طرح ده ماده‌ای خانم رجوی را زمانی میشود باور کرد که ایشان خود به مفاد آن پایبند بوده باشد و لذا از ایشان و آقای مسعود رجوی رهبر عقیدتی فرقه مجاهدین درخواست میکنیم جهت اثبات پایبندی خود بر این اصول مطرح شده توسط مریم رجوی (عضدانلو قجر) و با توجه به اینکه سازمان مجاهدین خلق(فرقه رجوی(بالای سه هزار نفر را در کمپ لیبرتی عراق و پادگان مریم در اورسورواز فرانسه، تحت کنترل و به باور ما تحت اسارت خویش دارد، بدینوسیله برای اثبات و نشان دادن کارساز بودن این طرح در عمل و شعاری نبودن آن ابتدا به طور آزمایشی در پادگان مریم واقع در اورسورواز فرانسه و در کمپ لیبرتی واقع در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد، به اجرا در بیاید!!!!



از آنجا که هزاران انسان یک جامعه کوچک را تشکیل داده و فرقه رجوی نیز هزاران انسان را تحت کنترل و اسارت خویش داشته، لذا این فرقه دارای بهترین شرایط جهت اجرای آزمایشی طرح ده ماده‌ای خانم مریم رجوی (قجر عضدانلو) میباشد. برای پیشبرد بهتر این طرح ده ماده‌ای و اجرای موفق تر آن از تعدادی از فعالین حقوق بشر و سازمانهای شناخته شده بین‌المللی مدافع حقوق انسان‌ها نیز دعوت بعمل آید که بر روند اجرای دقیق این طرح نظارت داشته باشند!!
فراخوان خانم رجوی بسیار عجولانه و ناقص سرهم بندی شده است و به نظر می رسد که تحت تاثیر ارائه منشور ملی پشتیبانان آقای رضا پهلوی به نمایندگان پارلمانی کشورهای مختلف صورت گرفته باشد. با نگاهی به مجموعه سخنان ایشان در مورد چشم انداز آینده ایران می بینیم که مانند همیشه هیچگونه راهکار عملی و بررسی و تحلیل علمی به چشم نمی خورد. هم اینک به بررسی یک به یک طرح ده ماده ای خانم رجوی می پردازیم:

*************

ماده اول طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو

1- از نظر ما آرای مردم تنها ملاک سنجش است و بر همین اساس خواهان جمهوری مبتنی بر آرای مردم هستیم.

شوخی می فرمایید؟ شما که کوچکترین آزادی فردی را در تشکیلات ضد انسانی تان از امت تشکیلاتی تان دریغ می کنید، چگونه به خودتان اجازه می دهید دم از آزادی و جمهوری بزنید؟

امتی که در تشکیلات ضد انسانی شما حتی حق ابراز نظر عاطفی به زن و بچه و مادر و پدر و خواهر و برادرش را ندارد که هیچ حتی نمی تواند همسر آینده اش را خود انتخاب کند؟

امتی که در تشکیلات ضد انسانی شما حق آزادانه انتخاب پوشش ندارد و زنان هیچ حقی ندارند که با حضور مردان، ورزش بکنند، بخوانند، برقصند و شادی و شادمانی کنند؟

امتی که در تشکیلات ضد انسانی شما از هیچ حقوق انسانی که بتوانند حق انتقاد داشته باشند و استراتژی و ایدئولوژی ضد انسانی شما را زیر پرسش ببرند را ندارند. پس با چه مجوزی حرف از آزادی و جمهوری می زنید؟
قابل ذکر است که در مناسبات داخلی مجاهدین اطاعت محض و بی چون و چرا حاکم است و هیچگونه اثری از انتخاب و رای افراد وجود ندارد.”

*************

ماده دوم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

 2 - ما خواهان یک نظام کثرت گرا و آزادی احزاب و اجتماعات هستیم. در ایران فردا ما به کلیه آزادیهای فردی احترام می گذاریم و بر آزادی بیان و آزادی کامل رسانه ها و دسترسی بی قید و شرط همگان به فضای مجازی تأکید داریم.

