۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

جنایاتی که منافقین در ایران مرتکب شدند، در هیچ‌کجای جهان انجام نشده است

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد: موضوع بحث شبکه نفاق بسیار پیچیده است. آنچه که در اذهان وجود دارد این است که یک گروه تروریستی در مقطعی از تاریخ در کشور ما گروهی از بزرگان انقلاب و گروهی از مردم کشورمان را به‌شهادت رساندند. اما واقعیت این است که آن چهره دیگر این گروه بسیار خطرناک‌تر از این چهرۀ تروریستی آن‌هاست. وضعیت گروهی که دارد جنایت می‌کند خیلی روشن و واضح است؛ خیلی احتیاج به تفکر و روشنگری ندارد. آن وجهه خطرناک این گروه، وضعیت تفکر اینها و عملکردی است که از تفکر نفاق‌آمیز آن‌ها نشئت می‌گیرد.

به‌گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان مهمان دانشگاه تهران برای سخنرانی در جمع دانشجویان با موضوع جنایات منافقین و مجازات آن‌ها در سال 67 بود. در ادامه مشروح این سخنرانی ارائه می‌شود:

ادامه مطلب...
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۵ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید(24)

۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۱ ۰ نظر
صبور

نمونه ای از کارنامه تروریستی فرقه رجوی در دهه 60

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)

گروهک تروریستی منافقین از سال 1361تا1367، هزاران بی‌گناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور کردند. منافقین کسانی بودند که در سال 1358 و 1359 جنگ‌های تجزیه‌طلبانه‌ای را در کردستان، آذربایجان، ترکمن‌صحرا و دیگر شهرها به راه انداختند. اینان همان کسانی بودند که در ماه رمضان یکی از سال‌های دهه 1360 با حمله به خانه فردی بسیجی که تنها جرمش حزب‌اللهی بودن و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، سر سفره افطار، سر فرزندانش را با تیغ موکت‌بری بریدند. باری دیگر در عروسی فرزند یکی از عناصر گروهک تروریستی منافقین، تعدادی از جهادگران انقلاب که عموماً از دانشجویان مسلمان و انقلابی بودند را در مقابل عروس و داماد، به جای گوسفند سر بریدند. منافقین ضمن جاسوسی برای صدام در جنگ تحمیلی و نیز برخی دیگر از جنایت‌های آن‌ها از جمله به گلوله بستن مجروحان در بیمارستان‌ها ، از سال 1360 تا آخر جنگ در خیابان‌ها می‌گشتند و هر دختر و پسر حزب‌اللهی را بدون اینکه حتی بدانند این شخص کیست به مسلسل می‌بستند؛ حتی در مغازه‌هایی که عکس آیت الله خمینی بر روی دیوار آن نصب بود، نارنجک می‌انداختند. شکنجه‌هایی که منافقین بر روی نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی انجام می‌دادند، روی ساواک را نیز سفید کرد.
در ادامه به یکی دیگر از جنایات منافقین می‌پردازیم.
شهید اسماعیل محمدی در تاریخ 1فروردین1350 در شهر اراک چشم به جهان گشود. او مدیر دفتر دادگاه انقلاب اسلامی آمل بود و در شرف ارتقا به سمت دادیاری، در آمل چندین بار توسط منافقین تهدید به ترور شد و با توجه به مسئولیتش در دستگاه قضایی توسط تیم‌های ترور منافقین شناسایی شد.
در اردیبهشت سال 1364 آخرین باری که شهید به جبهه اعزام شد، مقرشان مورد حمله عوامل گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت و اسماعیل محمدی به مدت سه روز به اسارت این گروهک تروریستی در آمد.
شهید در وصیت نامه‌اش ذکر کرده بود که دوست دارد با روی خونین و بدن پاره پاره به دیدار رسول خدا(ص) و امام حسین(ع) برود. اینطور هم شد. عوامل گروهک تروریستی منافقین هر روز دست‌های شهید را با قیر داغ می‌سوزاندند و بدنش را داخل قیر قرار می‌دادند، آن‌ها انگشتان اسماعیل محمدی را یک‌به‌یک می‌سوزاندند و به صورت کادوپیچ شده برای خانواده‌اش ارسال می‌کردند.
او سرانجام در تاریخ 7شهریور1370 توسط گروهک تروریستی منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: انجمن حقیقت
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۲ ۰ نظر
صبور

