منافقین در تازه‌ترین اقدام خود، تلاش دارند با موج‌سواری بر جریان زلزله در غرب کشور که همه مردم را داغدار کرده، با تبلیغات سوء و دروغین در خصوص عدم رسیدگی به هم‌وطنان کرمانشاهی، آن‌ها را تشویق به تظاهرات و اعتراض نمایند.

به گزارش دیده بان، منافقین جلاد سال‌ها به‌عنوان بازوی عملیاتی برای دشمنان نظام فعالیت داشته و از این طریق به حیات بی‌مقدار خود ادامه داده‌اند. این موضوع باعث شده است که کارنامه سیاهی از اعمال این گروهک متلاشی‌شده همچنان در یاد و خاطر مردم باقی‌مانده و یادآور جنایات و اقدامات وطن فروشانه و ناجوانمردانه از سوی آن‌ها باشد.

اقداماتی نظیر آنچه این گروهک در سال‌های دفاع مقدس انجام داد و با جاسوسی و همکاری با سرویس‌های جاسوسی عراق و دیگر کشورهای حامی براندازی نظام در آن سال‌ها، سبب شد تعداد زیادی از جوانان این مرزوبوم به شهادت برسند و در ادامه و ناکامی ازآنچه که در طلب آن بودند، دست به ترورهای کور زدند و در این جنایت‌ها کودکان و مردم عادی و همچنین شخصیت‌های سیاسی و تراز اول کشور را به شهادت رساندند.

در سال‌های بعد این اقدامات با شکل و شمایلی دیگر ادامه داشته و منافقین همواره در خدمت سرویس‌های جاسوسی صهیونیست‌ها، و غرب و به‌ویژه عربستان بوده‌اند تا بتوانند حیات خود را درگرو جاسوسی و خیانت‌ حفظ نمایند.

این بار هم منافقین پس از افشاگری هایی که بابت دروغ بزرگ آنها بابت جمع آوری پول از فرانسه برای زلزله زدگان کرمانشاه انجام شد و دستشان را رو کرد، طبق دستور جدید اربابان خود دست‌به‌کار شده و ابتدا در فضای مجازی به جریان سازی و جوسازی‌های مختلف پرداختند و در ادامه این جریان سازی‌ها فراخوان تظاهرات برای مردم صادر کردند.

 این منافقین هنوز در تفکر باطل خود هستند و پس از گذشت این همه سال باز هم انزجار و تنفر مردم ایران از خودشان را درک نمی کنند.

پرواضح است که منافقین تنها به دنبال موقعیتی برای حفظ بقای خود هستند و در این راه‌ دست به هر اقدامی می‌زنند، و بسیار آشکار است که این موضوع نه از روی دلسوزی بلکه فراخوانی برای برهم زدن امنیت و آسایش مردم در کشور بوده و با این ترفند که مسئولین در رسیدگی به مردم زلزله‌زده کم‌کاری کردند، سعی در تشویش اذهان عمومی و تحریک جامعه برای اهداف خود را دارند.

سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید