در بین کشورهای اروپایی، فرانسه رتبه نخست را در حمایت و ترویج تروریسم دارد. نمونه اش گروه تروریستی موسوم به مجاهدین خلق به سرکردگی رجوی است که از تابستان 1360 تاکنون بدون هیچگونه محدودیتی در این کشور به فعالیت تروریستی مشغول است یا به عبارتی پاریس را می توان به سرپل بین المللی تروریست های معروف نام برد.
کلیه عملیات های تروریستی دهه 60 در پایگاه تروریستی مریم واقع در اورسوراواز (حومه پاریس) طراحی و اجرا شده اند. دولت و سرویس امنیتی فرانسه به حمایت از رجوی ادامه می دهد، به آنها مجوز تبلیغات، کنفرانس و نشست می دهند.
از همه مهمتر فرقه رجوی با داشتن سابقه و پرونده سیاه ترویستی همه ساله اقدام به برگزاری شوی تبلیغاتی با شرکت هواداران اجاره ای و سیاستمداران بازنشسته از اروپا تا آمریکا می کند. بطور کلی می توان گفت: غرب بویژه فرانسه به جولانگاه گروههای تروریستی بویژه گروهک رجوی تبدیل شده است و قبل از آنکه اروپا را مهد آزادی و دموکراسی بنامیم باید اعلام نماییم که اروپا مهد نقض حقوق بشر و پرورشگاه تروریسم است.
امروز ، فرقه تروریستی مجاهدین به مناسبت سالگرد خشونت و ترور، مراسمی در سالن نمایشگاه هوایی شهر بورژه پاریس را برپا می کند تا مانند سالهای گذشته به مانور تبلیغاتی دست بزند و بدینوسیله اعلام کند که هنوز زنده است. نتیجه خیمه شب بازی رجوی از پیش معلوم است. امروز روز ریخت و پاش های نجومی، ریزش دینار و دلارهای باد آورده در جیب حامیان اجاره ای و هواداران کرایه ای مریم رجوی است. حامیان اجاره ای در قبال هر دقیقه سخنرانی دهها هزار دلار می گیرند. همه در سالن نمایش گرد آمده اند تا ساعتی برنامه تبلیغاتی، فیلم و عکس برای رسانه های تروریستی تهیه نمایند. برای قدمی به جلو و خوراک تبلیغاتی ولو دروغ یا ریا، لازم است. وقتی دست سران تروریسم از ایران به دور و قطع شده است، پس چاره ای جز رسوایی مجدد نیست، تروریست ها از ویلپنت به بورژه کوچ کرده اند، قالب تغییر کرده است، ولی محتوا همان است.
امروز نقطه اوج تبلیغات سالانه، عوامفریبی، افشای ماهیت مردمی، مزدوری، ایران ستیزی، وابستگی فرقه رجوی به بیگانگان است. حامیان اروپایی، اربابان آمریکایی، لابی صهیونیسم، شیوخ مرتجع عرب، فریب خوردگان عجم همه در پاریس جمع شده اند، به دعوت مریم رجوی خود را به فرانسه رسانده اند تا چند ساعتی را به خوشگذرانی بگذرانند، سیاهی لشکر و خدمه آل ترور شوند، فردا همه هواداران اجاره ای به کشورهای خود باز می گردند. کوله باری از چون و چراها ذهنشان را مشغول کرده است. بعضی از شرکت کنندگان حتی نمی دانند ایران کجاست و در کدام قاره وجود دارد و یا رجوی کیست و مجاهد چیست؟ نه از سابقه خشونت و ترور رجوی ها چیزی می دانند و نه از دام خطرناکی که فرقه ای بدنام برایشان گسترده است.
دانش آموز و دانشجوی ساده لوح برای دو سه روز سیر و سیاحت و رفع خستگی، خود را به پاریس رسانده، او نمی داند مریم رجوی کیلویی چند است! ناخودآگاه و به تقلید از اطرافیان کف می زند، سوت می کشد و هورا سر می دهد، بعد هم مشتی دلار و یورو با کیک و ساندیسش را می گیرد، اگر از مافیای رجوی جان سالم بدر ببرد به کشورش باز می گردد.
امروز شنبه 19 تیر ماه 1395 موعد نمایش و خیمه شب بازی مریم رجوی است، تیم های تبلیغاتی آمار و ارقام سازی، شرکت کنندگان را هزار هزار بالا می برند تا به میلیون برسند، اگر فردا خبر شرکت پنج میلیون و دویست هزار نفری در سالن دو سه هزار نفری نمایشگاه هوایی بورژه را شنیدید، تعجب نکنید! این بزرگنمایی شیوه و شگرد مریم است. تخم مرغ دزد، شتر دزد شده است. سالها قبل همین نمایش دو سه رقمی بود، ولی به تدریج سر به کهکشانها گذاشت و ارقامش نجومی شد. بهتر است مریم رجوی چیزی بگوید که در آستینش بگنجد، مردم را نباید ساده لوح، عقب مانده و بی خبر فرض کرد.