بعد ازظهر یکشنبه جواد ظریف در سفری  دیپلماتیک از تهران وارد شهر بیاریتز فرانسه محل اجلاس گروه هفت میشود و طبق روال مورد استقبال قرار گرفته و به محل اجلاس هدایت می شود.در این بین که تروریست های سالمند در تلاش سازمانی خود بر آن هستند تا با تظاهرات و نمایش های خیابانی بتوانند جو سازی و به خیال باطل خودشان اوضاع را تغییر دهند.

اما در روزهای گذشته سرای سالمندان رجوی بار دیگر هزینه هایی صرف راه اندازی تجمع اعتراضی در کشورهای نروژ، سوئد و پاریس را در دستور کار خود قرار میدهد تا به این وسیله ضعف و ناتوانی خود را در این ۴۰ سال علیه نظام نمایان کند.این هزینه ها نه تنها برای اجاره آدم ها به عنوان طرفداران سازمان بلکه صرف هزینه برای اخبار سازی و شانتاژ های خبری در موارد مختلف بوده تا شاید سازمان با این روش بتواند برای خود ارزش و احترامی خریداری کند.

از سوی دیگر سازمان جنایتکار منافقین، در این نمایش های مضحک خیابانی خود تلاش دارد افراد تروریست خود را به مردم ایران اتصال داده و از واژه مردم ایران و طرفداران مجاهدین به دفعات بالا استفاده میکند.گویا لازم به یادآوری برای فرقه رجوی است که میان شما تروریست های فرقه ای و مردم ایران تفاوت زیادی وجود دارد و شما دشمن و بیگانه اید در ایران و مبارزه ۴۰ ساله جمهوری اسلامی با تروریست این را نشان داده است.

نمونه ای از شانتاژهای خبری نفاق

  • آنگلا مرکل صدراعظم آلمان: دیدار ظریف با لودریان وزیر خارجه فرانسه ارتباطی به نشست گروه ۷ ندارد
  • کاخ سفید هم اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا از قبل در جریان سفر ظریف به بیاریتز نبوده و غافلگیر شده است.
  • رژیم می‌خواهد با کمک اتحادیه اروپا به‌خصوص فرانسه امکان فروش مقداری نفت و به‌دست آوردن پول آن را از طریق اینس‌تکس پیدا کند. پیداست که مقامات فرانسوی می‌خواهند در مسافرخانه‌ای بیرون کنفرانس وزیر خارجه رژیم را در جیب داشته باشند تا هر گاه اقتضا کند برای ماله کشی در دسترس باشد.
  • قدرت آلترناتیو – ویژه‌نامهٔ ۳۶صفحه‌یی واشنگتن‌ تایمز درباره گردهمایی ایران آزاد در اشرف ۳
  • تصاویر خبرگزاریهای بین‌المللی از تظاهرات و اعتراض ایرانیان و اشرف‌نشانها علیه حضور ظریف در پاریس
  • خبرگزاری آسوشیتدپرس: تظاهرات شورای ملی مقاومت ایران علیه حضور جواد ظریف در فرانسه، در میدان تروکادروی پاریس برگزار شد.
  • خبرگزاری فرانسه:‌ هواداران سازمان مجاهدین در میدان تروکادرو در پاریس تظاهرات کردند تا علیه دیدار جواد ظریف اعتراض کنند.
  • آژانس عکس خبرگزاری فرانسه ـ گتی ایمیج ـ تصاویری از تظاهرات هواداران مقاومت ایران علیه حضور ظریف وزیر خارجه دیکتاتوری فاشیستی آخوندی در پاریس مخابره کرد.

نکته قابل تأمل در این سازمان پوشالی، عدم رسیدن به نتیجه مطلوب در آن بوده و وعده هایی زنجیر وار از سوی سرکردگان فرقه به سالمندانشان مبنی بر اینکه با انجام این مورد، (نمونه ای از صدها مورد دیگر بی نتیجه ) کار رژیم تمام می شود…رژیم در حال از بین رفتن است و … است.افرادی که سال ها زندگی خود را تباه کرده و در میان جنایتکارانی هستند که به مردم سرزمین خود رحم نکرده، با دشمن همراه شده اند و نام این خیانت بزرگ را آزادی خواهی برای ایران گذاشته اند، همچنان بازیچه سرکرده فرقه بوده و در جهل و گمراهی پایان عمر خود را انتظار می کشند.اگر مدعیان آزادی خواهی در اشرف واقعیت را می گویند، در برنامه ای زنده با حضور همان رسانه هایی که به آن ها پول میدهید تا شانتاژ خبری شما را انتشار دهند و یا بنام آن ها درج کنید، درب های آزادی فرقه را به روی اعضای پیر خود باز نمایید و بدون تهدید و یا باج دادن به آن ها اجازه خروج بدهید، و هرگز چنین کاری نخواهید کرد.