پس از سالیان مخفی کاری بالاخره امروزشاهزاده امیر ترکی الفیصل رئیس سابق وزارت اطلاعات و ضد اطلاعات عربستان سعودی در شو پاریس با اشاره به مریم قجر عضدانلو (دو بار این جمله را تکرار کرد که مرحوم مسعود رجوی همسر سابق شما ) .
بالاخره واقعیت از پس پرده بیرون افتاد و آن هم توسط یکی از اربابان این فرقه. و این جای بسی ننگ است که سران فرقه رجوی تا امروز سر این مسئله سکوت کرده بودند تا اینکه به دست ارباب عربستانی خود پرده برداشته شد.


از سال 1374 مسعود رجوی اعضا جداشده را تهدید به مرگ و حکم اعدام برای انها صادر می کرد، اما قبل از انکه به این ارزویش برسد مرگ خفت بار او را بکامش کشید، آ ن هم بدترین شکل ممکن در خفت خواری. که سالیان برای اربابان عربی مانند صدام حسین، عربستان، قطر، بحرین، اسرئیل، امریکا. شهامت ان را نداشتند اعلام کنند که در کجا و کی به درک واصل شد . مطمئنا در یکی از کشور های عربی بوده و دفن شده است.
پس از سال ها مخفی کاری که با دروغ به اسم مسعود رجوی گور بگور اطلاعیه صادر می کردند و اعضا جدا شده را تهدید به مرگ می کرد،خانواده اسیران را تهدید به مرگ می کردند، سالیان به نام این مردک خون خوار شانتاژ می کردند، مرگ او را به کام خود کشیده بود. اما سران این فرقه با دروغ و نیرنگ این مسله را لاپوشانی می کردند .
خانواده های عزیز، اعضا جدا شده متاسفانه مسعود رجوی به درک واصل شد آنقدر زنده نماند تا وی را به خاطر جنایت های که طی این چند ده سال انجام داده بود به پای میز محاکمه بکشیم. اما دیگر سران این فرقه بخصوص مریم قجر را باید به پای میز محاکمه کشاند .
الان که پرده از پس واقعیتها افتاده است، مریم قجر عضدانلو و دیگر سران بادی به هواداران و اعضا خود شرح بدهند که به چه دلیل سالیان به آنها دروغ گفتند