۲۶ مورد از حملات تروریستی این سازمان در بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ میلادی که در این بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده مربوط به قبل از انقلاب و ۲۳ مورد آن به بعد از انقلاب برمی‌ گردد...


دانشگاه مریلند آمریکا اقدام به جمع‌ آوری جامع‌ ترین بانک اطلاعاتی تروریسم GTD نموده است. این بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات کاملی پیرامون ۹۸هزار حملات تروریستی در نقاط مختلف دنیا از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۰ (۱۳۴۹ تا ۱۳۸۹)  می‌ باشد. در این بانک اطلاعاتی برای هر واقعه تروریستی اطلاعاتی مثل تاریخ و محل حمله تروریستی و سلاح مورد استفاده علاوه بر تلفات و گروه‌ها و یا افراد مسئول ارائه شده است. اطلاعاتی پیرامون ۴۳هزار بمب‌ گذاری، ۱۴هزار ترور و ۴هزار و۷۰۰ آدم‌ ربایی از سال ۱۹۷۰ می‌ باشد.
گفتنی است این اطلاعات با استفاده از ۳میلیون و ۵۰۰ هزار خبر و ۲۵هزار منبع خبری مختلف از ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۰ (۱۳۷۷ تا ۱۳۸۹) جمع‌ آوری شده است.در این بانک اطلاعاتی از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰(۱۳۴۹ تا ۱۳۶۹) ۴۹ مورد از حملات تروریستی منافقین ثبت شده است که ۴۲ مورد آن در شهرهای مختلف ایران، ۳ مورد در بیروت، ۱ مورد در مادرید، ۱ مورد در اسلو، ۱ مورد در واشنگتون و ۱ مورد هم در هامبورگ.بیست‌ و شش مورد از حملات تروریستی این سازمان در بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ میلادی که در این بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده مربوط به قبل از انقلاب و ۲۳ مورد آن به بعد از انقلاب برمی‌ گردد.
بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۱ (۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰) آمار حملات تروریستی این سازمان در این بانک اطلاعاتی ۶۲ مورد است که ۵۵ مورد آن در شهرهای مختلف ایران، ۵ مورد در عراق، ۱ مورد در آمریکا و ۱ مورد در آلمان می‌ باشد.