۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

فراخوان برای ایجاد ناامنی

منافقین در تازه‌ترین اقدام خود، تلاش دارند با موج‌سواری بر جریان زلزله در غرب کشور که همه مردم را داغدار کرده، با تبلیغات سوء و دروغین در خصوص عدم رسیدگی به هم‌وطنان کرمانشاهی، آن‌ها را تشویق به تظاهرات و اعتراض نمایند.

به گزارش دیده بان، منافقین جلاد سال‌ها به‌عنوان بازوی عملیاتی برای دشمنان نظام فعالیت داشته و از این طریق به حیات بی‌مقدار خود ادامه داده‌اند. این موضوع باعث شده است که کارنامه سیاهی از اعمال این گروهک متلاشی‌شده همچنان در یاد و خاطر مردم باقی‌مانده و یادآور جنایات و اقدامات وطن فروشانه و ناجوانمردانه از سوی آن‌ها باشد.

اقداماتی نظیر آنچه این گروهک در سال‌های دفاع مقدس انجام داد و با جاسوسی و همکاری با سرویس‌های جاسوسی عراق و دیگر کشورهای حامی براندازی نظام در آن سال‌ها، سبب شد تعداد زیادی از جوانان این مرزوبوم به شهادت برسند و در ادامه و ناکامی ازآنچه که در طلب آن بودند، دست به ترورهای کور زدند و در این جنایت‌ها کودکان و مردم عادی و همچنین شخصیت‌های سیاسی و تراز اول کشور را به شهادت رساندند.

در سال‌های بعد این اقدامات با شکل و شمایلی دیگر ادامه داشته و منافقین همواره در خدمت سرویس‌های جاسوسی صهیونیست‌ها، و غرب و به‌ویژه عربستان بوده‌اند تا بتوانند حیات خود را درگرو جاسوسی و خیانت‌ حفظ نمایند.

این بار هم منافقین پس از افشاگری هایی که بابت دروغ بزرگ آنها بابت جمع آوری پول از فرانسه برای زلزله زدگان کرمانشاه انجام شد و دستشان را رو کرد، طبق دستور جدید اربابان خود دست‌به‌کار شده و ابتدا در فضای مجازی به جریان سازی و جوسازی‌های مختلف پرداختند و در ادامه این جریان سازی‌ها فراخوان تظاهرات برای مردم صادر کردند.

 این منافقین هنوز در تفکر باطل خود هستند و پس از گذشت این همه سال باز هم انزجار و تنفر مردم ایران از خودشان را درک نمی کنند.

پرواضح است که منافقین تنها به دنبال موقعیتی برای حفظ بقای خود هستند و در این راه‌ دست به هر اقدامی می‌زنند، و بسیار آشکار است که این موضوع نه از روی دلسوزی بلکه فراخوانی برای برهم زدن امنیت و آسایش مردم در کشور بوده و با این ترفند که مسئولین در رسیدگی به مردم زلزله‌زده کم‌کاری کردند، سعی در تشویش اذهان عمومی و تحریک جامعه برای اهداف خود را دارند.

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید

۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۸ ۰ نظر
صبور

حیله ای جدید برای کلاهبرداری توسط فرقه رجوی / منافقین به بهانه زلزله کرمانشاه، اخاذی می‌کنند

فرقه تروریستی رجوی با استفاده از فرصت پیش آمده برای کمک مردمی در زلزله کرمانشاه اقدام به اعلام شماره حساب در فرانسه برای جمع آوری پول کرده است.
این فرقه همینطور از ایرانیان مقیم آمریکا و اروپا به بهانه کمک به مردم زلزله زده درخواست کمک‌های مالی کرده است.
بر پایه این خبر، در کانال تلویزیونی فرقه موسوم به سیمای آزادی شماره حساب‌هایی متعلق به کشور فرانسه برای دریافت کمک‌های مردمی ارائه می‌شود که با توجه به سابقه این فرقه در واقع شیوه‌ای برای اخاذی از مردم به بهانه کمک به حادثه دیدگان است.
همزمان با تبلیغ برای دریافت کمک‌های مالی، عوامل نفاق در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به بهانه اطلاع‌رسانی بهتر، از مردم می‌خواهند تا تصاویر و اخبار خود را در خصوص حادثه کرمانشاه به شبکه‌های مرتبط با این گروه ارسال کنند.
در اخبار و اطلاعات درخواست شده توسط عوامل این گروه سوالاتی درباره شیوه‌های کمک رسانی دولتی، رفت و آمد مقامات نظامی و دولتی به کرمانشاه، کاستی‌های موجود در مناطق زلزله زده، خبرهای مربوط به اعتراضات مردم و … دیده می‌شود که با توجه به اهداف این فرقه در جهت جاسوسی و جمع آوری اطلاعات، مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

