رهبران فرقه رجوی، این جرثومه های فساد و تباهی ،خیلی زود به میدان آمدند و با جست و خیزهای میمون وار، شادی های ابلحانه، و احمقانه ی خود در رسانه هایشان را، با صدرو انواع و اقسام اطلاعیه به نمایش گذاشتند تا شاید بتوانند محبوبیت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی را تحت الشعاع قرار دهند.

ساعات اولیه بامداد امروز جمعه در یک حمله بالگردها و پهبادهای ایالات متحده آمریکا،سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به همراه ابومهدی مهندس، فرمانده نیروهای حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. و جهانی را در حیرت و اندوه فرو بردند.

تروریسم عریان دولت آمریکا بخوبی آن روی سکه ماهیت جنگ طلبی و جنایتکارانه ایالات متحده را در سطح جهان به نمایش گذاشت. بنحویکه بسیاری از هم‌پیمانان اروپایی و عربی آمریکا نیز به تصمیم بی منطق و سخیف ترامپ واکنش نشان داده و  آنرا را محکوم کردند.

بعبارت دقیق تر ترامپ انتقام شکست داعش در سوریه و عراق را از سردار شهید قاسم سلیمانی که این چنین پوزه آنان را در خاک ایندو کشور به خاک مالید، گرفت.

در این میان آنچه که جالب توجه است عکس العمل هم کیشان داعشی «مجاهدین» بود.

رهبران فرقه رجوی، این جرثومه های فساد و تباهی ،خیلی زود به میدان آمدند و با جست و خیزهای میمون وار، شادی های ابلحانه، و احمقانه ی خود در رسانه هایشان را، با صدور انواع و اقسام اطلاعیه به نمایش گذاشتند تا شاید بتوانند محبوبیت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی را تحت الشعاع قرار دهند.

زوزه های مریم رجوی این جانی وحشی و بدنام که در توهم «سرنگونی» روزگار می گذراند، قابل درک است. یک روز در لباس «سخنگوی مجاهدین» از آمریکا درخواست سلاح می کند تا دوباره به عراق بازگردد! 

و روز بعد از ارتش ایران می خواهد تا سلاح بر زمین بگذارد.

ظاهرا مریم رجوی بهنگام دادن این پیام فراموش کرده است که این ارتش ایران بود که دوشادوش سپاه پاسداران ۸ سال در مقابل دشمن بعثی و مزدوران «وطنی» آنان یعنی «مجاهدین» جنگید.

در این میان آنچه که جالب توجه تر است نبش قبر از مسعود رجوی است. او که هنوز جسم ناپاکش بر روی ناموس اعضای نگونبخت این فرقه سنگینی می کند و پیام های بی خاصیت اش هیچ مشکلی از هزاران درد بی درمان این فرقه حل نکرده مانده است، حال از سر استیصال و درماندگی سر از قبر تاریخی خود برآورده تا زوزه های مریم رجوی را همراهی کند.

ولی آنچه که در این میان باعث خشم و غضب رهبران «مجاهدین» گردید و بشدت در رسانه های این گروه سانسور شد، محبوبیت سردار شهید، قاسم سلیمانی در دل میلیون ها زن و مرد، پیر و جوان در سرتاسر نه تنها ایران بلکه در اقصی نقاط جهان بود. از عزاداری مردم روسیه گرفته تا غم کودکان فلسطینی در فقدان سردار، تا تجمعات مردم در هند و کشمیر، لبنان، عراق، یمن و هزاران جای دیگر.

به گزارش خبرگزاریها، به دنبال ترور سردار شهید قاسم سلیمانی به دست نظامیان تروریست آمریکایی در عراق، بیشترین حجم اخبار در رسانه‌های جهان و به ویژه رسانه‌های تصویری و مکتوب منطقه به پوشش آن اختصاص یافت و هشتگ سردار سلیمانی ترند جهانی شد.

در شبکه‌های اجتماعی نیز کاربران به صورت گسترده این ترور و اخبار مربوط به آن را پوشش داده‌اند؛ به طوریکه هشتگ انگلیسی سلیمانی #Soleimani با حدود یک میلیون توئیت، هشتگ عربی #قاسم_سلیمانی با ۲۵۷ هزار توئیت و هشتگ ترکی سردار سلیمانی با ۱۷ هزار توئیت طی چند ساعت گذشته به ترند شبکه اجتماعی توئیتر در ترکیه تبدیل شده است.

در ترند جهانی نیز، هشتگ #ایران ترند اول جهانی است و هشتگ سردار سلیمانی ترند سوم جهانی است.
بعضی از کاربران عنوان کردند که مطالبی که با این هشتگ ها نوشته بودند، توسط اینستاگرام پاک شده است.

بسیاری از کاربران از این اتفاق ناراحت شدند. به گفته بسیاری فارغ از هر نگاه سیاسی، سردار سلیمانی برای آنان نماد غرور ملی بوده است. بسیاری از کاربران نیز از اینکه در آینده بدون سردار سلیمانی چه اتفاقی میفتد، واهمه دارند.