‌ای کوچکترین توجهی نکرده و آنها را جدی نگرفته است.
 
اما سئوال اینجاست که اگر واقعا در توافق نهایی بین ایران و گروه 1+5 ، نظام اسلامی ایران عقب نشینی کرده و جام زهر را خورده است پس چرا منافقین ناراحت هستند؟  اگر واقعا این چنین بود مریم قجر از زهرخوران خیالی ایران نه تنها ناراحت نمی شد بلکه استقبآل هم می کرد .