سازمان مجاهدین خلق ایران (خائنان پلید)
مجاهدین ضدخلق(خائنان پلید)
به مراسم و مناسبت های ملی چشم دوخته تا شور و شعف جوانان را به خشونت و خونریزی کشانده و از اوضاع آشفته و بحرانی سوءِ استفاده نماید. به همین دلیل است که مخالف جمع آوری و ضبط مواد انفجاری از فشفشه تا ترقه، نارنجک و بمب دست ساز خطرناک و غیر استاندارد توسط نیروهای پلیس است.


گرداب و مرداب رجوی

یکی از مهمترین دغدغه های جریان های ضد انقلاب در چهاردهه اخیر به دست آوردن بدنه اجتماعی و بازی سیاسی با آنها در راسای اهدافشان بوده است که البته این امر تا کنون به هیچ جایی نرسیده است.
در همین راستا مناسبت ها و ایام خاص مربوط به حضور مردم در عرصه های مختلف دستاویزی برای تلاش ضد انقلاب به جهت دست اندازی و اعلام وجود و حضور بوده است.
با این حال چنین رویه ای علاوه بر نمایش زوال گسترده ضد انقلاب، به نکته مهمی اشاره دارد و آن بن بست جدی ایشان نقش آفرینی در درون ایران است.
در روزهای منتهی به سال، مناسبت چهارشنبه سوری که بعنوان یکی از برنامه های هر ساله ایرانیان به حساب می آید همواره مورد طمع سلطنت طلبان و منافقین بوده است.
سلطنت طلبان در ماه اخیر به نحوی بر روی این روز مانور داده اند که اهمیت آن را از انتخابات ریاست جمهوری مهمتر جلوه داده اند!
از سوی دیگر منافقین در خبرسازی های خنده دار! جمع آوری اقلام غیرقانونی آتش بازی توسط نیروی انتظامی را به نحوی پوشش میدهند که گویی یک شکست بزرگ برای گروهک نفاق رقم خورده است و این مطلب را در برنامه های مختلف بازپخش می کنند.
در یکی از برنامه های منافقین در شبکه سیمای نفاق این مسئله چنین مطرح می شود:
(رژیم اقدام به جمع‌ آوری و ضبط مواد محترقه در شهرهای مختلف میهنمان از جمله زنجان، کرمان، لاهیجان و شهرستان گراش در استان فارس کرد. بنا به اعلام سرکردگان نیروی انتظامی در این شهرها ده‌ها هزار عدد مواد محترقه توقیف شده است و تعدادی دستگیر شده‌ اند با وجود این اقدام‌ های سرکوبگرانه و بگیر و ببند‌ها مردم به ویژه جوانان ایران هر سال چهارشنبه سوری را به جنبش اعتراضی علیه نظام حاکم تبدیل می‌ کنند.)
فراریان ایران ستیز، هرگونه برخورد قانونی پلیس با عوامل ایجاد ناامنی اجتماعی را سرکوب و نقض حقوق بشر می نامند، در مقابل پیکرهای سوخته، چشم های از حدقه درآمده، دست و پاهای قطع شده و قربانیان چهارشنبه سوری، سکوت توأم با رضایت می کند. رجوی، فقط اوضاع را ناآرام و بحرانی می خواهد تا از آب گل آلود ماهی بگیرد.
نکته حائز اهمیت این است که ذائقه مردم ایران در سالهای اخیر به نحوی بر برنامه های غیرمخاطره آمیز گرایش پیدا کرده است و ضمن کاهش آسیب های ناشی از اقدامات غیرعقلانی در آتش بازی آخر سال، این روز را با مهمانی های خانوادگی سپری می کنند.