سازمان مجاهدین خلق ایران - خائنان پلید
گروهک تروریستی منافقین در سالهای اخیر شکست های سنگینی از جمله تخلیه مقر اصلی خود یعنی شهر اشرف و در نهایت اخراج از عراق را متحمل گردید. این شکست آن چنان ضربه مهلکی بر پیکره منافقین وارد کرد که سالیان سال آرام نخواهند گرفت و چون نظام جمهوری اسلامی ایران را مسبب آن می دانند دست به هر فریبکاری برای انتقام گیری و به چالش کشیدن نظام می زنند.
از جمله اقدامات این گروهک در ماه های اخیر ادعای  دروغ و فریبکارانه آن ها در خونخواهی از معدومین سال 1367 می باشد  که حتماً درباره آن شنیده اید. بزرگترین دروغ آن ها اعلام آمار 30000نفره معدومین می باشد که پس از ماه ها تلاش برای سند سازی های جعلی  در اثبات مدعاشان هنوز نتوانسته اند آمارشانرا از 3000نفر بالاتر ببرند.
اما ضروریست بدانیم این معدومین چه کسانی هستند و دلیل اعدامشان چیست؟
در این باره باید مروری کوتاه بر تاریخچه این گروهک در بعد از انقلاب داشت. سرکرده این گروهک یعنی مسعود رجوی، پیرو مکتب مارکسیست می باشد و این مغایر با حضورش در بین رجال سیاسی یک نظام اسلامی می باشد وی از شکست خوردگان دو دوره انتخابات شورای تبیین قانون اساسی و مجلس شورای اسلامی تهران می باشد اوهمچنین بدلیل عدم قبول ولایت فقیه در نظام نو پای جمهوری اسلامی مجبور به انصراف از کاندیداتوری در انتخابات شد.
مدتی نگذشت که سرکردگان این گروهک که خود را صاحب انقلاب می دیدند عملاً در بین مردم وجهه ی مناسبی نیافتند و لذا چون مسبب آن را رهبری نظام می دانستند در موضع مخالفت با نظام ایستادند و  سعی داشتند با بهره کشی و سوء استفاده از بنی صدر(رئیس جمهوری وقت) برخی اهداف تعیین تکلیف شده از سوی استکبار بخصوص در خصوص جنگ تحمیلی را اجرا کنند این موضوع به سرعت توسط امام، مسئولین و مردم جبهه گیری شد و دستور عزل بنی صدر صادر گردید.
دیگر مسعود رجوی چیزی برای از دست دادن نداشت به همین دلیل از هوادارانش خواست تا با اغتشاش در خیابان ها و ایجاد تنش اعتراض خود را اعلام کنند که در نتیجه این اعمال خودخواهانه ی مسعود رجوی تعداد زیادی از مردم عادی دستخوش خشونت و توحش این گروهک تروریستی قرار گرفتند.از آن پس ترورها و بمب گذاری های  بسیاری در سطح کشور توسط فریب خوردگان این گروهک انجام و اعمال تروریستی آن ها، تاکنون بیش از 17000شهید از اقشار مختلف ملت از جمله مردم عادی، پاسداران و نیروهای امنیتی، رجال سیاسی و دانشمندان هسته ای را در پی داشته است. متعاقب این جریانات تعداد بسیاری از هواداران و عاملین ترور شناسایی، دستگیر و روانه زندان ها شدند.
مسعود رجوی که دیگر ایران را برای خود امن نمی دید به فرانسه و پس از چند سال به عراق رفت و با فراخواندن هوادارانش به این کشور، دوشادوش صدام حسین عملیات خائنانه نظامی و جاسوسی گسترده ای علیه ملت و میهن انجام داد و رزمندگان بسیاری در دفاع مقدس به دست این گروهک به شهادت رسیدند.
درپی شکست سنگین منافقین در عملیات فروغ جاویدان(مرصاد) که پس از آتش بس میان دو کشور ایران و عراق از سوی این گروهک علیه ایران صورت گرفت هواداران آنان در زندان ها و شهرهای مختلف  که امید خود را کاملاً از دست داده بودند شروع به اقدامات مخرب علیه نظام کردند این اقدامات خائنانه خشم مردم و مسئولین را برافروخت و در نتیجه حکم اعدام برای همه آن ها که اعلام حمایت از این گروهک ضد میهنی کردند صادر گردید تعداد  معدومین در مجموع به 5000 نفر نمی رسد.
لازم به ذکر است بدانیم بسیاری از جداشدگان این گروهک که برخی حتی در عملیات ضدمیهنی منافقین هم شرکت داشته اند پس از جدایی و اظهار ندامت مورد عفو نظام قرار گرفته اند و مانند سایر شهروندان در داخل کشور زندگی می کنند و جالب است بدانید اکنون مورد خشم و اتهامات متعدد از منافقین قرار دارند بطوری که مسعود رجوی در یکی از جلساتش صراحتاً اعلام کرد اگر در تفنگم تنها یک گلوله باشد و پیش رویم یک پاسدار و یک جدا شده از ما باشد یقیناً آن گلوله را صرف جدا شده خواهم کرد.