سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)

فیلم دیدارهای مخفی نمایندگان سازمان مجاهدین خلق با مسئولان استخبارات عراق چندی پس از سقوط صدام منتشر شد. مسعود رجوی در یکی از دیدارهای خود با سپهبد حبوش، رئیس استخبارات عراق، در سال 1991 به ترور شهید رجایی و باهنر اعتراف کرد.

رجوی: همان‌گونه که اطلاع دارید من در سال‌های 1981 تا 1986 در پاریس بودم، در آن سال‌ها به ما تروریست نمی‌گفتند، هر چند که کاخ سفید و کاخ الیزه می‌دانستند. با کاخ الیزه هم ارتباط داشتیم. می‌دانستند که چه کسی حزب جمهوری را در ایران منفجر کرد و چه کسی و چرا عملیات علیه رئیس‌جمهوری و علیه رئیس‌الوزرای ایران انجام داد، آن‌ها می‌دانستند و خوب هم می‌دانستند؛ ولی صفت تروریست هم به ما نزدند.

حبوش: با توجه به دشمن مشترک چه بسا در آینده نزدیک، شما را برای مأموریت‌هایی مکلف کنیم، از حالا ما به‌عنوان یک تیم کار می‌کنیم، یعنی از شما کارهایی را خواهیم خواست، چون دشمن مشترک داریم.

رجوی: باید بگویم که بعد از جریان عملیات صیاد شیرازی و برگشتن از آن، برادران مخابرات بعضی از درخواست‌های عملیات را به ما گفتند که ما هم قبول کردیم و تمام آن را در کرمانشاه و دزفول انجام دادیم. مثلاً 10 عملیات را انجام می‌دهیم تا بگوییم که طرف ما مستقیماً ملایان هستند، تا مشروعیت داخلی ایران و بین‌المللی داشته باشیم، در کنار آن هدف مورد نظر شما را انجام می‌دهیم؛ هدفی که مورد بحث و دستور شما باشد.

حبوش: برای اینکه شرایط [را] برای شما فراهم کنیم، می‌خواهیم که کار را با جدیت آغاز کنیم، روز گذشته آقای عزت ابراهیم گفتند که «عملیات شروع شود، هدف‌ها را آماده کنید.» من هم به برادران مخابرات که الان صدای من را در این جلسه می‌شنوند می‌گویم که بروند و هدف‌های خود را در داخل ایران انتخاب کنند تا بعد بنشینیم و سوژه‌های شما را مورد بررسی و بحث و گفتگو قرار دهیم.


https://www.youtube.com/watch?v=XJzfee6AhuA