فرار دسته جمعی از کمپ لیبرتی (فروردین 95)
سالی که نکوست، از بهارش پیداست.
مریم قجر بعد از عقب نشینی از شعار سرنگونی، امسال را سال سرفرازی نامید، البته نه برای رجوی بلکه سرفرازی خانواده ها و پا به فراری اسیران فرقه رجوی از کمپ لیبرتی بغداد.
ضمن خیرمقدم و تبریک باران پنج نفر از اعضای سابق مجاهدین (منافقین معروف) که بعد از سالها اسارت و زندان، موفق به فرار و جدایی از صف رجوی خائن شدند؛ این خبر مسرت بخش را نوید رهایی کلیه اسرای گرفتار در چنگال رجوی مزدور می دانیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد فرار زندانیان در دسته های 50 تا 500 نفره باشیم.
بی شک و تردید، «می توان و باید» از صف رجوی ملعون و منفور زمانه جدا شد. چند دهه خواب غفلت، سالها انتظار و چشم دوختن به سراب ها و گوش سپردن به وعده های پوچ کافی است، وقت فرار رهایی بخش و پشت پا زدن انقلابی و سرنوشت ساز به تشکیلات فریبکار رجوی فرا رسیده است. خواستن توانستن است. همانا سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند، رستگار نمی شوند، آزاد و رها نمی گردند، مگر اینکه خودشان اراده کنند و بخواهند.
بارها گفتیم و امروز به ساکنان لیبرتی و دیگر زندانهای رجوی در اروپا پیام می دهیم که باید حصارهای ذهنی را پاک و دیوارهای عینی را خراب کرد. رجوی حقیرتر از آن است که مانع فرار و جدایی شما شود. نسیم آزادی در چند قدمی شما برای در آغوش گرفتن شما لحظه شماری می کند. پدران، مادران، خواهران، برادران و فرزندان شما بی صبرانه منتظرند. برای رهایی از طلسم رجویسم، ذره ای عزم و اراده لازم است، باید که این زنجیرها را گسست و حصار زندان را شکست.