برگزاری دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور و سخنرانی روشنگرانه رئیس جمهور در این کنگره و تشبیه منافقین به گروه تروریستی داعش به شدت خشم و عصبانیت گروهک تروریستی منافقین را بر انگیخت.
گروهک مدعی شده است که این کنگره محلی برای عقده گشایی علیه منافقین بوده و هیچ کدام از اظهارات رئیس جمهور درباره جنایاتی که توسط منافقین در ایران انجام شده صحت ندارد. البته این تمام فرافکنی های منافقین نیست بلکه آنها مدعی شده اند که این« نظام جمهوری اسلامی است که از سوی مردم به پدرخواند داعش معروف شده است» و نه منافقین و کنگره بین المللی شهدای ترور نیز با حضور ماموران!!! و شکنجه گران!!! وزارت اطلاعات و جیره خواران خارجی !!!در ایران برگزار شده است.
خشم و عصبانیت شدید منافقین از برگزاری کنگره شهدای ترور و اظهارات رئیس جمهور به خوبی نشانگر این واقعیت است که این کنگره به هدف خود رسیده است و فرافکنی های آنها علیه نظام جمهوری اسلامی نیز چیزی را عوض نمی کند.
اروپا و آمریکا بارها اعلام کرده اند که بعد از پرونده هسته ای موضوع حقوق بشر و تروریسم باید در مذاکرات با ایران مطرح شود جمهوری اسلامی ایران نیز باید بر رسیدگی به این دو موضوع به عنوان دستور کار مناسبات آینده ایران و غرب اصرار بورزد ایران هزاران سند غیر قابل خدشه از جنایت های گروهک تروریستی منافقین که این گروهک نسبت به مقامات و مردم عادی کشورمان مرتکب شده اند در دست دارد که باید منافقین و حامیان آن نسبت به این جنایت ها پاسخگو باشند به نظر می رسد که دیگر زمان آن رسیده است که اروپا و آمریکا تکلیف خود را با گروهک تروریستی منافقین یکسره بکنند و تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با ملت بزرگ و مقتدر ایران و نظام جمهوری اسلامی مناسبات خود را بهبود ببخشند یا می خواهند همچنان به احیای گروهکی که نفسهایش به شماره افتاده است و سالهاست که به کما رفته امیدوار باشند.