نقش منافقین در کشتار حج خونین سال ۱۳۶۶

سازمان مجاهدین خلق ایران  (خائنان پلید)
بمناسبت سالگرد این فاجعه بزرگ(نقش مجاهدین در کشتار حج)
نقش منافقین در کشتار حج خونین سال ۱۳۶۶ به روایت مستند "داستان یک پایان"

 

 

 

مدت زمان: 1 دقیقه 36 ثانیهوسط چین
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۱ ۰ نظر
صبور

وقایع سال 88 و نقش مجاهدین(خائنان پلید)

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

از آب گل آلود ماهی گرفتن..!!
فرقه تروریستی و ضد ایرانی رجوی با تمام وجود تلاش کردند تا اعتراضات عده ای از مردم را به جنگ داخلی و آشوب تبدیل کند! اکثر تخریب اموال عمومی و آتش زدن های و قتل ها و همچنین موج های شلوغی برنامه ریزی و اقدام گروهک منافقین بود.
به طور مثال:
«سید علیرضا ستاری» مهندس عمرانی که در روز عاشورای سال ۱۳۸۸ توسط آشوب گران، به قصد کشت، مورد شکنجه شدید قرار گرفت و مضروب شد پس از چهار سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت خویش، در سن ۳۱ سالگی فوت کرد. ستاری دارای دو فرزند، یک دختر و یک پسر خردسال است.
وی به عنوان امدادگر هلال احمر، وارد صحنه درگیری‌ها شده بود تا به مجروحان حوادث ، به‌صورت میدانی کمک کند.

ادامه مطلب...
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۳ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید(23)

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۱ ۰ نظر
صبور

غروب منافقین با فروغ عملیات مرصاد+ تصاویر

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملیات مرصاد یا غروب جاویدان  نام نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی و در اواخر جنگ ایران و عراق میان ارتش و اعضای سازمان مجاهدین در گرفت. یک هفته پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران بود که  حدود ۵۰۰۰ نیروی سازمان مجاهدین خلق با مقادیری تجهیزات جنگی از محور غرب و از طریق شهرهای مهران و اسلام آباد غرب  به ایران حمله کردند.

بمناسبت سالگرد عملیات مرصاد:

 هدف این عملیات تسخیر تهران در 33 ساعت بود و مسعود رجوی فرماندهی این عملیات را برعهده داشت. عملیات پاتک ایران «مرصاد» نام داشت و طی آن مجاهدین در کمین قرار گرفتند و شکست خوردند. حمله وحشیانه عراق، به اعتراف نظرات کارشناسان عراقی در مجموع به ضرر آنان تمام شد.

ادامه مطلب...
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۰۳:۱۱ ۰ نظر
صبور

اعدام منافقین -اعدامهای سال 67

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
«گفته می‌شود بعد از عملیات مرصاد، با فرمان امام خمینی (ره) زندانیان سیاسی که بر سر موضع پیشین خود باقی مانده بودند، اعدام شدند و وسایل و لوازم شخصی آنها به خانواده‌هایشان بازگردانده شد. در این جریان حتی اعدام زنان که بسیار در اسلام محدود است، رخ داده بود و ادعا می شود که نظر به ممنوعیت اعدام دوشیزگان، دختران باکره را به عقد در می‌آوردند و بعد از اینکه باکرگی آنها زایل شد، اعدامشان می‌کردند. پاسخ شما به این مسائل چیست؟»

به گزارش ایسنا به نقل از پارسینه، سایت پرسمان دانشجویی وابسته به اداره مشاوره نهاد رهبری به این سوال چنین پاسخ داده است:

پاسخ تفصیلی:

