هشدار به کاربران فیس بوک - تلاش مجاهدین برای فریب کاربران در کار جمع آوری
 اخبار انتخابات.
با نزدیکتر شدن به روز انتخابات شور و هیجان تبلیغاتی بین مردم و احزاب داغ شده است. با توجه به اینکه رهبر عقیدتی مجاهدین به خوبی واقف است که هیچ جایگاهی در بین مردم ایران ندارد و همچنین طی این سالها با پیشگویی های پوچ خود همواره جایگاهش در بین اعضای سازمان متزلزل شده لذا به صورت علنی و آشکارا اقدام به تحریم انتخابات نکرد و این بار این امر را از زبان شخصیت های مختلف اعم از سیاسی و غیرسیاسی ابراز داشت.
رفتار مزبوحانه سازمان به جایی رسیده است که به کوچکترین و کمترین رخدادها در داخل ایران نیز راضی است و آنها را چنان بزرگنمایی و در غالب وسیعتری نشان می دهد تا شاید بتواند از طرفی بتواند بطور غیرمستقیم مردم را از شرکت در انتخابات منع کند و از طرفی بتواند چند صباحی بیشتر اعضایش را در درون تشکیلات نگه دارد.

 

 

در این راستا اعضای سازمان مجاهدین به ظاهر خلق در تلاش هستند تا با پوشش و محمل های مختلف اخبار و اطلاعات بیشتری از داخل و از انتخابات بدست بیاورند لذا با آیدی های مختلف در شبکه های اجتماعی از افراد ناآگاه برای جمع آوری خبر درخواست ارسال اخبار تبلیغاتی می کنند تا با تحریف و گنده گویی اخبار به اختلاف و تشویش بین مردم دامن بزنند.