اگر تبلیغات سالهای قبل فرقه رجوی در مورد مراسم ویلپنت را نگاه کنیم ، مملو از پیروزی بزرگ خواندن و فتح الفتوح خواندن آن بود ! اما امسال گردهمائی ویلپنت ، به یک باره و بدون ذکر هیچ دلیلی ، به فرمان رهبر مفقود ! تعطیل و به خیابان گردی ودوره گردی درخیابان های اروپا و آمریکا تبدیل شد.
در حالی پرونده ویلپنت و اجتماعات در فرانسه ، برای همیشه بسته شد که مریم تا چندین روز مانده به مراسم هنوز اجازه درج و بیرونی کردن این خبر را نمی داد ، به این امید که در روزهای پایانی ، موفق به اخذ مجوزهای لازم خواهد شد .
اگر منطقی نگاه کنیم ، برای اجاره سالن های اجتماعات مثل ویلپنت ، باید از ماهها قبل قرارداد آن را نهائی کرد و برای برگزاری آن مجوزهای لازم را از پیش اخذ نمود ! پس خبر لغو این اجتماع از ماهها قبل به سران فرقه ابلاغ شده بود و شکست استراتژیک فرقه در مورد این مراسم در سه ماهه اول سال 2019 رقم خورده بود .
سران سازمان هم پس از ماهها چاره اندیشی و توی سرخود زدن ، این خبر را ابتدا در قسمتی از پیام منسوب به مسعود گنجانده و سپس در اعلام رسمی ویلپنت را منتفی و تبدیل آن به خیابان گردی را اعلام نمودند .
برای 25 ژوئن ابتدا مراسم خیابان گردی را درکشور آلمان اعلام کردند ، مجددا در دقیقه نود ، بدون ذکر هیچ دلیلی آنرا به بروکسل و بلژیک انتقال دادند ! حتما که دولت آلمان هم تمایلی به این امر نشان نداده بود . مریم برای مراسم بلژیک که تعداد پرچم ها از تعداد نفراتش زیاد بود و توریست هایی از اروپای شرقی با وعده ی جا و غذای مجانی و دلار را آورده بودند ، طبق معمول یک پیام ویدئوئی ارسال نمود ! در قسمتی از این پیام ویدئوئی او گفت :
” اگر چه استمالت گران و منفعت طلبان خواهان جنگ آمریکا با ایران نیستند ، اما ایران بدون این ( بدون جنگ ) ، آزاد نمی شود و سر مار را باید به سنگ کوبید تا مردم ایران آزاد شوند … “
باز در این مراسم شاهد به صحنه آمدن سخنرانان آمریکائی دلاری بودیم که دم از جنگ و خشونت می زدند ، فرقه ای که زمانی با شادمانی خبر ترور سرهنگ هاوکینزآمریکائی را در نشریاتش درج می کرد و برای استقبال خونین از آمریکائی ها اعلام آمادگی می کرد و اینکه برای آمریکا در ایران ویتنامی دیگر خواهد ساخت و قطع روابط دیپلماتیک با آمریکا را به خلق قهرمان تبریک می گفت ! امروز از سردمداران همان امپریالیسم التماس می کند که باید سرمار را به سنگ بکوبند ! تا مریم خوش خیال به مسند قدرت برسد !
سازمان تروریست رجوی ، که خود را آلترناتیو دمکراتیک مردم ایران می نامد ، در حالی از آزادی و دمکراسی دم می زند که عده ای سالخورده را در زندانی در یک کشور دورافتاده و فقیر در اسارت مطلق نگه داشته است ، در مناسبات این فرقه آزادی های اجتماعی برای اعضاء ممنوع است ، زندگی ممنوع است ، اجرای قوانین معمول مدنی ممنوع است ، انتقاد ممنوع است ، داشتن همسر و فرزند ممنوع است !
این چه آلترناتیو دمکراتیکی است که حقوق اولیه انسان ها را سلب و آنها را از داشتن حداقل آزادی های اجتماعی محروم نموده است ؟
خواری و ذلت رهبران این سازمان طرد شده و منفور ، به حدی است که دیگر حنای آنها نزد هیچ کشوری رنگی ندارد !
هر روز از مواضع خود به عقب رانده می شوند ، دیگر به این و آن سیاست مدار بازنشسته آمریکائی واروپائی التماس می کنند که دو سه جمله در تائید آنها بگوید ! اما دریغ از آن دو سه جمله !
ماری که سر آن سالهاست به سنگ کوبیده شده و رهبرش مفقود و تتمه اعضایش در یک روستای دورافتاده جنوب اروپا ، بایگانی شدند همان خودشان هستند که و دنبال مار گشتن بیهوده است …
فرید