وقتی در دنیای حقیقی راه و روزنه ای برای برقراری ارتباط، گفتگو، درد دل و حرف و حدیثی با شما وجود نداشته باشد، چاره ای نیست جز اینکه چشم به دیوار شیشه ای و فضای مجازی بدوزیم و امیدوار باشیم شاید از این طریق، پیام و پیامک ما به مقصد برسد.



خانواده هایی که به دیدار و ملاقات با شما تا اطراف لیبرتی و منزلگاه مریم آمده اند، دست رد و نامهربانی به سینه شان زدند، بارها رنج و خطر سفر عراق را به جان خریدند، ولی از مهمان پذیری خبری نشد. دختر حاتم طایی و این همه قساوت! پسر عموحسین محضرچی طبس و این همه دنائت! اجازه ملاقات فرزند با پدر و مادرش را نمی دهد! حالا ما مانده ایم و فکر بکری و آخرین تیری که به قلب تاریک رجوی پرتاب می کنیم شاید به شاخ و شاخکی نشیند و احساس و عواطف انسان مسخ شده ای را برانگیزد. دست به دامن و دامنه ی فضای مجازی، اینترنتی، دیوار مشترک بین ما و شما می شویم، شاید به ثمر نشیند.

راستی نامه های خانواده ها را که بی شباهت به نامه های سرگردان، آواره، غریب و بی جواب نیستند را خوانده اید؟ به عکس پدران پیر و مادران سالخورده، آفتاب های لب بام نگاه کرده اید؟ خنده دار است وقتی می بینیم رجوی آنها را نیروی قدس، مزدور رژیم، وزارتی و فلان و بهمان می نامد. ای کاش در چشم و گوش کور و کرش فرو می کردند که این رژیم و رقیبی که از آن می گویی، سی سال است که فقط از آن فرار و فرار می کنی، اصلاً به این چند نفر پیر و پاتار نیازی ندارد؛ نیرو بسیار و بسیجی بیشمار دارد. پس بیخود برچسب ناروا و تهمت با ناسزا نزن که سزاوار خانواده های مظلوم نیست. از این بیشتر دل ننه رباب را نشکنید و اشک کوکب خانم را در نیاورید که هیچکدام ارتباطی با سلیمانی ندارند.

رجوی اگر از حضور خانواده ها و ملاقات با فرزندانشان می ترسد، مشکل و ضعف از ایدئولوژی و سی سال انحراف بیهوده خودش است. تا کی و چقدر برده های گرفتار را از حق و حقوق طبیعی محروم می کند؟ با دیکتاتوری محض نمی شود فرقه داری کرد.

و اما شما کاربرانی که از عراق تا اروپا از طریق کامپیوتر و فضای مجازی، سایت و وبلاگ های مختلف را رصد می کنید، در جریان اخبار و تلاش خانواده های فرزند از دست داه می باشید، موظف هستید به هر طریق ممکن در شرایط حساس کنونی به وظیفه انسانی خود عمل نمایید، برای دوستان و آشنایانی که در لیبرتی و آلبانی تا دیگر پایگاههای فرقه رجوی در اروپا و آمریکا اسیر و گرفتار شده اند، به هر نحوی که می دانید اطلاع رسانی کنید. واقعیت را بگویید. پیام خانواده ها را به آنها برسانید، تا دیوارهای یخی، حصارهای ذهنی و عینی پیش رویشان ذوب شود و فرو ریزد. در یک جمله کوتاه پیام «رجوی خائن و دروغگوست» را در بین آنها منتشر کنید. چه بهتر است شما از کاربران حلقه بگوش رجوی به سفیران رهایی و آزادی تغییر موضع دهید، مطمئن باشید خیر و ثواب است و اجری عظیم دارد. قدمی خیر که برای جبران سالها انحراف و اطاعت کورکورانه شما از شیاد زمانه و دشمن خدا و خلق، رجوی کافی است. در این سوی دیوار شیشه ای و دیجیتال برای من و ما معلوم و مشخص نیست که شما چه کارها و فعالیتی می توانید علیه رجوی انجام دهید، ولی هر کدام از شما به صورت خودجوش می توانید از فرصت ها حداکثر استفاده را در راستای کمک به رهایی و آزادی خود و همراهانتان بنمایید، البته رعایت احتیاط در فرقه مافیایی رجوی لازم است.