این همیاری در حالی است که مزدوران فرقه رجوی در عملیات دروغ جاویدان خود صدها نفر از مردم بی گناه این خطه را به شهادت رساند.
سازمان مجاهدین خلق ایران(خائنان پلید)

۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۷:۱۶ ۰ نظر
صبور

اگر کوروش می دانست دست فرقه رجوی به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است چه می کرد؟

هفته گذشته فرقه تروریستی و جنایتکار رجوی برای بزرگداشت کوروش تمام تلاش خود را به کار بست تا خود را دلسوز وی نشان دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، اینکه منافقین و این فرقه کثیف برای هر موضوعی خود را سینه چاک می کنند جای تعجب نیست اما ذکر این موضوع مهم است که اگر کوروش بود و می دانست سران جنایتکار رجوی ۱۷ هزار هموطن و هم میهن او را ناجوانمردانه کشتند چه می کرد؟
۱۷ هزار نفر که نه به دست دشمن اجنبی، بلکه به دست فرقه تروریستی – تکفیری منافقین که لوله تفنگ را به سمت هموطن خود نشانه رفته است شهید شدند .
اگر کوروش می دانست که فرقه رجوی جنایت را به حدی رساند که وقتی نتوانست تیری شلیک کند، زنده زنده پوست هموطن جوان خود را کند چه می کرد؟
اگر کوروش می دانست فرقه رجوی غیر از شخصیت‌های سیاسی به ترور شخصیت‌های برجسته مذهبی اقدام ‌نمود چه می کرد؟ سید اسدالله مدنی تبریزی، سید محمدعلی قاضی طباطبائی، سیدعبدالحسین دستغیب، محمد صدوقی و اشرفی اصفهانی روحانیون بزرگی بودند که همگی آنها در محراب مسجد به شهادت رسیدند و به شهدای محراب معروف شدند.
اگر کوروش می دانست در حالی که ایران در مرزهای غربی خود مشغول مقابله با تجاوز ارتش صدام بود، داخل کشور نیز شاهد عملیات‌های تروریستی منافقین بود چه می کرد؟
کارنامه سیاه ترورهای فرقه رجوی نشان می‌دهد که در اغلب عملیات‌های تروریستی انجام شده، ترور شدگان از افراد بی گناه و مردم عادی بودند.
اگر کوروش می دانست در میان ترورشدگان دختری ۳ساله به چشم می‌خورد که در خواب سوزانده شد چه می کرد؟ داستان شهادت فاطمه طالقانی اوج شقاوت عوامل فرقه را نشان می‌دهد که برای جنایات خود هیچ حد و مرزی قائل نبودند.
اگر تاریخ را واقع بینانه نگاه کنیم، اقدامات کوروش آنگونه که او را می ستایند بی نظیر است.
اگر کوروش، برای ایران و عزت این سرزمین مبارزه کرده است باید او را در مقام یک صاحب قدرت ستود اما درمقابل رفتارهای فرقه تروریستی و منفور رجوی چه باید کرد؟
اگر کوروش بداند که فرزندان مومن و انقلابی این آب و خاک هشت سال به خاطر خیانت های منافقین در مقابل تمام دنیا ایستادند تا ذره ای از خاک کشور کم نشود چه خواهد گفت؟
منافقین کوردل به یقین بدانند که مردم ایران نیازی به دلسوزی شما جنایتکاران و بی شرمان تاریخ ندارند و اربابان شما نیز نمی توانند از این وضعیت برای خود آبی گرم کنند.
سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۷ ۰ نظر
صبور

مسعود رجوی زنده است

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: هیچ سندی مبنی بر این‌که مسعود رجوی کشته شده در دست نیست. گروهک تروریستی منافقین برای از یاد رفتن جنایت‌های‌شان می‌خواهند سرکرده خود را مرده نشان دهند.

سیدجواد هاشمی‌نژاد در پاسخ به سوالی گفت: امروز بحث ترور موضوع روز دنیا شده است و باید جایگاه ایران را در خصوص قربانیان ترور تبیین کنیم.

