سازمان مجاهدین سد راه حذف تحریم های ظالمانه

موضوع هسته ای ایران سالها بود که به یک مناقشه بزرگ بین المللی تبدیل شده بود، مناقشه ای که البته بسیاری قدرت های مرتجع منطقه ای از قبیل عربستان، بحرین و بطور خاص رژیم اسرائیل از آن بسیار خشنود بودند، زیرا بدینوسیله می توانستند افکار بین المللی را برعلیه ایران اسلامی بسیج کرده و موج ایران هراسی را در اقصی نقاط جهان پراکنده کنند.
فعالیت های هسته ای صلح آمیز حق مسلم ملت بزرگ ایران و هر مملکتی می باشد که به آینده خود و فرزندان آن آب و خاک می اندیشد. واقعیت این بود که گرچه کشور بزرگ و پهناور ایران دارای سرمایه انرژی های سرشار فسیلی است، اما این سوخت ها و انرژی ها زمانی پایان پذیرفته و جهان امروز در تکاپوی انرژی های نو و جدید است؛ انرژی های مبتنی بر شکافت هسته ای، نیروی باد، گرمای خورشید و... دانشمندان و جوانان ایرانی هم برای ساختن آینده ای روشن، دست بکار شده و در امر علوم هسته ای دارای تبحر و مهارت قابل تحسینی شدند. گرچه فعالیت هسته ای صلح آمیز حق مسلم این ملت بود، اما دولت ایران برای رفع بدبینی ها، وارد مذاکراتی طاقت فرسا، طولانی و بسیار فشرده با کشورهای غربی و چین (معروف به 1+5) شد و در نهایت یک توافق بسیار مهم و تاریخی که مدت ها، خبر اول تمام رسانه های مهم و متعبر جهانی بود، بدست آمد.
تحریم های ظالمانه ای که کشور آمریکا، بدلیل حاکمیت اقتصادی بر شریان های اقتصاد جهانی، آن را بر مردم ایران وضع کرده بود، اقشار مختلف مردم خصوصاً قشر ضعیف و فعالان اقتصادی را زیر فشار قرار داده بود و بعد از اتمام مذاکرات و بر اساس توافق موسوم به برجام، قرار بود که این تحریم ها و محدودیت های مالی، بانکی و تجاری برداشته شود، اما عده ای فرصت طلب و دشمن ملت ایران، داد و فریادشان گوش فلک را کر کرده که نباید این امتیازات به ایران اسلامی داده شود، از سناتورهای جنگ طلب آمریکایی مانند دونالد ترامپ گرفته تا نتانیاهوی صهیونیست و ملک سلمان سعودی که سردمداران شوم این هیاهو و جنجال ضد ایرانی هستند.
در این میان ایادی استکبار جهانی (سازمان مجاهدین خلق) که پیش از این کارنامه سیاهی در جاسوسی، خیانت، وطن فروشی و تروریزم دارد، دست بکار شده و بسیج شده اند تا نگذارند تحریم های ظالمانه برداشته شوند.
آنان این بار بحث حقوق بشر را مطرح کرده اند که ادعایشان این است که، آری در ایران فعالان سیاسی، روزنامه نگاران آزاد، اقلیت های قومی و مذهبی، زندانی و اعدام می شوند و به همین منظور هم بار دیگر، پادو و نوکر خود، آقای احمد شهید را به سمت گزارشگر ویژه حقوق بشر در زمینه ایران، منصوب کردند.
این بسیار جالب بوده و از عجایب روزگار است که سازمان تروریستی مجاهدین خلق که پرونده ای سرشار از ترور و آدمکشی از مستشاران آمریکایی تا مقامات دولتی و قضائیه ایران و همچنین مردم کوچه و بازار را در سابقه ننگین خود دارد، فریاد حقوق بشر سر می دهد؟!
این سازمان تروریستی اعضای دگراندیش خود را زندانی، شکنجه و حتی اعدام کرده است و سالهاست به خانواده های داغدار آنان اجازه ملاقات نمی دهد و آنان مدت هاست بدنبال فرزندان خود آواره کشور ناامن عراق هستند، آنوقت مدعی سینه چاک حقوق بشر، اقتلیت های قومی و مذهبی و حقوق زنان شده است.
اما مردم ایران هیچگاه فراموش نخواهند کرد که چگونه این سازمان و فرقه تروریستی در جنگ 8 ساله در کنار صدام جوانان ایرانی را به شهادت رسانید و امروز هم بر طبل تحریم و جنگ علیه این مردم می کوبد.