تیم سایبری منافقین دراقدامی با ساخت اکانت هایی با پوشش انقلابی و ظاهری کاملا موجه، تلاش دارند در فضای مجازی شبهات و اخبار کذب خود را بیش از پیش ترویج دهند.
به گزارش وبسایت مزاحمین خلق: در راستای اهداف سازمان، برای تخریب هرچه بیشتر نظام در خصوص مشکلات داخلی کشور و حتی مسائل بین المللی مربوط به ایران، تیم سایبری نفاق وظیفه دارد با تمام توان خود این مسائل را  با رصد روزانه اخبار، دنبال نموده و آن ها را بصورت ایجاد شایعات کذب، ایجاد ناامیدی در جامعه، تشویق به ایجاد آشوب و ناامنی و … در سایت ها و کانال های خود در فضای مجازی تزریق نماید.

اما به تازگی این فعالیت ها سمت و سوی دیگری پیدا کرده و نفاق امیدوار است در فضای انقلابی نفوذ و بتواند شایعات کذب و تخریب آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد تا از این طریق بتواند در میان جوانان انقلابی شبهاتی را ایجاد و از فضای پیش آمده به سود خود بهره مند شود.

در این نوشتار قصد داریم تا مخاطبان عزیز را با نمونه هایی از این اقدامات آشنا و ضرورت آگاهی و هوشیاری در فضای مجازی را در هر زمان و مکانی بیش از پیش یادآور شویم.این در حالی است که پروژه نفوذ درمیان نیروهای انقلابی واقعی، شگرد هایی دارد که به برخی از راهکارها برای شناسایی و آشنایی در این موارد اشاره میکنیم:

اکانت های جعلی منافقین در حوزه انقلابی معمولا دارای ویژگی هایی مشابه بوده و حتی در مواردی به دلیل عدم سواد کافی در فضای مجازی و آشنایی با اپلیکیشن ها، می توان به راحتی این افراد را بابت گاف هایی که می دهند شناسایی و هرچه سریعتر آن ها را ریپورت و بلاک نمود.

  • معمولا این اکانت ها خود را با نام های انقلابی معرفی نموده و از واژه هایی مانند سید، حاجی، سیده و … استفاده می کنند
  • در قسمت بیوگرافی ها معمولا این اکانت های جعلی، خود را وابسته به شهدای انقلاب، افراد مهم در نظام و یا از دوستان و آشنایان بزرگان نظام معرفی نموده و جلب اعتماد می کنند
  • این اکانت ها در بیوگرافی خود، معمولا شاعر، نویسنده، پژوهشگر، استاد حوزه، استاد دانشگاه و مراتب علمی بالا یا فرهنگی در حوزه های مختلف داشته و خود را با چنین عناوینی معرفی می کنند
  • این اکانت ها در نگاه اول کاملا موجه به نظر رسیده و حتی پست هایی دارند که با سرچ اولیه در صفحات آن ها و حتی پست پین شده در اکانت نمی توان آن ها را به راحتی شناسایی کرد پس در نتیجه لزوم هوشیاری و آگاهی در این زمینه و لزوم توجه هر چه بیشتر ما در انتشار پست های دیگر افراد در فضای مجازی ما را در این زمینه کمک می کند
  • معمولا در میان پست های موجه خود پست هایی دارند که در قالب جملاتی به تخریب نظام می پردازند
  • اکانت های جعلی در پست های دیگری با ایجاد شبهات و مرتبط کردن آن ها به مسئولان نظام این مهم را مدیریت و ترویج می دهند
  • چنین کاربری در میان دیگر پست های خود اخبار جعلی با موضوعات تاریخی و جاری مربوط به جامعه نسبت به نظام و کشور را برای ایجاد نارضایتی و ناامیدی ترویج میدهد.

درخصوص دو مورد افشا شده از اکانت های جعلی که برای نمونه در ذیل آورده ایم ذکر این نکته لازم است که هر مطلبی را در نگاه اول باور نکرده و حتما سند صحت موضوع بیان شده را مد نظر داشته باشیم.

دواکانت ذیل از سایبری های نفاق بوده و از کشور آلبانی ( محل فعلی منافقین ) در فضای مجازی وارد شده و با ایجاد صفحاتی انقلابی سعی دارند موارد فوق را اجرایی کنند، در این دو حساب توییتری شما به راحتی می توانید عدم آشنایی کاربر در ایجاد و ساخت ID را مشاهده کنید و اینکه در بیوگرافی یکی از اکانت ها خود را سیده و نوه یکی از یاران امام راحل و فردی فرهیخته به عنوان شاعر و پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه معرفی می کند.

محمدرسول دهنوی با آیدی mrdehnavi63@ روی ip 31.22.63.255 آلبانی ثبت گردید. دیگر اکانت های منافقین روی این رنج ip جمع آوری و در قالب گزارش مفصل به اطلاع امت شهیدپرور رسانده خواهد شد.

 

آی دی جدید منافقین با هدف تخریب چهره های موثر نظام مربوط به این سند است. IP 37.26.87.255 باز هم از کشور آلبانی است.

بعد از افشای اسناد محرمانه گروهک نظیر یگان های سایبری و بخش اطلاعاتی سازمان و صحبت های محرمانه مهدی ابریشم چی و اخطارهای وب سایت مزاحمین خلق، منافقین در رویکردی انفعالی نسبت به اقدامی مضحک و ناشیانه زدند که حاکی از استیصال و فروپاشی گروهک است.

لازم به ذکر است همان طور که در بالا به آن اشاره شد همواره به این موضوع توجه داشته باشیم که سایبری های نفاق از همه توان خود علیه نظام استفاده می کنند و آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان می تواند در شیوع این افراد در فضای مجازی نقشی بازدارنده داشته باشد.

نمونه ای از پست های کذب و شایعات و شبهات این افراد در این نوشتار آمده است تا بتوانیم با افشای چنین مواردی در فضای مجازی بیشتر از قبل هوشیار باشیم.

قرارگاه مردمی مبارزه با منافقین و سایت مزاحمین خلق در این راستا آماده دریافت گزارشات مشکوک مخاطبان عزیز در فضای مجازی است.