رهبری ایدئولوژیک مجاهدین از هرگونه خطائی مبراست و فقط در مقابل خدا جوابگوست!! آیا می شود باور داشت که چنین ساختاری با ولایت خدائی بتواند کثرت گرا و تحمل پذیر باشد؟

*************

ماده سوم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

۳ـ ما در ایران آزاد شده فردا از لغو حکم اعدام دفاع می کنیم و نسبت به آن متعهدیم.

با توجه به اعدام های انقلابی! زمان شاه و خمینی توسط مجاهدین می بایست یک نگرش جدید و انقلاب فکری در رهبری مجاهدین اتفاق افتاده باشد که بتوان باور کرد که در فردای ایران آنان بتوانند ازاعدام های سیاسی و غیرسیاسی چشم پوشی نمایند. چگونه می شود این ادعا را باور کرد در حالیکه جداشدگان از فرقه و بسیاری از منتقدان به دلیل مخالفت با آنان رژیم مال شده و حکم اعدام می گیرند.در حالیکه هنوز به قدرت سیاسی دست نیافته اند!! در ضمن از آنجائیکه فرقه به با واژه” تعهد” بیگانه است کلمه متعهدیم را هم اشتباه نوشته است.”

*************

ماده چهارم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

۴ـ مقاومت ایران از جدایی دین و دولت دفاع خواهد کرد و هر گونه تبعیضی در مورد پیروان کلیه ادیان و مذاهب ممنوع خواهد بود.

در این مورد خانم رجوی می بایست توضیحی در مورد شعار مجاهدین در مورد برقراری جمهوری دمکراتیک اسلامی و آرم داس و چکش و سلاح به عنوان تبصره این ماده بدهد

*************

ماده پنجم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

۵ـ ما به برابری کامل زنان و مردان در کلیه حقوق سیاسی، اجتماعی و مشارکت برابر زنان در رهبری سیاسی معتقدیم و هرگونه اشکال تبعیض علیه زنان ملغی خواهد شد و آنان از حق انتخاب آزادانه پوشش،ازدواج،طلاق و تحصیل و اشتغال برخوردار خواهند شد .

در این مورد طلاق های اجباری اعضای متاهل و ممنوعیت روابط عاشقانه در مناسبات مجاهدین و قطع هرگونه رابطه ای با خانواده و برداشتن رحم زنان و شیوه همسرگزینی آقای رجوی و ابریشمچی نشان می دهد که اینگونه شعارها فقط مصرف داخلی داشته و برای مردم غیر قابل باور می باشد.”

*************

ماده ششم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

۶ـ ایران فردا کشور عدالت و قانون است، ما خواهان ایجاد یک نظام قضایی مدرن مبتنی بر احترام و اصل برائت، حق دفاع، حق دادخواهی، حق برخورداری از محاکمه علنی و استقلال کامل قضات هستیم، همچنین قانون شریعت آخوندها در ایران فردا جایی نخواهد داشت.

شستشوی مغزی و التصاق روانشناسانه و انهدام هویت فردی و تزریق هویت فرقه ای و نشست های عملیات جاری و ترورهای شخصیتی هیچگونه تناسبی با عدالت اجتماعی و آنچه به عنوان احترام به حرمت انسانی نامیده می شود نداشته و براستی که ادعای آن از سوی خانم رجوی برای فردای ایران بسیار تهوع آور می باشد.”

 *************

ماده هفتم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

۷ـ ایران فردا کشور احترام به حقوق بشر است ما متعهد به بیانیه جهانی حقوق بشر و میثاق ها و کنوانسیون های بین المللی از جمله میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، کنوانسیون علیه شکنجه و کنوانسیون حذف کلیه اشکال، اشکال تبعیض علیه زنان می باشیم 😝

به نظر می رسد که برداشت خانم رجوی از احترام به حقوق بشر با دیگر فعالین سیاسی متفاوت می باشد زیرا آنچه که ایشان در درون مناسبات فرقه ای بر اعضای خودشان مانند خودکشی و استفاده از سیانور و خود سوزی های جمعی اعمال می نمایند کاملا مغایر اینگونه میثاق های انسانی و حقوق بشری می باشد

