در حالیکه انتخابات نمایندگان مجلس با استقبال عموم مردم مواجه شده است، فرقه ورشکسته رجوی (خائنان پلید) بار دیگر به حربه زنگ زده و پوسیده تحریم روی آورده تا شاید با تشدید تبلیغات روانی و ضد ایرانی، خوشخدمتی برای اربابان بیگانه را به نمایش رسوا گذارد. فرقه رجوی برای تأمین و جلب حمایت مالی- سیاسی اصحاب شرک و شیطان، مجبور است همسو و همصدا با آل سعود و قوم جهود بر طبل تحریم انتخابات بکوبد.


تبلیغات روانی، جنگ تبلیغاتی تنها حربه سوخته و از کار افتاده ی رجوی برای روحیه دادن به نیروهای وامانده و گروگان های سرخورده از لیبرتی تا آلبانی و اورسوراواز پاریس است، چون کلیه افرادی که مجبور به ماندن در زیر چتر شوم رجوی هستند، در شرایط وخیمی بسر می برند، روحیه از دست داده، عاجز و ناتوان به امید یافتن روزنه ای برای رهایی از چنگال رجوی لحظه شماری می کنند.

رجوی می داند، با خط تبلیغات منفی و تحریم انتخابات، نمی تواند عزم و اراده مردم ایران را تغییر دهد و به انحراف بکشاند. سلسله انتخابات مجلس نمایندگان و ریاست جمهوری از گذشته تا حال مؤید ناکارآمدی رجوی و دشمنان این آب و خاک است.
سالهاست که مزدوران اجنبی، سر در آخور دشمنان ایران فرو کرده اند، مزدوری در قبال وطن فروشی را به جان خریده اند، فکر می کنند مردم ایران به زوزه هایشان گوش فرا می دهند و آب به آسیاب خیانتشان می ریزند. «زهی خیال باطل» اگر شناخت و آگاهی ملت قهرمان ایران نبود، امروز هر شهر و روستا جولانگاه اربابان تروریسم بین المللی از آمریکا تا اروپا و آل سقود افتضاح بود. 
رجوی با انواع و اقسام ترفند و شگردهای رایج تلاش می کند جلوی شرکت مردم را در انتخابات 7 اسفند 94 بگیرد. اجازه و اذن شوهر برای خروج همسر از خانه را به میان کشیده است که اوج عوامفریبی را به نقل از دیگران، نمایش داده است. 
رجوی فراموش کرده فرقه اش بیش از هزار تن زن و دختر، برده و کنیز نگونبخت را بدون اجازه خانواده و همسر، با هزار حقه و فریب ربوده و به عراق برده است. به حداقل حقوق بشر پایبند نیست، معنی و مفهوم انتخابات را نمی داند. جز انتصاب، ترویج استبداد، استمرار دیکتاتوری مطلق و محض، سابقه و پیشینه ای در کارنامه سیاهش نیست، با داشتن کوهی انباشته از سوءِ سابقه و پرونده سیاه به موشکافی، کارشکنی علیه ایران عمل می کند.
رجوی سرکرده اموات و جرثومه فساد، تحت هرگونه سمپاشی تبلیغاتی، ایران ستیزی آشکار، بیگانه پرستی پایدار نمی تواند در عزم و اراده مردم ایران خللی بوجود آورد یا عده ای را به انحراف بکشاند. مردم ایران در انتخابات 7 اسفند شرکت می کنند و آگاهانه به کاندید منتخب خود رأی خواهند داد. 
رجوی و دیگر فراریان بیگانه پرست، آب در هاون می کوبند، تلاش بیهوده می کنند، توان تأثیر بازدارنده بر اذهان عمومی جامعه را نداشته و نخواهند داشت.