۲۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

فیس بوک، تله انسانی منافقان


منافقین گویا تور خود را این بار در اینترنت و در شبکه‌های اجتماعی که مورد استفاده میلیون‌ها ایرانی هستند گسترانیده‌ اند تا بتوانند صیدی باب دندان داشته باشند...

گرداب و مرداب رجوی

دست و پا زدن‌های قماش رجوی در فضای مجازی!
گروهک تروریستی منافقین که نماد بارز قشری‌ گری مذهبی و عقب‌ افتادگی سیاسی است و سابقه خصومتش با جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و اساساً نمی‌تواند پوشیده بماند، دامنه دشمنی‌ها با ایران را به عرصه فضای مجازی که امروزه مورد مراجعه بسیاری از انسان‌هاست نیز گسترش داده است.
ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱
صبور

فریاد میرم قجر از برگزاری کمپین آزادی در اروپاه


توافقنامه وین در چهاردهم جولای (۲۳تیر) میان ایران و شش قدرت بزرگ (انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه، چین و آمریکا) در وین اتریش منعقد شد و بدنبال آن جمعیت زیادی از مردم ایران که ماهها در انتظار نتایج این مذاکرات بودند، به خیابان‌ها ریخته و به ثمر رسیدن “توافق هسته‌ای” را جشن گرفتند.
در این میان اما، اندک کشورها و گروههایی مثل مجاهدین وطن فروش هم بودند که همچنان در راستای حفظ منافع حقیر خود بر طبل جنگ کوبیدند و زبان به شکوه و شکایت از اربابان خود گشودند.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۸
صبور

مسببان شهادت اسرا باید محاکمه شوند


اسناد و گزارشهای غیر قابل انکار و خدشه‌ای از اظهارات جدا شدگان از گروهک، مسئولان رژیم بعث عراق و نیز اسرای ایرانی آزاد شده وجود دارد که نشان می‌دهد منافقین در کنار نیروهای استخبارات عراق در بازجویی  و شکنجه اسرای ایرانی در زندانهای عراق نقش داشتند.

 همزمان با 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان، امیر سرتیپ «رضا خرم طوسی» مشاور فرمانده کل ارتش در گفت و گویی به همین مناسبت اعلام کرد که در طول جنگ تحمیلی 37 هزار و 535 به اسارت رژیم بعث درآمدند که از این تعداد حدود 3 هزار تن در دوره اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۸
صبور

خائنان پلید


آیا میدانید که پنج شهید محراب همگی به دست گروهک منافقین به شهادت رسیده اند؟


۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۱
صبور

سازمان مجاهدین در چه فازی بسر می برد؟!

سازمان مجاهدین در چه فازی بسر می برد؟!

در تاریخچه سازمان مجاهدین خلق، فازهای مختلف مطرح شده است و در هر پروسه ای به اعضاءِ و هواداران ابلاغ گردیده، در ابتدای تأسیس اساساً فاز عضوگیری، کار ایدئولوژیک تشکیلاتی نامگذاری گردیده است، بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در سال 1357 مدت زمان بهمن 57 تا خرداد 60 را مجاهدین فاز سیاسی نامگذاری کردند،

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۶
صبور

منافقین و ریسمان پوسیده همیشگی




اگر منافقین دارای کمترین پایگاه اجتماعی در داخل کشور بودند، هر کدام از این دروغ پراکنی‌ها می‌توانست جنجال و بحرانی در کشور  به پا کند.
 گروهک تروریستی منافقین سالهاست که به یک راهبرد شکست خورده و یک ریسمان پوسیده برای برهم زدن ثبات و امنیت کشور متوسل می‌شود.
این تروریستهای جاهل روزانه خود را متعهد می‌دانند که اخبار و گزارشهای جعلی درباره گروه‌های هدف کارگران، زنان، دانشجویان، معلمان، پرستاران و کارمندان منتشر نموده تا شاید بتوانند با بسیج این نیروها امنیت و ثبات کشور را بر هم زنند. مرور گذرای تیترهای اخبار و گزارشهای منتشر شده در سایت وابسته به منافقین طی چند روز گذشته این راهبرد را به وضوح عیان می‌کند؛
ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱
صبور

مجاهدین خلق از نگاه یک سلطنت طلب

 مجاهدین خلق از نگاه یک سلطنت طلب

امید شریفی دانا، تهیه کننده برنامه اینترنتی رودست، با انتشار مطلبی روی صفحه فیس بوک این برنامه مبنی بر شرایط و قوانین گروهک مجاهدین و تمسخر آنان سعی کرد رودستی تازه به مجاهدین خلق بزند.
ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۶
صبور

