اعلام مرز سرخ ها در مورد برخی موارد ، در سازمان همواره ، یکی از اهرم های سرکوب سازمانی بوده است ! از دیرباز ارتباط با دنیای بیرون در فرقه استبدادی رجوی ، مثال رابطه جن و بسم ا.. بوده است .
اگر می خواستی عربده مسئولین در سازمان را به هوا بلند کنی ، فقط کافی بود که از تماس تلفنی ، تماس اینترنتی ، ملاقات با خانواده و رفتن به بیرون و… صحبت کنی . آنجا بود که رگ غیرتشان بیرون زده و عربده کشی می کردند .
در عصر ارتباطات هرگز از این ممنوعیت ها در جائی سراغ نداشتیم ، اما درفرقه رجوی فراوان از این ممنوعیت ها ومرز سرخ ها داریم . آنهم نه برای همه ! خودی ها همیشه مستثنی هستند.
بارها در نشست های مختلف از قطع ارتباطات با دنیای بیرون و خانواده به منظور تمرکز هرچه بیشتر بر مبارزه ، تاکید شده است. ماهم که گمان می کردیم همه این اصول جدید از بطن مبارزه سالیان برآمده است ، بی چون و چرا همه را می پذیرفتیم ، البته راه دیگری هم متصور نبود و مجبور بودیم بپذیریم .
اما در پس پرده اخبار دیگری بود ، اتفاقا ارتباطات رجوی ها با یکدیگر بسیار زیادتر از حد معمول بود ، بطوریکه همه قوانین و ضوابط برای زیر دستان و اعضای عادی بود ! محمد رجوی یکی از این استثنائات بود ، همیشه برای او و دیگر بقول معروف میلیشیاها ، اوضاع متفاوت بود .
وقتی در یک مراسم ، مهمانانی از خارج و از خانواده رجوی آمده بودند ، محمد رجوی ، مهمان آنان شد برای رفتن به پارک و شهر بازی بزرگ بغداد ، چندین اسکورت هم مامور حفاظت شدند ! در حاشیه خیابان 100 در ضلع شمالی پارک مریم سال 79 فکر می کنم ، یک مورد از این گشت و گذارها برای خواص بود . آن شب من بعنوان یک مجاهد خلق اجازه ندادم ذهنم زیاد باز شود و می گفتم برای برقراری ارتباطات و مشروعیت دادن به موجودیت سازمان ، این امور رفاهی برای مهمانان لازم است. اما امروز که نگاه می کنم ، به روشنی می بینم که تبعیض در فرقه رجوی بیداد می کرد. همه چیز متفاوت بود ! حتی ضوابط انقلاب ! یعنی زن و زندگی برای ما حرام بود و برای خواص حلال! برادر بزرگ مسعود ، در یکی از این مهمانی ها و ضیافت ها بی شرمانه ، از مسعود ، طلب دختر مجاهد هم کرده بود ! در پشت پرده همه قوانین جور دیگری بود. محارم رجوی در شب نشینی ها ، از امکانات ویژه استفاده می کردند.
خدا روزی را برساند که یکی از این محارم جدا شده و پرده از اسرار کاخ رجوی بردارد. ببینم آنروز مجاهدین آبدیده ، چه خواهند گفت !
لباس های فاخر مریم عضدانلو هم یکی از این تبعیض ها بود ! مریم که صاحب انقلاب نامیده می شد ، خود در یک زندگی اشرافی غرق بود ! اما از ما انتظار مجاهدت و از خود گذشتگی داشت . بگذریم …
قرار بود از علل ممنوعیت اینترنت در فرقه مخوف رجوی بگویم ، بیائید تصور کنیم ، در یک صبح دل انگیز و آفتابی ، اینترنت پرسرعت برای همه اعضاء در زندان مانز آزاد گردد .
اعضاء اجازه داشته باشند ، ساعت ها پشت کامپیوترهای پیشرفته و امروزی نشسته و همه اخبار را خودشان بی واسطه و بدون فیلترینگ ببینند ، چه اتفاقی می افتد ؟
اگر فقط یک بار اسم مسعود رجوی یا سازمان مجاهدین را سرچ کنند ، به یک باره دنیائی از مستندات تاریخی و اعمال گذشته رجوی ، پدیدار می گردد. اگر یک وجدان آزاد و بی طرف ، به اخبار فضای مجازی نگاه کند ، دیگر آن تصویر علیه السلام از مسعود رجوی و مریم عضدانلو ، در اذهان نخواهد ماند. همکاری های مسعود با ساواک شاه ، اعلام زودرس مبارزه مسلحانه و به خشونت کشیدن انقلاب ، غلطیدن به آغوش صدام حسین ، طلاق و ازدواج با همسر دوست نزدیک ، رقص رهائی ، تجاوز به زنان ، درآوردن رحم زنان ، مرگ های مشکوک ، زندان و شکنجه در سازمان ، خودکشی ها و خودسوزی ها و… همه از مواردی است که نفرات به روشنی و با ادله محکم در اینترنت خواهند دید و این حقایق به نفع سازمان نیست.
اینترنت آزاد ، راهی است به سوی حقایق و دنیای واقعیت ها ، فرقه منحرف و قرون وسطائی رجوی ، با همه دنیا در ستیز و تقابل است. انسان های دنیا را غرق در بورژوازی و انحرافات اخلاقی می داند .
مارک های زیادی به دنیای بیرون می زند تا همه را در فضای بسته و ناآگاه نگه دارد. و گرنه آنرا که حساب پاک است ، از محاسبه چه باک است .
اگر سازمان ریگی به کفش ندارد ، چرا افراد دسترسی آزاد به اینترنت و فضای مجازی را ندارند .
طنز روزگار هم این است که به دیگران هم ایراد می گیرند که :
” دغدغه حکومت کنترل کاربران ایرانی در اینترنت است . آنچه حکومت ایران می‌خواهد کنترل کاربران ایرانی است. آنها چیزی مثل مدل کره‌شمالی را دنبال می‌کنند ، یعنی در اختیار گرفتن کنترل کامل ترافیک اینترنت از داخل به خارج از کشور… “
فرض کنیم اینترنت در ایران و به قول شما ، کره شمالی ، محدود و کنترل شده است ! شما چی ؟
در فرقه انقلابی و پیشرو شما ، وضعیت استفاده از اینترنت چگونه است ؟
اگر به استناد سخنان شما ، اینترنت در ایران و کره شمالی فیلتر است ، باید بگویم که برای دور زدن آن هم راه کارهائی وجود دارد. اما در فرقه شما که اساسا ، صورت مسئله را پاک کردید.
خدای نکرده اگر روزی مجاهدین در ایران سرکار بیایند ، به کلی کلمه اینترنت را از اذهان پاک خواهند کرد .
به قول شاعر ، خداوند خر را شناخت و به او شاخ نداد . . .

منبع:
https://www.nejatngo.org/fa/posts/29210