با نگاهی به صفحه اول سایت های اینترنتی وابسته به فرقه جنایتکار مجاهدین و مشاهده تیترها و عناوین نوشته شده، به جایگاه واقعی، عیان و آشکار رجوی در قلب دشمنان مردم ایران پی می بریم. رجوی به آلت و ابزاری ضد بشری به زبان گویای تروریسم لجام گسیخته و اربابان هار و گرگ صفتش تبدیل شده است. بطور کامل و دربست، بقایای به انحراف کشیده شده ی سازمان مجاهدین را به خدمت بیگانگان از عرب سعودی تا آمریکایی و صهیونیسم ضد بشر گماشته است.
سران فرقه (مسعود و مریم رجوی) در باب خودفروشی، وطن فروشی و خیانت حد و مرزی نمی شناسند. تمام معیارهای متعارف انسانی را زیر پا گذاشته اند. با چنین وضعیت متعفنی به نشخوار ادعاهای پوچ و واهی مشغول است.
رجوی، کور یک چشم فقط ایران را می بیند، خفته در آغوش امپریالیسم آمریکا صدای آه و فغان مظلومان جهان به گوشش نمی رسد. دست در دست احمد شهید مفتضح الحال مأموریت دارد تا فقط حقوق بشر ایران را دنبال کند. فرقه خودش از این رابطه معاف و مجاز است تا به برده داری نوین همراه با نقض مستمر حقوق بشر ادامه دهد.
هر سطر و عنوانی از سایت رسوای مجاهدین، خالی از نام و نشان «ملک سلمان پادشاه عربستان» نیست. انتظار نداشتیم آل رجوی پادو و کیسه کش آل سعود شوند، که شدند! «کبوتر با کبوتر، باز با باز». رجوی در خدمت سلمان شاه، مریم قجر نشان در نقش یکی برای همه، بازنشسته آمریکایی، زهوار در رفته کانادایی، از کار افتاده ی اروپایی، خلاصه این زوج به هر خفت و خواری دست می زنند و آن را مبارزه انقلابی می نامند!
جای مردم قهرمان ایران در صفحه اول سایت خیانت پیشه ی رجوی خالی است. طبق معمول در خدمت و اجاره شیوخ سوسمار نشان عرب و قبیله عموسام و خاخام دغل است.
تیترهایی با عناوین زیر مشاهده می شود:
- مشکلات رژیم ایران برای نقل و انتقال پول، برجام چه شد؟
- رکود اقتصادی و گسترش فقر در ایران
- به مناسبت 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر
هیچکدام در حیطه وظیفه، اظهارنظر و دخالت رجوی نیستند. رجوی، با زبان بی زبانی تقاضای دلالی بین المللی برای نقل و انتقال پول ها و سرمایه های بلوکه شده ایران و ریختن آنها به جیب گشاد تروریستی خود کرده است. رجوی با سابقه سرقت از بانک و دزدی دسته گل از قبرستان های پاریس، صلاحیت دلال بانکی را هم ندارد.
روز جهانی کارگر به کسی که تا خرخره در لجن امپریالیسم و نجاست صهیونیسم غرق شده، مربوط نیست.
رجوی از ایران به سوریه پریده و نوشته است: «تسخیر دو ارتفاع مهم در نزدیکی حلب توسط رزمندگان سوریه»، که نوعی تبلیغات جنگ روانی برای روحیه دادن به تروریست های شکست خورده و در حال فرار از خاک عراق و سوریه است.
خبرهایی که از عراق و سوریه به گوش می رسد، همگی حکایت از شکست، عقب نشینی و فرار تروریست های داعشی و تکفیری توسط نیروهای ارتش و مردمی دو کشور دارند، ولی رجوی طبق معمول با وارونه نمایی، داعش وحشی و تکفیری های لامذهب را رزمندگان انقلابی عراق و سوریه می خواند.
واقعاً این عنوان خنده دار است: «رئیس پارلمان مصر: «مصر و عربستان در کنار هم علیه تروریسم ایستاده اند.» معلوم نیست رجوی در قبال چه بهایی آبروی نداشته اش را به حراج گذاشته و حاضر می شود به انتشار چنین خبرهایی بپردازد. وقتی تروریست های داعشی، تکفیری، القاعده، بعثی و... مارک و برچسب آل سعود را بر پیشانی و پشت دارند، این دیگر چه لجن سرایی و دروغ مضحکی است؟ آل سقوط با تروریست مبارزه می کند! مصر هم در کنارش، رجوی هم خدمتکار و هیزم بیارش!
باز از ملک سلمان پادشاه رجوی پسند بشنو که از قول او نوشته اند: «تأکید ملک سلمان بر مبارزه با تروریسم در پارلمان مصر»؛ واقعاً شرم و حیا ندارند، مثل بوقلمون رنگ عوض می کنند، رجوی و اربابانش به چوب دو سر تروریست تبدیل شده اند.
از ملک سلمان که بگذریم به آتش بازی رزمندگان سوریه بر روی مواضع رژیم اسد می رسیم و بعد عملیات مشترک رزمندگان در سوریه و لاذقیه. (خوانندگان عزیر اینجا صفحه اول سایت سازمان مجاهدین خلق ایران است) فکر نکنید آنچه از نظرتان می گذرد، عناوین خبری روزنامه های ریاض، قطر، سومالی، جیبوتی و سلسله شیوخ اقماری عربستان سعودی است. بدانید و آگاه باشید، مسعود رجوی بطور مجازی و حقیقی در خدمت بیگانگان است.)
بعد از عراق و سوریه نوبت به یمن می رسد که باز سر و کله رجوی در بین تروریست های سعودی نشان پیداست. «گزارشی از ضربات ارتش ملی یمن به شبه نظامیان حوثی و هموار کردن راه تسخیر صنعا» که خبرنگارش از تروریست های اعزامی رجوی، خبر از کشته شدن 13 تن از شبه نظامیان حوثی در تعز یمن داده است.
رجوی باز از یمن به آغوش ملک سلمان پریده و نوشته است: عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی «قاهره و ریاض، عقد میلیاردها دلار قرارداد اقتصادی».
بالاخره معلوم شد که از شاخی به شاخ دیگر پریدن رجوی، تبلیغات برای مصر و سعودی، پای میلیاردها دلار در میان است که دلالی تبلیغاتی رجوی هم بی بهره نخواهد بود.
از همه مهمتر همسویی رجوی با اسراییل و دشمنی با سید حسن نصرالله است؛ «وزیر خارجه مصر: به نامگذاری تروریست حزب الله لبنان ملتزم هستیم.»
آش تبلیغاتی و جنگ روانی رجوی با بزرگنمایی و انتشار خبری از آمریکا شورتر می شود. «نیروی هوایی آمریکا بمب افکن های ب 52 را به قطر فرستاد.»
تا اینجا می بینیم تمام تیتر و عناوین خبری که هر کدام صفحه ای شرح و تحلیل با خود دارند، در حوزه فعالیت تبلیغاتی رجوی و خدمات رسانی به اربابان عرب تا آمریکا بود، مابقی حوزه های خبرپراکنی جای خود دارند.
با پیگیری نوشته ها و گفته های سران فرقه رجوی، هر چه بیشتر به ماهیت زشت و ضد مردمی آنها، جایگاهشان در بین دشمنان مردم ایران و اهداف شوم آنها پی می بریم.