نتیجه مذاکرات هسته‌ای در وین هر چه که باشد منافقین دیگر از ایجاد اختلال  بر روند آن نا امید شده‌اند و فهمیده‌اند که  تمامی توطئه هایشان نقش بر آب شده است.

مذاکرات بین ایران و گروه 1+5  در ایستگاه پایانی خود قرار دارد و امروز (دوشنبه 22 تیرماه) مشخص خواهد شد که آیا طرفین به توافق می رسند یا خیر؛ رصد گروه‌های ضد انقلاب و به خصوص گروهک تروریستی منافقین به خوبی نشان می‌دهد که نتیجه هر چه که باشد (چه توافق و چه عدم آن) اپوزیسیونها را از آینده نا امید نموده است.
منافقین طی چند سال گذشته و هر زمان که مذاکرات به نقاط حساسی بین دو طرف می‌رسید ابتدا با برگزاری یک کنفرانس خبری مثلا افشاگرانه و پس از آن با اجیر نمودن تعدادی مزدور در حدود 20 الی 30  نفر در محل مذاکرات، آنها را مجبور به شعار دادن علیه ایران می‌نمودند.  در گام بعدی نیز شماری از مواجب بگیران خود را در سنا و کنگره آمریکا را تحریک می‌نمودند که علیه ایران موضع بگیرند.  همزمان نیز  انبوهی از خبر و گزارش منتشر می‌کردند که در داخل ایران بر سر مذاکرات بین مقامات کشور چند دستگی و جنگ پنهان شکل گرفته است.
 
در مذاکرات اخیر نیز منافقین تمامی این تاکتیک ها را غیز از جمع شدن جلوی هتل محل مذاکرات انجام دادند.؛ ولی  نتوانستند در عمل هیچ گونه تاثیری بر روند مذاکرات بگذارند. حتی این اقدامات منافقین در حد رسانه‌ای نیز بازتاب نداشت و تنها در سایت وابسته به خود گروهک اقدامات آنها بر ضد مذاکرات پوشش خبری داده شد.
منافقین نه تنها نتوانستند خللی در مسیر مذاکرات ایجاد کنند بلکه اکنون مجبورند با چشمان نابینای خود اتحاد و همدلی بین جناحهای سیاسی و مردم را نیز مشاهده کنند.  چرا که همه جناح‌ها و اقشار مختلف مردم پشتیبان تیم مذاکره کننده بوده و همه اعلام کرده‌اند که مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد، هرگز نخواهد توانست اتحاد و همدلی ملی را خدشه دار کند.
در یک کلام می توان گفت منافقین خود نیز پی به این واقعیت برده‌اند که از هیچ توانی برای تاثیر گذاری بر تحولات مربوط به ایران برخوردار نیستند.