گروهک خود شایعات را می سازد، خود آنها را با ذوق زدگی باور می کند و سپس به تحلیل این خیالبافی ها می نشیند. البته این ملا نصرالدین بازی منافقین تازگی ندارد...

گرداب و مرداب رجوی

 می گویند روزی ملانصرالدین در کوچه به چند نفر به دروغ گفت که در جایی شام می دهند آن افراد وقتی در پی خوردن شام روانه شدند ملا با خود گفت معلوم نیست شاید واقعا هم در آنجا شام بدهند سپس شایعه ای که خود ساخته بود را باور کرد و در پی خوردن شام خیالی روانه شد.

حکایت این روزهای منافقین نیز حکایت ملا نصرالدین و شام خیالی اوست. گروهک تروریستی منافقین به دروغ دهها خبر طی روزها و هفته های گذشته از اعتراض، اعتصاب، تظاهرات، درگیری و تحصن های خیالی در سراسر کشور منتشر کرده و سپس همه این خبرها و گزارش ها را باور کرده و سپس به تحلیل چرایی این موج گسترده مخالفت ها و اعتراضات علیه نظام جمهوری اسلامی نشسته است. گروهک در سایت خبری وابسته به خود در تحلیل این موج خیالی مدعی شده است که «گسترش اعتراضات نشانگر وضعیت به شدت انفجاری جامعه است و نظام در وضعیت خطیری قرار گرفته است»

گروهک خود شایعات را می سازد، خود آنها را با ذوق زدگی باور می کند و سپس به تحلیل این خیالبافی ها می نشیند. البته این ملا نصرالدین بازی منافقین تازگی ندارد؛ منافقین در طول 37 سال گذشته همواره مدعی بوده اند که «نظام در شرایط وخیمی قرار دارد، موج اعتراضات گسترده شده، نظام قادر به مقابله نیست، جامعه در شراط انفجاری و بی بازگشت است، بحران ها کشور را احاطه کرده و عن قریب است که نظام جمهوری اسلامی سقوط کند»

اما واقعیت جامعه ایران غیر از خیالبافی های منافقین است. همین خیالبافی مسعود رجوی بود که تنگه مرصاد را تبدیل به کمینگاه و قتلگاه منافقین کرد. معدود هواداران منافقین در اروپا و آمریکا آیا بهتر نیست مروری کوتاه بر 36 سال گذشته و تحلیل ها و خیالپردازی ها و داستان سرایی های امثال مسعود رجوی و مریم قجر بیندازند و ببیند واقعیات ایران و جهان چقدر با ادعاهای مطرح شده فاصله دارد؟ منافقین تا کی به این ملا نصرالدین بازی خود ادامه خواهند داد؟ تا کی نگونبخت هایی که در لیبرتی حضور دارند باید این داستان سرایی های خیالی را درباره سقوط عنقریب نظام باور کنند؟