اندیشه تروریستی یک فرقه …


سازمان مجاهدین بخاطر اقدامات تروریستی چند دهه اخیر برعلیه شهروندان ایرانی، عراقی، آمریکایی و سرکوب شدید مخالفان درونی، شکنجه و زندانی کردن و محروم کردن آنها با دنیای بیرون و تماس با خانواده های خود و اصرار بر ادامه استراتژی خشونت آمیز برای باقی ماندن در عراق، اثبات کردند به هیچ عنوان توان و ظرفیت قرار گرفتن در چارچوب یک گروه مسالمت آمیز سیاسی را ندارند و همچنان بر طبل خشونت می کوبند. مجاهدین در طول حیات خشونت آمیز خود فرصت های زیادی را برای برگشتن به سوی مردم را دارا بودند اما بدلیل ذات خشونت گرا قادر به استفاده از فرصت های بوجود آمده برای شروع مبارزه بدور از خشونت را نداشتند. مجاهدین خلق با جنایاتی که در حق ملت ایران مرتکب شدن از خاطره مردم ایران فراموش شدنی نیست.

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵
صبور

کودک کشی منافقین در لباس سپاه

اسناد منتشر نشده تاریخی اعضای این گروهک در محافل حقوق بشری بالاخص اروپا تلاش های گسترده ای را برای حذف و پنهان سازی آن صورت می دهند.

بازخوانی اسناد تاریخی در سالهای که پیش روی داریم می تواند اقدام جالبی در مواجه با تحریف ساختاری تاریخ ایران، که توسط شبکه های ماهواره ای و گروه های معارض بصورت جدی پیگیری می شود،باشد.

نشریه رویدادها و تحلیل که از ماه های آغازین انقلاب اسلامی تواست برخی فعالان و روزنامه نگاران عرصه رسانه ای آن ایام بصورت مستمر منتشر می گردید،از جمله اسنادی تاریخی است که علاوه بر اینکه تاکنون هیچ یک از نهادها و رسانه های داخلی اقدامی در جهت انتشار محتوای آن نکرده اند،مطالب ناب و تحلیل های دقیقی از روزهای سخت انقلاب در مواجهه با گروهک ها و جریان های سیاسی دارد.

متن ذیل به بخشی از نشریه رویدادها و تحلیل است که به اقدامات منافقین در دهه ۱۳۶۰ اشاره دارد. اعضای این گروهک در محافل حقوق بشری بالاخص اروپا تلاش های گسترده ای را برای حذف و پنهان سازی آن صورت می دهند:

ادامه مطلب...
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۳
صبور

حامی واقعی تروریست ها خود شما هستید


انگلیس در حالی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کند که هم از منافقین و هم از تروریسم دولتی آل سعود در یمن و رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه حمایت  می کند .

این روزها بازار اتهام زنی غربی‌ها علیه ایران بسیار داغ است. کشورهای اروپایی از فرانسه گرفته تا ایتالیا، آلمان و انگلیس که برای تصاحب سهمی از بازار بکر ایران همه به صف شده‌اند.   اما برای آن که خود را آنچنان هم مشتاق نشان ندهند ادعاهای  قبلی خود را مدام تکرار می‌کنند که« ایران از تروریسم و گروه های تروریستی» حمایت می کند.
ادامه مطلب...
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۷
صبور

وجه تشابه و اشتراک فرقه مجاهدین و داعش

 وجه تشابه و اشتراک فرقه مجاهدین و داعش

فرقه بدنام و مخرب رجوی و گروه وحشی تروریست داعش وجه اشتراک و تشابه بسیار دارند، هر دو وابسته به اجنبی، سر در آخور امپریالیسم و توبره صهیونیسم کرده اند، با دزدی، غارت و چپاول اموال ملی و مردمی کشورهای تروریست زده ی عراق، سوریه، یمن و ... ارتزاق می کنند. دو گروه خیانتکار رجوی و داعش، مردم گریز و انسان ستیزند، ایدئولوژی التقاطی توأم با اسلام هراسی دارند، منافقینی که به اشتباه خود را مجاهدین نامند، ایدئولوژی اسلام التقاطی با لعاب قدیمی کمونیست دارند، روزگاری از جامعه بی طبقه توحیدی مارکس و لنین الگو می گرفتند، امروز پادو و متولی کاخ سفید و گزمه اوباما شده اند، ذره ای از مبارزه امپریالیستی آنها خبری نیست، فراموش کرده اند که قبلاً چه گفته و چه ها در سر داشتند.
گروههای تروریستی فرصت طلب، با تغییر 180 درجه ای اکنون در آغوش امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم مردم آزار جای گرفته اند، در مجموع دامنه انحرافشان نامحدود و جبران اشتباهشان غیر ممکن است.