وی با اشاره به روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، خاطرنشان کرد: هم اکنون تیمی در کاخ سفید روی کار آمده‌اند که برخی از آن‌ها از حامیان تروریست‌هایی هستند که در کشورمان تروهای بسیاری انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: جان بلتون و افرادی مانند او بر طبل جنگ می‌کوبند. همچنین برخی دیگر از ساکنان کاخ سفید به دنبال ایجاد ناامنی در اقلیم کردستان و تلاش برای سرایت دادن تنش‌ها به داخل ایران بودند. علاوه بر این می‌خواستند موضوع برجام را به سمت درگیری‌های نظامی بکشانند که خوشبختانه موفق نشدند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان این‌که «وقتی ایران در افکار عمومی دنیا متهم به حمایت از تروریسم می‌شود باید اطلاع‌رسانی لازم در خصوص این‌که خود ما جزو قربانیان ترور هستیم انجام شود»، تصریح کرد: باید آمار شهدای ترورمان و خساراتی که گروه‌های تروریستی به کشورمان وارد کردند در رسانه‌ها منعکس شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری در این خصوص که همزمان با انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین به آلبانی، شما اعلام کرده بودید که با مسئولان این کشور صحبت کرده و به آن‌ها هشدارهای لازم را خواهید داد، توضیح داد: طبیعتا مسئولان دولت وظیفه مذاکرات دولتی را بر عهده دارند و ما در بنیاد هابیلیان سعی کردیم تا با راه‌اندازی سایتی به زبان آلبانیایی اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص خطر این گروهک تروریستی برای مردم این کشور و همچنین جنایاتی که در منطقه انجام داده‌اند را داشته باشیم. مردم آلبانی باید متوجه می‌شدند که این گروهک در زمان حضورشان در کشورهای اروپایی نیز مسائلی را بوجود آوردند.

ادامه مطلب...
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر
صبور

جشن اغتشاش «منافقین» به بهانه بزرگداشت پادشاه باستانی

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید
یک مقام امنیتی از برنامه گروهک منافقین و عناصر آشوبگر ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش در هفته آینده به مناسبت بزرگداشت یکی از پادشاهان ایران باستان خبر داد.
یک مقام امنیتی در گفتگو با خبرگزاری مهر، از برنامه گروهک منافقین و عناصر آشوبگر ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در هفته آینده به مناسبت بزرگداشت یکی از پادشاهان ایران باستان خبر داد.
بر اساس اظهارات این مقام امنیتی، به راه انداختن تجمع اعتراضی علیه مفاسد و مشکلات اقتصادی در کشور و سپس به انحراف کشاندن آن با طرح شعارهایی علیه نظام و مقدسات اسلامی یکی از برنامه های اصلی این گروه هاست.
این مقام امنیتی همچنین درباره دیگر اهداف این گروه ها تصریح کرد: تشویق هواداران برای حضور در این بزرگداشت، درگیری با نیروهای انتظامی و گرفتن فیلم و عکس جهت انتشار در رسانه های منافقین و همچنین کُشته سازی از این درگیری ها، از دیگر محورهای برنامه ریزی شده گروه های ضد انقلاب در این روز خواهد بود.
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۸:۲۹ ۰ نظر
صبور

نماینده کشورمان در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به گزارش ضد ایرانی عاصمه جهانگیر گزارشگر حقوق بشر پاسخ گفت.

خبرگزاری صدا و سیما -- حسن نژاد نماینده کشورمان در شورای حقوق بشر گفت: آمریکا و عربستان فراموشی تاریخی دارند. بیشترین کودک را در دنیا عربستانی ها با هم پیمانانشان کشته اند.

حسن نژاد نماینده ایران در نشست شورای حقوق بشر در واکنش به این گزارش گفت: 

1-این گزارش به طور کل تصویری تحریف شده و پر از خطا از ایران نمایش می دهد. 
2-این گزارش به اعمال تحریم های غیرقانونی و یک طرفه علیه ایرانیان به رهبری آمریکا حتی اشاره هم نمی کند. 
3-این گزارش حرفی از 17 هزار ایرانی که قربانی تروریسم شدند نمی زند. 
4-تنها قدرت تعیین کننده برای حمایت از حقوق بشر در ایران، خود ایرانی ها هستند و جایی برای افراد خارجی نیست.

حسن نژاد به عاصمه جهانگیر گزارشگر حقوق بشر در ایران گفت: شما می خواهید به ایران بیایید؟ از بازدید شما استقبال می کنیم به شرطی که 192 کشور دیگر هم مثل ایران گزارشگر حقوق بشر داشته باشند.

نماینده کشورمان در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در پاسخ به ادعاهای عربستان گفت: آمریکا و عربستان فراموشی تاریخی دارند. بیشترین کودک را در دنیا عربستانی ها با هم پیمانانشان کشته اند. مجموع جنایت های داعش و سایر گروهک های تروریستی از شما کمتر است.

۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۷:۲۷ ۰ نظر
صبور