در حالیکه جمهوری اسلامی به سن چهل سالگی نزدیک و دهه پنجم عمر را پیش رو دارد، رجوی سرکرده فرقه تروریستی مجاهدین (یا همان منافقین ضدخلق) خسته و عاجز از وعده های پوچ چند ماهه و چند ساله برای سرنگونی رژیم و رسیدن به قدرت خیالی، به نصیحت و توصیه های همراهان، اعلام کرده است که سرنگونی در کوتاه مدت محال است، لذا از سوی رهبر خالیبند فرقه و حومه، مهلت سرنگونی ر‍ژیم به 50 سال بعد (سال 1444) یا بعد از آن موکول شد!

رجوی در یادداشتی وصیت گونه خطاب به نوه و نتیجه هایش گفته است، به نظر من بعید به نظر می رسد که این رژیم بعد از انقضای وعده پنجاه ساله در شرف سرنگونی قرار گیرد، لذا ورثه مبارز و انقلابی ام با یک ماده و تبصره وعده ی پدربزرگ را صد ساله کنند و برای چند قرن بعد آن را تمدید و تجدید نمایند، غیر از این چاره ای نیست، مبارزه همین است، مخصوصاً وقتی مبارزه از نوع انقلابی با لعاب ایدئولوژی ناب آمریکایی باشد. فعلاً نسخه مبارزه سرپایی را برایتان می پیچم تا بیکار نمانید، خط نخود هر آشی بودن و از آب گل آلود ماهی گرفتن برای غذا را در دستور کارتان قرار دهید، روزی موی دماغ دولت عراق و غلام دربار آل سعود شوید، جیره خود را از کاخ سفید و مزد جاسوسی را از اورشلیم و تلاویو مطالبه کنید. با خاطرات اشرف امروز را به فردا رسانید و فکر از دست دادن لیبرتی و آلبانی تا اورسوراواز پاریس را از کله اتان بدر کنید، مال و منصب، تاج و تخت تا داشتن شهر و روستای این دنیا از دست رفتنی است، من برای اینکه خیال شما ورثه حال و آینده ام را راحت کنم، وعده سرنگونی پنجاه ساله را داده ام و از ساکنان لیبرتی و کنیز و مهتران اورسوراواز می خواهم از این به بعد روز شماری را برای سرنگونی کنار بگذارند و به گذشت قرن ها بیندیشند. البته تا آن زمان از نام نشان ما تروریست های پیر و فرتوت اثری برجای نخواهد ماند. آیندگان در مورد سالها خیانت و جنایت علیه مام میهن قضاوت خواهند کرد.

رجوی با پیش بینی انقلابی علاوه بر به تعویق انداختن وعده سرنگونی، خبر از دست رفتن خیلی از پایگاهها و جایگاههایش را از آسیا تا خاور دور، اروپا و آمریکا داده است، زمین های اشرف باغ کشاورزی، لیبرتی به حیات وحش اعراب، کمپ آلبانی به جمعه بازار و پایگاه اورسوراواز به شهرک صنعتی تهیه کیف و کفش و کلاه تبدیل خواهند شد، بگونه ای که اثری و نشانه ای از ریاست، صدارت رجوی برجای نخواهد ماند.
فرقه رجوی به سرنوشت دیگر فرقه ها از فرقه اسماعیلیه تا فرقه دیوید کورش آمریکایی دچار خواهد شد، آنموقع نه غاری برجای خواهد ماند و نه غارنشینی چون مسعود رجوی که از ترس دستگیری و مجازات در آن مخفی شود، آری وعده پنجاه صد سال آینده یعنی همین.