آب درمانی رجوی با شعار آب، آب حق مسلم ماست

فرقه خیانت پیشه ی رجوی، خسته و درمانده از سه دهه جاسوسی هسته ای و آب به آسیاب دشمنان ریختن، با نومیدی محض از سالها فعالیت علیه مسئله اتمی ایران، تغییر فاز و درجه داده است تا خود و مریدان را سرگرم و مشغول نماید. بالاخره سوژه آب درمانی رجوی با شعار آبکی و خنده دار «آب، آب، حق مسلم ماست» از سوی سران فرقه و شورا کلید خورد.

مریم رجوی، پیرعجوزه ی زهوار در رفته، اینبار سفت و سخت گریبان آب و ر‍ژیم را گرفته، او خشکسالی ادامه دار را تبرئه و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم را راه علاج بی آبی و بازگشت چشمه های جوشان و رودهای خروشان دانسته، عجب از این همه هوش و ذکاوت، نبوغ و درایت، خانم رئیس شورا و حومه، کمبود شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به رژیم نسبت دادن، حقه و ترفندی جدید که پیاده کردنش از عهده هر کسی بر نمی آید.

نمی دانستیم کمبود آب و آبمیوه ناشی از تغییرات طبیعی، سالها خشکسالی، خشم زمین و آسمان همه از تقصیرات رژیم است. ابرها در سرزمینی که دموکراسی از نوع آمریکایی و دلخواه رجوی نباشد، فرود نمی آیند! و باز ادامه داده و گفته؛ بحران آب به علت پروژه های اتمی و صدور تروریسم و بنیادگرایی است (لطفاً ساعتی بخندید و باز هم بخندید، زیرا مریم بانو علت بحران کم آبی و خشکسالی ایران را صدور تروریسم و بنیادگرایی اعلام کرده است).

البته فراموش نشود، تغییرات جوی و خشک شدن چشمه های کوهساران، درست همزمان با آغاز فاز خشونت و ترور در تابستان 1360 شروع و بتدریج سال افزون شد یا به عبارتی با فرار و خروج ناچاری تروریست های مجاهدین خلق (ضد مردمی) خشکسالی زمین را در آغوش گرفت. (این نکته را هم به مجموع علل رجوی اضافه کنید)

پس فعالیت هسته ای، بنیادگرایی، دموکراسی، فرار تروریست ها، دشمنی با آمریکا، دوستی با صدام و رجوی، احداث حرمسرای اشرف و مصادره مریم و... از جمله موارد علت کم آبی و ادامه خشکسالی خاورمیانه هستند. نتیجه پریدن از شاخی به شاخ دیگر، از حقوق بشر تا آزادی و اتمی یا پرونده سازی همین است.
به سفارش ارباب صهیونیستی رجوی برای رفع بحران خشکسالی باید پروژه های اتمی ایران تعطیل شوند! اینکه عوامل رژیم، مصرف بالا، برداشت های بی رویه و بهره برداری بسیار زیاد از منابع سطحی و زیرزمینی را علت بی آبی می دانند، بهانه است، هرآنچه رجوی می گوید، علت اصلی این معضل و مسئله است!

وقتی سه دهه جاسوسی اتمی و مزدوری رجوی برای آمریکا و اسرائیل به شکست انجامید، با توافق برجام، بخت و اقبال رجوی نافرجام شد، حالا چاره ای ندارد جز اینکه آب و آبپاش را بهانه کند. تیری در تاریکی پرتاب کند، شاید به هدف خورد و داروی درد لاعلاجش گردد.

ولی عوارض خشکسالی، کمبود آب در ایران و کشورهای آسیایی، امری طبیعی است، مدیریت صحیح می تواند تا حدودی به حل قسمتی از این مشکل کمک نماید، ولی صد درصد جوابگوی نیاز نیست. وقتی آسمان بر زمین بخیل شده و از باران و برف های سنگین و ماندگار خبری نیست، وقتی میزان ریزش باران و برف سالانه در مناطق و استان های سراسر ایران به حداقل میزان رسید و سال به سال کمتر می شود، از مدیر و مدبر هم کاری ساخته نیست جز اینکه آب را از اقیانوس ها به هر شهر و روستا پمپاژ کنند.

شعار آب، آب، حق مسلم ماست، ادامه عوامفریبی و ایران ستیزی است، رجوی بهتر است به فکر ساخت سوژه و بهانه ای دیگر باشد، از این بیشتر نمک به زخم مردم ایران نریزد.