۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

مزدوری و جاسوسی منافقین برای صدام

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
چگونگی نمونه ای از مزدوری و جاسوسی گروهک تروریستی منافقین برای دشمن متجاوز(عراق) در جنگ تحمیلی از زبان آقای ابراهیم خدابنده ، جداشده ی گروهک تروریستی منافقین

مدت زمان: 48 ثانیه

 

۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۹ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید

لعنت بر مریم و مسعود لجنی دروغگو... اینها ذاتشان دروغگوست...

۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر
صبور

در باره پیروزی جدید باند رجوی

قراربود عراق سکوی پرتابی باشد که مجاهدین را با عملیات سرنگونی در ایران به قدرت برساند، اما دار و دسته رجوی کوچکتر از آن بودند که حتی با حمایت صدام و سایر قدرتها بتوانند به چنین هدفی دست پیدا کنند. 32 سال گذشت تا این واقعیت برای اعضا و هواداران فرقه اثبات شود و بفهمند که رجوی هیچ چیز، نه از سیاست و نه از تعادل قوا سردر نمی آورد، به همین مناسبت است که امروز رهبری مجاهدین در عین کراهت و دشواری پذیرش اخراج از عراق، نیازمند برگزاری شویی تحت عنوان انتقال پیروزمندانه مجاهدین به آلبانی است!
یادآوری این واقعیت که اگر ابعاد فضیحت خروج از عراق را در مقایسه با ادعاهای باندرجوی در باره توانمندیها و ویژگیهای سازمانی، تشکیلاتی و سیاسی این گروه بررسی کنیم، بایستی آن را سنگین ترین شکست در خط و استراتژی قلمداد کرد که برای همیشه باید تبعات آن را با خود حمل کنند.

ادامه مطلب...
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۰ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید - فریبکاری بی پایان رهبران مجاهدین (خائنان پلید)

شعار دیروز سازمان تروریستی مجاهدین : کوه اگر بجند، اشرف زجا نجنبد.

شعار امروز سازمان تروریستی مجاهدین : انتقال بزرگ مجاهدین آغاز فاز تهاجم.

۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۵ ۰ نظر
صبور

تجمع صدها تن از منافقین در فرودگاه بغداد

خبرنگار شبکه العالم روز شنبه گزارش داد، منافقین در فرودگاه بین المللی بغداد برای فرار از خاک عراق آماده می شوند.


گروهک تروریستی منافقین مدعی شده است که همه عناصر این گروهک دیروز از عراق با همراهی کمیساریای سازمان ملل خارج شده اند.
این خبر کذب بودن ادعای  سازمان را به نمایش می‌گذارد.
نکته حائز اهمیت این است که گروهک تروریستی منافقین در تلاش برای خارج کردن افراد مسأله دار از عراق، و اعلام آن به عنوان یک دستاورد و پیروزی است.
ناظران با اشاره به ماندن تعدادی از منافقین در عراق، خاطرنشان کردند که شبکه اطلاعاتی و جاسوسی بومی منافقین بعد از خروج آنها و بالاخص پایین آمدن سطح حساسیت نسبت به منافقین، قطعا فعال تر خواهد شد.
منافقین به واسطه سرویس جاسوسی عربستان و موساد برنامه مدون و مشخصی برای حضور در عراق، سوریه و یمن برای جاسوسی از جبهه مقاومت دارند.

گروهک تروریستی منافقین دیروز پس از قتل شماری از عناصر خود برای رهایی از دست آنان، ادعا کرد که در پایگاه آمریکایی "لیبرتی" (کروپر) آتش سوزی روی داده است.
این گروهک همچنین مدعی شد همه عناصر این گروهک دیروز به همراه کمیسر سازمان ملل متحد خاک عراق را ترک کردند.

منبع: http://fa.alalam.ir/news/1860107

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۰ ۰ نظر
صبور

مجموعه مستند «داستان یک پایان» مروری است بر تاریخ 50 ساله گروهک منافقین

سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

 قسمت اول این مستند با نام «شروع نافرجام» روانه آنتن شد و به تشکیل این گروهک تحت عنوان سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 44، دستگیری گسترده اعضا در سال 50، ترورهای درون گروهی سال 54 مانند ترور مجید شریف واقفی، ریاست مسعود رجوی بر اعضای زندانی گروهک و ... می‌پردازد.
قسمت دوم که «افتادن نقاب» عنوان گرفته همراهی این گروهک با جریان انقلاب، تلاش رجوی برای شراکت در حکومت جمهوری اسلامی، جنگ مسلحانه در سال 60 و ترورهای گسترده مسئولان و مردم را مد نظر قرار داده است.
قسمت سوم با نام «لشکرکشی تا کمینگاه» نیز به استقرار منافقین در عراق، انجام چند عملیات نظامی برای صدام، شکست عملیات فروغ جاویدان می‌پردازد.
قسمت چهارم «تولد یک فرقه» موضوع  تبدیل گروهک منافقین به یک فرقه در سال‌های پس از جنگ را بررسی کرده و قسمت پنجم «اسیر در زنجیر دروغ» نیز به بررسی ساز و کارهای فرقه‌گرایی در این گروهک می‌پردازد.
قسمت ششم و پایانی این مستند نیز که «پایان یک رؤیا» نام گرفته، به بررسی نقش زنان در گروهک منافقین و تعامل رجوی با آنان و سرنوشت مبهم مسعود رجوی می‌پردازد.

