سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

  از نظر اکثر ما ایرانیها  شما (مجاهدین خلق) یک مشت وطن فروش خائن بی وجدان بی خاصیت هستید که فقط دنبال فرصت هستید و کاری جز خیانت به ایران و ایرانی‌ ندارید

شما در طول تاریخ همیشه مایه ننگ ما بودید و خواهید بود ما به این کاری نداریم که شما از لیست تروریستها آمریکا بیرون بیایید یا نام شما از لیست گروه‌های تروریستی جهان حذف بشه در نظر ما ایرانی ها، شما همیشه یک تروریست و وطن فروش خواهید بود و جهت اطلاع، ما به دمکراسی که بشما آزادی بیان و عمل بده اعتقادی نداریم!!

سوال من از شما‌ها این است که اگر فردا شما پیروز میشدید در قبال کمک دولت عراق برای در اختیار گذاشتن مقر و تجهیزات نظامی و پیروزی شما چه چیزی باید پرداخت میکردید؟؟؟ جواب این همه خوش خدمتی و کمک صدام به شما در صورت پیروزی شما چه بود؟ استانهای ایران؟ یا ‌واگذاری ناموس خود؟

 سئوال دوم این است که :

شما که انقدر ادعای دمکرات بودن و آزادی میکنید این چه سازمانی هست که 24 سال رئیس جمهور منتخبش عوض نشده این چه دموکراسی هست که اول رئیس جمهور از طرف مردم انتخاب میکنید اونم فقط اعضای گروه خودتون در انتخاب این افریته دست دارند حالا اونش تو سرش بخوره چرا این عقب افتاده 24 سال باید رئیس جمهور باشه؟