سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

از آب گل آلود ماهی گرفتن..!!
فرقه تروریستی و ضد ایرانی رجوی با تمام وجود تلاش کردند تا اعتراضات عده ای از مردم را به جنگ داخلی و آشوب تبدیل کند! اکثر تخریب اموال عمومی و آتش زدن های و قتل ها و همچنین موج های شلوغی برنامه ریزی و اقدام گروهک منافقین بود.
به طور مثال:
«سید علیرضا ستاری» مهندس عمرانی که در روز عاشورای سال ۱۳۸۸ توسط آشوب گران، به قصد کشت، مورد شکنجه شدید قرار گرفت و مضروب شد پس از چهار سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت خویش، در سن ۳۱ سالگی فوت کرد. ستاری دارای دو فرزند، یک دختر و یک پسر خردسال است.
وی به عنوان امدادگر هلال احمر، وارد صحنه درگیری‌ها شده بود تا به مجروحان حوادث ، به‌صورت میدانی کمک کند.
* شرح ماجرای روز عاشورا
ستاری در خصوص نحوه مجروحیت خود گفت: روز عاشورای ۸۸ بنده به عنوان نیروی افتخاری هلال احمر در خیابان «خوش» حضور داشتم ؛ ساعت ۱۱ به ما خبر دادند که حدود پنج نفر از نیروهای ویژه سپاه در بین جمعیت آشوبگر مانده بودند ؛ یکی از آنها روی زمین افتاده و اغتشاشگران او را به آتش ‌کشیده‌اند.
* به خاطر محاسنم گفتند این آقا اطلاعاتی است!
وی در گفت‌وگو با فارس افزود: برای انجام مأموریت امداد و نجات دیگر مجالی برای ایستادن و فکر کردن نبود که آیا برای کمک به آنها بروم یا خیر ؛ خود را به محل حادثه رساندم ؛ به خاطر نحوه پوشش بنده به مناسبت روز عاشورا و محاسنی که روی صورتم داشتم ، یکی از زنان آشوبگر گفت: «این آقا اطلاعاتی است!» همان جا با میله آهنی روی سرم زدند و جمجمه‌ام از سه جا شکست.
* شناسایی منافقان:
سید علیرضا یادآور شد: بعداً که برای شناسایی به زندان اوین رفتم ، مطلع شدم کسانی که مردم را شکنجه می کردند از گروهک منافقین بودند که یکی از آنها سال‌ها در تایلند زندگی می‌کرد ، سپس از پادگان اشرف به تهران آمده بود.