این ننگ باید از تاریخ پاک بشه، در هیچ دوره ای از تاریخ ایران، هیچ گروهی در خیانت اندازه مسعود رجوی و باندش کار نکرده...

گرداب و مرداب رجوی

علیرضا نوری زاده، تحلیلگر تلویزیون ایران فردا، در آخرین برنامه خود نیز همچنان با صحبت های کنایه آمیز، منافقین را به باد انتقاد گرفت.

او که در برنامه های پیشین خود، این سازمان را خائن ترین گروه نسبت به ایران معرفی کرده بود در برنامه اخیر خود، این سیر را ادامه داد.
پس از مدت‌ها که خبری از «مسعود رجوی» رهبر خودخوانده گروهک تروریستی منافقین نبود، «علیرضا نوری‌ زاده» در تلویزیون «ایران فردا» محل اقامت «مسعود رجوی» را افشا کرد.
او در رابطه با رهبری فعلی منافقین بیان داشت:"سازمان بدون رهبر مجاهدین؛ چون این خانم که ول معطلِ طفلک، تو پاریس هم هِی براش لباس میارند. سبز و سرخ و سفید و آبی، هر روز لباس عوض می کنه، مانکن شده. همسر مربوطه هم که غیبت صغراشون در اردن، مشغول حال کردن هستند، استخری و تشکیلاتی و صفا می کنند، مرتب هفته ای دوبار موهاش رو رنگ می کنه، تا بگه ایشان همیشه جوان است. بوتاکس هم که مرتب توسط یک خانم لبنانی زده می شه."

او همچنین اظهار داشت "چه بگویم از این سازمان که هر چه بگذرد بیشتر می بینید. برید این فیلم ها را ببنید. بعضی از این دخترهای عضو مجاهدین بعضاً عضو کادر رهبری بودند. حرفاشون رو گوش بدید. چه کرد این آقای رجوی؟ حالا کارهایی که با صدام و با رژیم عراق کرده جای خود داره."

گفتنی است شروع انتقادات نوری زاده از منافقین زمانی آغاز شد که او اسنادی در مورد تقاضای منافقین از رژیم صدام در مورد ترور علیرضا نوری زاده افشا کرد و به همین دلیل در چند برنامه اخیر به گفته خود "دست به افشاگری" زده است و اظهار داشت که "این ننگ باید از تاریخ پاک بشه، در هیچ دوره ای از تاریخ ایران، هیچ گروهی در خیانت اندازه مسعود رجوی و باندش کار نکرده."