در پی سفر اخیر آقای روحانی رئیس جمهور منتخب ایران به استان آذربایجان غربی که ازجمله سفرهای استانی ریاست جمهوری می باشد فریبکاری های سران سازمان همچنان ادامه دارد. در گزارشی از این سفر در سایت سازمان مجاهدین به ظاهر خلق بعنوان "کسادی استقبال از آخوند روحانی در ارومیه" می خوانیم: "به‌ رغم تمهیدات کارگزاران دولت حسن روحانی برای برپایی نمایش استقبال از وی، از جمله آوردن گروههای موزیک در مسیر و به‌ زور آوردن دانش‌آموزان و فرهنگیان و کارکنان ادارات تحت‌امر دولت روحانی، آخوند روحانی در مسیر خود با خیابانهای خالی و مردم بی‌اعتنا به وردش روبه‌رو شد. همچنین خیابانهای این شهر امروز دوشنبه ۱۰ خرداد خالی است و تصاویر به خوبی گویای تنفر و عدم استقبال مردم از این آخوند شیاد می‌باشد."

اولا اکثر مدارس در این فصل آزمونهای پایان سال خود را یا تمام کرده اند و یا در حین برگزاری امتحانات هستند و به همین دلیل برای آوردن دانش آموزان ، فرهنگیان و دانشجویان هیچگونه زور و اجباری در کار نبوده است. ثانیا از طرفی با دقت در تصاویر درج شده، کاملا واضح است تصاویر گرفته شده از هئیت همراه رئیس جمهور مربوط به مسیر فرودگاه و حومه شهر بوده که هنوز به داخل شهر وارد نشده است. همچنین تصاویر دیگری که از داخل شهر و درون ورزشگاه محل سخنرانی رئیس جمهور درج گردیده مربوط به ساعات اولیه صبح است که مردم در مسیر رفتن و در حال ورود به محل سخنرانی می باشند که هنوز رئیس جمهور وارد استادیوم نشده اند.
نکته دیگر اینکه در آخر گزارش با کینه و تنفر فراوان که خاص سران فرقه رجوی می باشد به رئیس جمهور منتخب مردم با اکثریت مطلق آرا حمله می کند که بعبارت دیگر این عمل نشاندهنده بی اعتنایی و دهن کجی واقعی سران فرقه رجوی به رای و انتخاب مردم است.