اعدام زندانیان سیاسی، ممنوعیت اعدام دوشیزگان و عقد آنها همه شایعات ساخته و پرداخته منافقین برای تطهیر جنایات و خیانت‌های خود به کشور و تخریب وجهه نظام اسلامی می‌باشد. در تبیین واقعیات مربوطه گفتنی است پس از تهاجم نیروهای سازمان منافقین در سال ۶۷ با پشتیبانی ارتش عراق به داخل ایران، حضرت امام (ره) حکمی را درباره بررسی مجدد پرونده منافقین زندانی که همچنان بر سر موضع خود بودند و صدور محکومیت اعدام برای کسانی که برنامه شورش در زندان، هم‌زمان با برنامه‌های بیرون سازمان داشتند، صادر کردند. در زمینه دلایل صدور این حکم که از مبانی فقهی و حقوقی مستحکمی برخوردار است به اختصار می‌توان به وضعیت کلی نیروهای نظامی ایران در جبهه‌ها، روحیه مردم در داخل کشور به واسطه انعکاس تحولات جبهه‌ها، تبلیغات وسیع درباره پیشروی‌های عراق از سوی رادیوهای بیگانه، ورود مستقیم آمریکا به صحنه جنگ با ایران از طریق هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، پیشروی نیروهای منافقین به داخل خاک ایران و تصرف چند روستا و شهر اسلام‌آباد غرب، بروز تحرکات و تنش‌هایی در زندان با سردمداری عناصر بر سر موضع منافقین، آغاز فعالیت برخی هواداران منافقین در سطح جامعه و ایجاد حرکت‌هایی برای برپایی آشوب و شورش در سطح شهرها، انتشار پیام‌های مستمر سازمان منافقین از طریق رادیوهای متعلق به آنها و ترغیب و تحریک مردم به شورش اشاره داشت.

در چنین اوضاع و احوالی حضرت امام (ره) بر مبنای دیدگاه فقهی خود از مسئولان مربوطه خواستند تا ضمن بررسی مجدد وضعیت منافقین در زندان، آن دسته از این افراد را که همچنان بر سر موضع خود تشخیص می‌دهند، به عنوان نیروهای داخلی یک سازمان محارب که با استفاده از فرصت، در صدد آشوبگری و تحریک دیگران به شورش هستند، اعدام کنند. در حکم حضرت امام (ره) در این‌باره چنین آمده است: «از آنجا که منافقین خائن به هیچ‌وجه به اسلام معتقد نبوده و هر چه می‌گویند از روی حیله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها از اسلام ارتداد پیدا کرده‌اند، با توجه به محارب بودن آنها و جنگ کلاسیک آنها در شمال و غرب و جنوب کشور با همکاری‌های حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آنها برای صدام علیه ملت مسلمان ما و با توجه به ارتباط آنان با استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تا کنون، کسانی که در زندان‌های سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند، محارب و محکوم به اعدام می‌باشند.»

ادامه مطلب...
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۰ ۰ نظر
صبور

فروغ جاویدانی که به دروغ جاویدان تبدیل شد

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

عملیات مرصاد روز پنجم تیرماه سال 1367 با رمز یا صاحب الزمان (عجل‌الله تعالی وجه الشریف) ادرکنی برای مقابله با حرکت منافقین و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده انجام گرفت.

در این عملیات که با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی و با پشتیبانی هوا نیروز ارتش اجرا شد، رزمندگان از سه محور چهارزبر، جاده قلاجه و جاده اسلام آباد - پل دختر وارد عمل شدند و نیروهای ضد انقلاب را تا پشت نوار مرزی عقب راندند؛ اما قوای ارتش عراق، ارتفاعات مرزی را همچنان در اشغال خود نگه داشتند. 

فروغ جاویدانی که به دروغ جاویدان تبدیل شد

در عملیات مرصاد، بیش از 120 دستگاه تانک، 400 دستگاه نفربر، 240 قبضه خمپاره‌انداز 60 و 80 میلیمتری و 30 عراده توپ 106 میلیمتری دشمن منهدم شدند. همچنین بیش از 20 تیپ مشترک منافقین و ارتش عراق متلاشی شد و تعداد کشته و زخمی‌های دشمن از مرز 4800 تن گذشت. در این عملیات، نزدیک به 1000 قبضه آر.پی.جی 7، 700 قبضه تیربار کلاشینکف، ده‌ها دستگاه خودرو، ده‌ها دستگاه تانک و نفربر، تعدادی تجهیزات پیشترفته الکترونیکی و مخابراتی و مقادیری اسناد درون گروهی منافقین به دست رزمندگان ایران افتاد.
شش روز پس از قبول قطعنامه 598 توسط ایران و در شرایطی که نیروهای عراقی با زیر پا گذاشتن توافقات ۵۹۸ مجددا به خرمشهر حمله کرده و تا آستانه تصرف آن پیش رفته بودند، سازمان مجاهدین عملیاتی با نام فروغ جاویدان را آغاز کرد.
ادامه مطلب...
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۷ ۰ نظر
صبور