ادامه مطلب...
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۰
صبور

زنان روسیاه سازمان مجاهدین خلق

“دموکراسی، حقوق بشر و زنان” ابزار موثری است که مجاهدین در اروپا از آن به وفور استفاده می کنند. میدانی حاصلخیز و سرزمینی با محصولات طلایی که می تواند فعالین و کنشگران سیاسی را برای رسیدن به اهداف یاری دهد. گرایش زنان به فعالیت های مدنی و مطرح شدن در زیر مجموعه فمینیسم، بازاری است که در قرن حاضر به ناحق مورد سوءاستفاده سازمان ها و احزاب سیاسی قرار می گیرد. این مجموعه ظاهرا مستقل، از طرف سازمان ملل متحد و سازمان های حقوق بشری وابسته به آن نیز مورد حمایت قرار گرفته و نمایندگان ویژه ای برای رسیدگی به وضعیت زنان، صلح و حقوق بشر جهانی تعیین گردیده است. هنرپیشه “میا فارو” بازیگر آمریکایی، زن دوم امیر دوبی “هیا بنت حسین”، هنرپیشه معروف “آنجلینا جولی”، هنرپیشه “شارلیز ترون” و دختر سرهنگ قذافی “عایشه قذافی” از سفیران صلح معروف سازمان ملل متحد می باشند که در زمینه صلح، امورپناهندگان، حقوق بشر و زنان فعالیت های چشمگیری داشته اند. از بین این زنان دختر معمر قذافی که سال ها سفیر صلح بوده هم اکنون در کنار پدر خود به کشتار مردم لیبی اشتغال دارد.
ادامه مطلب...
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۰
صبور

اقدام غیر سازمانی آقای نماینده

پارلمان بحرین بالاخره با تاخیری یک ماهه نسبت به حضور یکی از نمایندگانش در نشست گروهک تروریستی «منافقین» در پاریس واکنش نشان داد و آنرا اقدامی شخصی و غیر سازمانی قلمداد کرد.
به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛  به نقل از پایگاه خبری "مرآة‌ البحرین" دبیرخانه مجلس نمایندگان بحرین اعلام کرد که شرکت «جمال بوحسن» نماینده تندروی پارلمان این کشور در جلسات سازمان مسلح منافقین خلق، به نمایندگی از پارلمان نبود بلکه اقدامی شخصی بوده است.
دبیرخانه پارلمان بحرین در واکنش به مقاله‌ای درباره حضور بوحسن در نشست منافقین در پاریس، مدعی شد: مفاد این مقاله ادعایی بیش نبوده و سرشار از دروغ علیه این نهاد قانونگذاری است.همچنین در ادامه این واکنش آمده است:‌ دبیرخانه ادعاهای نویسنده مقاله «مبنی بر اینکه پارلمان بحرین از گروهک تروریستی منافقین که رویکرد مسلحانه در پیش گرفته حمایت می‌کند» را کاملا رد می‌کند.
ادامه مطلب...
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۱
صبور

خائنان پلید

آیا می دانید مجید شریف واقفی به علت مخالفت با الحاد و مارکسیست شدن سازمان، توسط آنها به قتل رسید؟ و دانشگاه صنعتی شریف به نام این شهید است؟

گرداب و مرداب رجوی

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰
صبور

دلسوزی «مریم رجوی» جنایتکار، برای اهل سنت ایران!


گرداب و مرداب رجوی


با توجه به اینکه افکار عمومی شناخت کاملی درباره سابقه «مریم رجوی» و جنایت هایش و همچنین گروهک منافقین دارند، به نظر نمی رسد نیاز به شرح دادن این موضوع باشد، لذا هر عاقلی با شنیدن خبر حمایت رجوی از اهل سنت، به سرعت علت این مسأله را متوجه می شود...
ادامه مطلب...
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۵
صبور

جوجه سناتور هم کلاغ می‌شود!!!!



