رجوی پول هایی که با کلاهبرداری سیاسی از کشورهای اروپایی، و اخاذی از خانواده ها و افراد خارجه نشین ایرانی به دست آورده بود در راه به قول خودش گردهمایی های بزرگ در فرانسه خرج کرد و افراد غیر ایرانیِ آواره ای که به اروپا پناه آورده بودند اجیر کرد و به عنوان سیاهی لشکر از آنها استفاده می کرد و آنان را هوادار فرقه قلمداد می کند و آن را عملکرد موفقیت آمیز سال 94 می خواند.
در این موضع گیری سایت فرقه چنین نوشت: نگاهی به وضعیت رژیم ایران و جایگاه مقاومت ( فرقه تروریستی ) در سال 94 . در این گزارش به عملکرد سال 94 اشاره کرد و چنین بیان کرد:
وقتی در جاده ای به راه می افتید، گاه احساس می کنید که می خواهید مسیر طی شده را ببینید! و بدانید چقدر راه آمده اید ، و از کجا به کجا رسیده اید.
رجوی جنایتکار در کمال بی شرمی و بی حیایی در مورد عملکرد فرقه تروریستی اش در مسیر طی شده ، از موفقیت ها با تلاش و رنج و فدا ، و گذشتن از خود برای آزادی ایران صحبت کرد و دست آورد این رنج و فدا ، گردهمایی های سال گذشته اعلام کرد و آن را مسیر پیشرفت و تعالی دانست و حجم شگفتی از کار و تلاش اعلام کرد.
رجوی پول هایی که با کلاهبرداری سیاسی از کشورهای اروپایی ، و اخاذی از خانواده ها و افراد خارجه نشین ایرانی به دست آورده بود در راه به قول خودش گردهمایی های بزرگ در فرانسه خرج کرد و افراد غیر ایرانیِ آواره ای که به اروپا پناه آورده بودند اجیر کرد و به عنوان سیاهی لشکر از آنها استفاده می کرد و آنان را هوادار فرقه قلمداد می کند و آن را عملکرد موفقیت آمیز سال 94 می خواند.
روزگاری رجوی خود باخته از ارتش به اصطلاح آزادی بخش سخن می گفت و از عملیات های آنچنانی هیاهو به راه می انداخت و برای عملیات نهایی ( سرنگونی ) فراخوان می داد و خود را فاتح میدان می دانست و چنان رادیو صدای به اصطلاح مجاهد با کلماتی فریبنده و با صدایی فریبکارانه جوانان خام ایران زمین را مجذوب خود می کرد و با وعده های دروغین آنان را به عراق می کشاند ، حال توجه کنید به عملکرد سال 94 که رجوی با افتخار از آن یاد می کند:
23 خرداد 94 گردهمایی بزرگ در پاریس ، پس چی شد دیگر عملیات های ، آفتاب ، چلچراغ ، مروارید و فروغ وجود ندارد.
24 خرداد 94: جلسه بزرگ نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی با حضور رئیس جمهور برگزیده ( زن سوم رجوی )، پس چی شد دیگه از جلسات بزرگ وطن فروشی با ژنرال های استخبارات صدام حسین خبری نیست.
18 مهر 94 گردهمایی به مناسبت روز جهانی علیه اعدام ، پس دیگه از تهدید افراد اسیر و به ستوه آمده در فرقه که اگر از مناسبات خارج شوند بریده به حساب می آیند و حکم بریده اعدام است ، خبری نیست.
20 دی 94 گردهمایی حامیان فرانسوی سال نو در اورسورواز، پس دیگه از حامیان و هواداران داخل کشور که روزی با آب و تاب از آن ها یاد می کردی خبری نیست.
19 بهمن 94: بزرگداشت حماسه شهادت اشرف و موسی در فرانسه و ایتالیا ، پس حماسه فرار شجاعانه از کانال امنیتی اشرف به لانه موش در جزیره ی ناشناخته چی شد.
17 اسفند 94 کنفرانس بین المللی در پاریس به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن با عنوان « تعهد برای برابری: زنان متحد علیه بنیاد گرایی اسلامی » ، در اینجاست بر دل سیاه شیطان حرمزاده ( رجوی ) لعنت و نفرین بفرستی به خاطر زنان و دخترانی که گول وعده های رنگی رجوی خوردند و بعد از سال های طولانی اسارت از اشرف با ویلچر و چوب دستی خارج شدند.
پر رویی و دریدگی هم حدی دارد ، رجوی از لانه موش حتی لحظه ای خارج نمی شود ، خجالت نمی کشد که عملکرد فرقه در سال گذشته را با افتخار بیان می کند و عملکرد به قول خودش رژیم را نادیده می گیرد که قدرت های بزرگ جهانی را وادار به مذاکره کرد و فاتح و سربلند به اهداف والایش رسید.
ننگت باد خائن فراری که چنان خار و بی مقدار شده ای که عناوین ذکر شده فوق را که حاصل بی کاری و بیگاری سران فرقه را تلاش و رنج و فدا می دانید.
بادا که دیگران قضاوت کنند در مورد از کجا به کجا آمده اید!!!