در اخبار چند روز گذشته اتفاق جالبی از عراق مخابره شد. در این اخبار آمده بود که جماعت معروف به حشدالشعبی (نیروهای مردمی عراق) برای اولین بار از تصاویر امام خمینی (ره) در پادگان اشرف رونمایی کردند.
پادگان اشرف که نقطه کانونی و ظرف ایدئولوژیک و استراتژیک مجاهدین خلق و ناموس آنان تلقی می شد، بالاخره در سال 2012 به دولت عراق واگذار گردید و امروز برای اولین باز تصاویر امام خمینی (ره) آنجا نصب گردید.
بدین ترتیب این نشانه ایدئولوژیک به ما خاطرنشان می سازد که راه مجاهدین راهی غیراصولی و محکوم به شکست بوده و می باشد.


سازمان مجاهدین در گذر تاریخ
رجوی در جریان تروریزم خونین در سال 1360 برای کسب قدرت، گمان می کرد که چندی بعد بر مسند قدرت و حکومت خواهد نشست، ولی این امر محقق نشد، اما بعد از آمدن به عراق و با حمایت های دیکتاتور بغداد آنان جان تازه ای یافته و مست قدردت و شهوت بودند تا جائیکه رجوی بشارت می داد (البته در عالم توهم و رؤیابافی) که روزی رفسنجانی پا برهنه به عراق آمده و از رئیس جمهور عراق (صدام حسین) درخواست خواهد کرد که جلوی پیشروی مجاهدین را بگیرد و او نوید می داد که بعد از فتح تهران قرارگاه اشرف زیارتگاه عاشقان و هواداران مجاهدین و مردم ایران خواهد شد.
اما نه تنها این توهمات و رؤیاها به حقیقت نپیوست، بلکه امروز شاهد این هستیم که بعد از چند سال اخراج زبونانه آنان از اشرف، در حال حاضر باقیمانده ناچیز گروه آنان در حال اخراج فوری از عراق می باشند و این روزها شاهد این هستیم که تصاویر مریم و مسعود رجوی، اشرف ربیعی، محمد حنیف و... از پادگان اشرف برداشته شده و تمثال بزرگ امام خمینی (ره) نصب شده است.
و این بدین معناست که خمینی (ره) در دل مردم عراق جا دارد و آنکه در قلب مردم جا داشته باشد، ماندگار خواهد بود و بر خلاف ادعای رجوی مردم عراق عاشقانه امام خمینی (ره) را ستایش می کنند و او را مرجع دینی خود می دانند.