تام کاتن در حالی مدعی است که ایران بزرگترین حامی تروریسم است که خود گوی سبقت را از امثال جان بولتن و منندز در حمایت از گروهک منافقین ربوده است.
 شماری از سناتورهای آمریکایی این روزها برای کسب وجهه نزد لابی صهیونیستی مسابقه گذاشته‌اند و  به شدت در تلاش هستند که کنگره به توافق جامع رای منفی دهد.
ادامه مطلب...
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷
صبور

دلقکی از جنس قجر

مریم رجوی سالهاست در اروپا بصورت خستگی ناپذیر از این کشور به آن کشور و از این کنفرانس به آن کنفرانس در حال فعالیت و سخنرانی است. سازمان مجاهدین خلق با هزینه کردن پولهای هنگفت در سراسر اروپا و آمریکا و خریدن گله ای از سناتور، لرد، فعال حقوق بشری، مقامات بازنشسته کشوری و لشگری در آمریکا و اروپا سالیانه جلسات متعددی را برای تبلیغ خود برپا می کند، اما به اذعان خود مجاهدین کسی این جلسات و میتینگ ها را جدی نمی گیرد و این جلسات توجه جدی کسی را جلب نمی کند. مریم نسبت به اربابان آمریکایی خود گله مند بود که چرا علیرغم همه این فاکتورهای بیان شده از سوی سازمان جنبش آنان جدی گرفته نمی شود، در قسمتی از این سخنان آمده است:

ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۵
صبور

نکته ای که باید گوشزد شود


سناتورها، لابی صهیونیستی آیپک، منافقین و مزدوران آنها در آمریکا باید بدانند ایران  به فرموده رهبر معظم انقلاب چه توافق تصویب بشود و چه نشود اجازه سوء استفاده از آن را نخواهد داد.


ین روزها کنگره آمریکا به شدت درگیر بررسی توافق جامع وین است. جمهوری خواهان خواستار رای منفی و دمکراتها خواستار رای مثبت به توافق از سوی کنگره هستند. در این میان لابی آیپک نیز مزدوران گروهک تروریستی منافقین را در آمریکا به خدمت گرفته است تا به هر طریقی شده با همراه کردن سناتورهای حامی نفاق و دیگر سناتورهای حامی رژیم صهیونیستی جلوی تصویب توافق را در کنگره بگیرند.
ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۰
صبور

سرنوشت منافقین در عراق اینبار در فرانسه تکرار می شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین آزادانه در اروپا در حال فعالیت است، گفت: انتظار از فرانسه این است با گنجاندن این گروهک در لیست گروه‌های تروریستی به فعالیت آنها در فرانسه پایان دهد.

به نقل از خانه ملت «الیزابت گیگو »رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه بعدازظهر امروز با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه روابط دو کشور و فضای جدید سیاسی به وجود آمده میان ایران و سایر کشورهای جهان گفت: قدمت روابط دو کشور سرمایه‌ای است که به پشتوانه آن در فضای جدید می‌توان روابطی ارزشمند بر مبنای احترام متقابل بنا کرد و با تعمیق همکاری‌های دو جانبه فصل نوینی در روابط فیمابین گشود.

ادامه مطلب...
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۷
صبور

خائنان پلید

آیا می دانید مسعود رجوی و ابوالحسن بنی صدر پس از جنایات فراوان با هم به فرانسه گریختند؟

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵
صبور

خائنان پلید(1)

سرانجام خیانت به مردم!

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۶
صبور

نگاهی به عملیات خیانت جاویدان


نگاهی به عملیات خیانت جاویدان


نگاهی به عملیات خیانت جاویدان  شش روز پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت توسط ایران، نیروهای عراقی توافقات این قطعنامه را زیر پا گذاشته، مجدداً در جنوب و حوالی خرمشهر حمله کردند تا راه نفوذ برای ارتش خصوصی صدام (مجاهدین خلق) باز شود.

عملیات مرصاد یا عملیات فروغ جاویدان نام نبردی است که بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق در اواخر جنگ ایران و عراق، در سال ۱۳۶۷ در گرفت.

در تیرماه ۶۷ صدام حسین طی یک نطق تلویزیونی اعلام کرد: «بعد از مدتی خواهید دید که چگونه مجاهدین خلق به اعماق خاک خودشان نفوذ خواهند کرد و پیوستن مردم ایران به صفوف آن‌ها را خواهید دید.»