جهت مشاهده روی تصویر کلیک کنید:


۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۴ ۰ نظر
صبور

قربانیان فرقه (مهری موسوی)

زنده یاد مهری موسوی بصورتی مشکوک در آسایشگاه با قرص سیانور در دهانش فوت کرده بود. همان تهدیدی که همیشه مهوش سپهری (نسرین) مسئول اول انتصابی رجوی در نشستها و از جمله خطاب به همین خانم گفت که من سیانور را در دهان کسی که بخواهد از دستورات تخطی کند و خیانت کند می شکنم هر چند که کسی که به نقطه تخطی از دستورات برسد بایست خودش اینکار را بکند.
بتول سلطانی
ادامه مطلب...
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۰۴ ۰ نظر
صبور

پیامک‌های سیاه منافقین در داخل کشور

گروهک تروریستی منافقین با وجود اقدامات و تلاش‌های فراوان و روی آوردن به روش‌ها و راه‌های مختلف، در هدف خود برای ایجاد بدنه اجتماعی در داخل ایران ناکام مانده است...

گرداب و مرداب رجوی
به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، گروهک تروریستی منافقین در برخی مناطق جنوبی و غرب کشور اقدام به پخش پیامک و اطلاع رسانی درخصوص نشانی‌های اینترنتی تلویزیون خود کرده است.
پیامک‌های مذکور علاوه بر آدرس اینترنتی تلویزیون منافقین، حاوی سخنان سرکردگان این گروهک تروریستی است.
شبکه تلویزیونی منافقین در گذشته داخل عراق فعالیت می‌کرد، اما به دلیل مخالفت مسؤولان فعلی این کشور پایگاه خود را به کشور فرانسه منتقل کرده است؛ به همین دلیل سران این گروهک تروریستی به دلیل دور شدن از مرزها، به فکر فعالیت‌های اینترنتی افتاده‌اند.
این گروه تروریستی اکنون برای ارسال پیامک‌های خود که حاوی مطالب توهین آمیز علیه مسؤولان و مردم است، از مسیج سنترهای خارجی استفاده می‌کند.
با وجود همه تلاش‌های منافقین و استفاده از روشهای مختلف، این گروهک تروریستی به دلیل فقدان پایگاه اجتماعی در میان مردم ایران، در اقدامات خود ناکام مانده‌اند.
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۳۸ ۰ نظر
صبور

حضور تیم شکنجه منافقین بعنوان نماینده صلح!

فریب اروپایی ها بعنوان یک ابزار

منافقین در آخرین اقدام خود، تیمی از اعضایشان را به عنوان نماینده های اسلام و صلح! به یک محفل در کلیسایی در فرانسه فرستادند.

به گزارش دیده بان، یکی از نکات مهم در بررسی اقدامات گروهک تروریستی منافقین، عدم اجازه ورود ایشان به محافل رسمی در کشورهای اروپایی است.

منافقین حتی یک سند برای حضور در برنامه های رسمی و دیدار با مقامات وقت کشورهای ندارند و تنها در لابی ها و برنامه هایی که جنبه تبلیغاتی آنهم برای اعضای فریب خورده داخلی و سرویس های جاسوسی غربی دارد شرکت می کنند.

دراین راستا محفل هایی که از ماهیت این عناصر تروریست خبر ندارند نیز مکان خوبی برای اعلام حضور ایشان به حساب می آید تا چهره واقعی آنها به چهره ای حقوق بشری بدل شود.


منافقین در آخرین اقدام خود، تیمی از اعضایشان را به عنوان نماینده های اسلام و صلح! به یک محفل در کلیسایی در فرانسه فرستاده است و جالب است که سرتیم این گروه از جمله شکنجه گرانی است که در تسفیه های درون تشکیلاتی اعضای زیادی از سازمان را شکنجه داده است.


۰۴ شهریور ۹۵ ، ۰۵:۴۲ ۰ نظر
صبور

خائنان پلید- ترور

۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۹ ۰ نظر
صبور