*************

ماده هشتم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

۸ـ ما مالکیت شخصی، سرمایه گذاری خصوصی و بازار آزاد را به رسمیت می شناسیم و این اصل را پیش روی خود داریم که چه در اشتغال و چه در کسب و کار تمام مردم ایران باید از فرصتهای برابر برخوردار باشند. از نظر ما ایران فردا، کشور حفاظت از محیط زیست و احیای آن خواهد بود 😏

در این ماده خانم رجوی فراموش نموده است که با این شعار تکلیف جامعه بی طبقه توحیدی که سالها به عنوان هدف اصلی مبارزه ! قرار داشت ، چه می شود؟ البته همه کسانیکه با فرقه آقای رجوی سرو کار داشتند و دارند، بخوبی می دانند که هیچگونه تناسبی بین شعارهای اولیه فرقه با شعارهای کنونی دیده نمی شود شعارهای ضدامپریالیستی جای خودش را به التماس ها و ضجه های سیاسی برای گرفتن امتیاز گرفته است.”

 *************

 ماده نهم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو

۹ـ سیاست خارجی ما مبتنی بر همزیستی مسالمت آمیز، صلح و همکاریهای بین المللی و منطقه یی و احترام به منشور ملل متحد خواهد بود با همه کشورها رابطه خواهیم داشت 

استراتژی مجاهدین استراتژی شکاف زی بوده و هست. در این استراتژی وابسته ، رهبری فرقه تمام تلاش خویش را نموده است تا در سایه جنگ ( صدام) به حیات خویش ادامه دهد. در حال حاضر هم سیاست آنها مبتنی برجنگ بوده و جان بولتن ها که خواهان حمله نظامی به ایران هستند تنها حامیان آنان را تشکیل می دهند. نکته دیگر آنکه مجاهدین هیچگونه تضمینی در مورد تمامیت ارضی ایران و حفاظت از مرز و بوم ایران را تاکنون نداده و شعارهای ملی گرائی آنان فقط برای جذب نیرو مورد استفاده قرار می گیرد.”

 *************

ماده دهم طرح سراسر کذب خانم مریم قجر عضدانلو 👇

۱۰ـ ایران آزاد فردا، یک کشور غیراتمی و عاری از سلاحهای کشتار جمعی خواهد بود 😜

ماده فوق چراغ سبزی است به کشورهایی که خود دارای انرژی اتمی می باشند و خانم رجوی تلاش می نماید که نانی به نرخ روز خورده و حمایت آنان را جلب نماید!! اگر رجوی بیشتر از این جنایت نکرد تنها تنها به این علت است که از دستش بر نیامد والا اگر رجوی می توانست بمب شیمیایی و بمب اتمی بسازد دست به کشتار می زد!
انبوه جدا شدگان شاهد هستند که او بارها در نشست ها می گفت: وقتی رفتیم ایران و حکومت را گرفتیم، در کوههای البرز سنگرهای زیر زمینی می سازیم و با آمریکا جنگ می کنیم و آمریکا هر چقدر می خواهد بمباران کند، در سنگر ها هیچ اتفاقی نمی افتد ، 😂 او بارها و بارها همچون عقده ای ها در اوهام ابلهانه خود آرزو می کرد که ناو هواپیما بر داشته باشد و سرانجام هم از بس این عقده را در نشست ها مطرح کرده بود یکی از نفرات فرقه با فوم برایش یک ناو هواپیما بر ساخته بود و رجوی این ماکت را در نشست به همه نشان داد !! 😝

اصلا مگر صدام از بمب شیمایی استفاده نمی کرد.اگر رجوی ها مخالف سلاح کشتار جمعی هستند چرا با صدام همراه و متحد بودند؟ جز این است که در مرام رجوی استفاده از سلاح کشتار جمعی یک امر مجاز است که با صدام متحد شد؟!
بنابراین هدف مریم قجر از این حرف ها از یک سو فریب مردم و از سوی دیگر خوش رقصی برای غربی هاست تا شاید مانع از فروپاشی فرقه شان شوند.رجوی ها نه اعتقادی به این برنامه ده ماده ای خود دارند و نه بدلیل ماهیت فرقه ای و تروریستی شان می توانند به این مواد معتقد باشند.