ادامه مطلب...
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸
صبور

فغان نفاق از سفر موگرینی به ایران

 
گروهک تروریستی منافقین با این ادعا که سفر موگرینی به ایران این کشور را به نقض حقوق بشر تشویق می کند خواستار لغو این سفر شد. گروهک تروریستی منافقین در پاریس با این ادعا که ممکن است سفر " فدریکا موگرینی " -مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا - به ایران این کشور را به نقض حقوق بشر تشویق می‌کند، خواستار لغو این سفر شد.
این در حالیست که قرار است "موگرینی" روز سه شنبه پس از بازگشت از عربستان سعودی به ایران سفر کند.
البته این تقلا نمودن و استیصال منافقین اصلا موضوع پیچیده و عجیبی نیست، چرا که از یک سو بعد از توافق هسته‌ای دیگر مجالی برای رجوی و گروهکش جهت خود فروشی و دروغ پردازی وجود ندارد و از سوی دیگر با رفت و آمدهای این مقامات اروپایی به ایران و افزایش احتمال استرداد و یا مجازات منافقین هر لحظه به ساعت صفر این گروهک و تروریستهای مزدورش نزدیک تر می‌شویم.
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۴
صبور

رشوه گرفتن احمد شهید از عربستان




پایگاه ویکی لیکس اخیرا با انتشار سندی اعلام کرده است که دولتمردان عربستان به احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در ایران یک میلیون دلار رشوه داده است تا وی در قبال ایران مواضع تندی را اتخاذ و اقدام به نوشتن گزارش هایی تند و جهت دار درخصوص وضعیت حقوق بشر در ایران نماید.
 بر اساس این سند (که جزو اسناد طبقه بندی شده و محرمانه است) احمد شهید مراتب تشکر عمیق خود را از وزیر خارجه عربستان ابراز کرده و وعده داده است همه تلاش و توان خود را برای تشدید مواضعش در قبال پرونده ایران به کار خواهد گرفت.
ادامه مطلب...
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۱
صبور

تصاویر کمتر دیده شده از عملیات مرصاد

عملیات مرصاد، نام عملیاتی بود که امیر شهید، سپهبد علی صیاد شیرازی با کمک بالگردهای هوانیروز آغاز کرد و در حقیقت، اقدامی شجاعانه در جلوگیری از پیشروی منافقین به سمت کرمانشاه (باختران) بود. نیروهای دشمن در سحرگاه سومین روز از مردادماه 67 از مرز خسروی به طرف سرپل ذهاب حرکت کرده بودند و به سرعت پیشروی می کردند.


رزمندگان اسلام در تنگه چهارزبر با آن ها روبرو شدند و خسارات سنگینی به آن ها وارد کردند. آنچه در پی می بینید، عکس هایی کمتر دیده شده از این عملیات غرورآفرین است که بعد از قبول قطعنامه 598 انجام شد تا بی قانونی و وحشیگری رژیم بعث و مزدوران منافقش را به نمایش بگذارد


منافقین همه امکانات خود را برای رفتن بی دردسر تا تهران، همراه خود آورده بودند


تجهیزات عراقی با پرچم ارتش آزادیبخش ملی ایران وارد خاک میهنمان شد

ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۷
صبور

عملیات بی فروغ با وعده های دروغ

 عملیات بی فروغ با وعده های دروغ

پذیرش قطعنامه 598 سازمان ملل از سوی جمهوری اسلامی و موافقت دو کشور ایران و عراق با آتش بس در مناطق جنگی، رجوی را در بن بست سیاسی نظامی و غافلگیری تمام عیار قرار داد، بطوریکه نه توان پیش و نه شهامت بازگشت و عقب نشینی از استراتژی غلط و سراسر دروغ و اشتباهش را داشت.

ادامه مطلب...
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۴
صبور

پرستاران منادی هلاکت منافقین


رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: منافقین کوردل به دنبال سوء استفاده از احساسات پرستاران هستند. آنها احساس کرده اند که در پرستاری جای پایی برای خودشان پیدا کرده اند اما باید بدانند که قطعاً آن جای پا نیست و پرستاران هوشیار این جای پا را برایشان به گورستان تبدیل می کنند.

محمد میرزابیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در واکنش به موضع گیری سایت منافقین در خصوص برخی اقشار جامعه ایران از جمله پرستاران گفت: در این موضعگیری سعی شده است تا این گونه القاء شود که پرستاران جزو گروه های مورد طمع منافقین هستند.
ادامه مطلب...
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۷
صبور