باز هم خبری که منبع آن معلوم نیست. خبر اینگونه منتشر شده است: معترضان به خودروهای داخلی در مقابل شعب ایران خودرو تجمع کرده اند...

گرداب و مرداب رجوی

گروهک تروریستی منافقین که دشمنی و کینه‌ ای شتری نسبت به مردم و انقلاب ایران دارند، درصدد استفاده از هرگونه موقعیتی هستند تا به قول خودشان لگد پراکنی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند و به هیاهو بپردازند. اما این بار نیز مثل همیشه تیر سیاه منافقین به سنگ برخورد کرد.

پس از انتشار شایعه ازدحام مردمی در مقابل شعب شرکت های خودروسازی و برخورد نیروی انتظامی با معترضین، منافقین اقدام به انتشار این خبر در سایت خود می‌ کنند.

در بخشی از خبر سایت گروهک تروریستی منافقین آمده است:
"تهران در روزهای دوشنبه و سه‌ شنبه 16 و 17 شهریور شاهد تجمعات اعتراضی مردم در برابر شعبه‌های ایران خودرو برای باز پس‌ گیری پولهای پیش پرداختی خود بودند".

نکته جالبتر تصویری است که سایت منافقین به آن استناده کرده است:

گرداب و مرداب رجوی

تصویری که در بالا مشاهده میشود و مورد استناد سایت گروهک منافقین قرار گرفته مربوط می‌ شود به تصویر ازدحام مردم یکی از شهرهای کشور برای خرید برنج در سال 91.

در پایان باید اشاره کرد که این قبیل شایعات که بعضا مورد سوء استفاده بیگانگان و بدخواهان کشور و انقلاب قرار می‌ گیرد از بزرگترین آفات شبکه‌ های اجتماعی است.

از آنجایی که میلیون‌ها ایرانی در شبکه های اجتماعی بویژه موبایلی فعال هستند، فرصت بسیار مناسبی برای سودجویان بوجود امده تا برخی از اهداف مورد نظر خود را از این طریق پیاده‌ سازی کنند. از اینرو مسئولان مربوطه و بخصوص افرادی که در این شبکه ها فعالیت می‌ کنند باید بیش از پیش مراقب چنین هجمه‌ هایی باشند تا دشمن نتواند اهداف خود را از طریق پنجره باز شبکه های اجتماعی پیاده‌ سازی کنند.
خبرگزاری میزان