مریم قجر سرکرده گروهک نفاق به هر مناسبتی در روز کارگر؛ معلم،پرستار، دانشجو،دانش آموز و... با صدور پیام با خواهش و التماس از اقشار و اصناف مختلف کشور می خواهد که به خیابان ها بریزند و برضد نظام تظاهرات کنند.

 در همین راستا گروهک در سایت و شبکه تلویزیونی وابسته به خود با انتشار  روزانه ده ها خبر و گزارش دروغ و جعلی سعی می کند که اصناف مختلف کشور را و به خصوص گروه های هدف کارگران، معلمان و دانشجویان را تحریک کند تا فضای آرام جامعه را به هم ریخته و نیات شیطانی خود را عملی کند.

گروهک تروریستی منافقین همواره نیز با هوشیاری ملت بزرگ ایران از هر قشری اعم از کارگر، معلم،دانشجو و پرستار رو به رو شده و  سرش به سنگ خورده است اما هیچگاه نیز  عبرت نگرفته است. 

مریم قجر از این پیام ها، فراخوان ها تاکنون زیاد صادر کرده است او خود نیز به خوبی می داند که اگر هر روز نیز از این پیام ها و  فراخوان های تکراری صادر کند باز فایده ای نداشته و نخواهد داشت و این آرزو را به گور خواهد برد. چرا که در نزد ملت ایران گروهک تروریستی منافقین و سران  تروریست آن از  کمترین وجاهت و مشروعیت اجتماعی برخوردار نیستند . مریم قجر به خوبی می داند نه دانش آموزان و نه کارگران، معلمان و پرستاران هیچ کدام به حرف ها و دروغ پردازی های او و گروهک تحت امرش کمترین توجهی نکرده و نخواهند کرد. چرا که به خوبی می دانند مطالبات به حق مشروع و قانونی آنها تنها و تنها در چارچوب قانون، قابل رسیدگی و دستیابی هستند و اگر خدای نکرده اجازه دهند امثال منافقین صحنه گردانی این مطالبات را به دست بگیرند این خود آنها خواهند بود که متضرر خواهند شد چرا که منافقین ثابت کرده اند که  برای هیچ کس و هیچ قشری اعم از دانش آموز،دانشجو، معلم، پرستار و کارگر ارزش و احترام و اعتباری قائل نیستند و تنها منافع شیطانی خود را می شناسند.
سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید